Yanmak

1.3K 70 15
                                    

Azer Karaca'nın uyudugu koltugun karsisina oturmus elleri yüzünde onu izleyerek düşünüyordu . Ondan bir sey sakladigini biliyordu . Ama Karaca'nin hazir oldugunda kendi soylesin istiyordu . Daha hastaneden cikarken farketmisti bir seyler dondugunu ve bugun evdeki o ayak izleri iyice kafasini allak bullak etmisti . Kafasinda bin bir senaryo donüyordu . Birinin ona zarar verme ihtimalini düsündükçe çıldıracak gibi oluyordu Azer . Sinirden yüzu kasılmış bir şekilde düşünürken Karaca'nın kıpırdanmasıyla yüzüne sahte bir gülüş koydu. Karaca gözlerini açtıgında Azer' gördü . Gülümseyerek ona dogru döndü ve onu izlemeye basladi .

"Günaydın uykucu"

"Günaydın " dedi Karaca . Elini kaldırarak sevdiginin yüzüne dokunuyormus gibi yaparak. Azer tekar gülümseyerek Karaca'ya doğru yürüdü . Yanına oturup egilip alnından öptü .

"Dısarı cıkalım mı bu akşam "
Karaca yattigi yerden kalkarak Azer'e döndü.

"Bizimkiler seninle olacagimi biliyor mu ? "

"Yok "

"Benim gitmem lazim artik "

" Baban dışında yani tabi "

"Ne , babam seninle olacagimi biliyor ve buna karsi gelmedi öyle mi "

"Evet , evlendigimiz zaman kimse karisamicak "

Karaca'nin gözleri kocaman açılmıştı. Sevdigiyle evlenmeyi istiyordu tabi ama korkuyordu . Olanlari anlatamamisti . Ona boyle yaparak ihanet ediyormus gibi hissediyordu . Sanki basına gelenlerin suclusu kendisiymis gibi düsünüyordu .

"Benimle evlenmek mi istiyorsun "

"İstememem için bir sebep yok " Azer'in bunu söylemesiyle Karaca basını eğmisti . Azer kafasinda kurdugu seyin gercek olabilme ihtimalini o an anlamisti iste . Yüzü kasılmıstı . Ellerini yumruk yapmıs sıkıyordu .

"Sen istiyor musun benimle evlenmeyi "

"İsterim tabi ama erken . Evlenme teklifi olmadan da kabul etmem " dedi Karaca surat yaparak Azer'e karsi. Azer gülüp cevap verdi .

"Ben bilmem , erken geç . Evlenicem seninle "
Azer Karaca'nin yanagindan öpüp sakinlesmek icin lavaboya dogru giderken arkasini dönüp konustu .

"Ne olursa olsun senden vazgecmem bunu bil "

Azer'in böyle söylemesiyle Karaca'nin gözleri dolmuştu . Azer gozleri dolan bir çift gozü bırakip yukari cıkmıstı. Sevdigine zarar verildigini anladigindan yere cöküp bırakti gözyaslarını . Bunu yapan herifi bulacakti . Ama Karaca anlatmadan nerden bilebilirdi . Sabredecekti . Anlatmasini bekleyecekti. Ama buna nasil dayanicakti . Sevdigine nasil zarar vermislerdi . Nasil bir erkek bir kadina kıyabilirdi ? İçi yanıyordu. Kalbi alev olmuş cayır cayır yanıyordu .

"Azer"

Karaca'nin sesiyle hizlıca yüzünu yıkayıp cıktı banyodan Azer .

"Geldim güzelim "

Karaca Azer'in yüzundeki kızarıklıgi farketmis durdurmustu Azer'i o an .

"Neyin var senin hasta mısın " Ellerini alnina götürüp baktı ateşi var mı diye . Olmadıgıni anladiginda oh çekti hemen .

"Yokmuş , niye böyle oldun ki kötu bir şey mi var Azer "

Baktı sevdigine uzunca Azer . Karsısındaki güçlü kadina baktı. Ellerini beline sarıp kokusunu çekmeye başladi . Karaca birbirine zor yetisen ellerini Azer'in belinde birlestirmeye çalıstı. Onun da kafası Azer'in gögsündeydi . Geri cekilip konuştu Azer .

"Hadi hazırlanmaya basla sen uzun sürer şimdi , akşama cıkalım "

"Allah Allah niye uzun sürücekmiş canım " saçıni savurup gidecegi sırada kıyafeti olmadigini farketti Karaca . Azer'e döndu ve konustu .

"Benim burda kıyafetim yok ki "

"Nasil yok , kizim getirdik ya evinden o kadar "

"Ya Azer kot mu giyecegim yani gercekten "

"Ne giyecen "

"Ya sen takim elbise giyiyorsun benim de şık olmam lazım "

Azer bir saattir Karaca'ya dil döküyordu . Aklina gelenle konustu birden .

"Tamam , o zaman soyle yapalim, ben takim elbise giymiyim , sen de böylece kot giyebilmis olursun , nedersin "

Karaca kaslarini catmis düsünüyordu . Ani bir gülümsemeyle basinı salladı . Azer'de ikna etmenin verdigi mutlukla gülmüştü.

Azer adamın tekrar gelip bir sey yapacagini bildiginden aksam Karaca'yi disari cıkarmak istemisti . Tam da düsündügü gibi olmuştu . O adam tekrar gelmisti hem de yanında Karaca'yi uçurumdan atlarken tutanla.

Deniz kenarında yürürlerken Azer  denizi seyreden Karaca'ya bakmış daha sonra gözleri ellerine gitmisti . Yavasca tutmak için elini uzattiginda Karaca önce eline sonra Azer'e bakmıştı . Gülümseyip karsılık verdi bu hareketine ellerini birbirine kenetledi . Aniden durdu gözlerini dikti ona . Azer Karac'nın anlatacagını düsünüp actı gözlerini kocaman . Ama Karaca yavasca ayaklarini kaldırıp dudaklarından öptü . Azer şaşırdıgından tepki vermemisti . Karaca farkedip geri cekilmisti .

"Noldu "

"Hiç "

"Seni öpüyorum ama karsılık vermiyorsun "

"Bir şey yok Karaca hadi gidelim eve ."

Karaca ne oldugunu anlayamamisti . Daha az önce elini tutan adam öptü diye ona kızıyordu resmen . Gözyaşlarını Azer'i takip ederken serbest bıraktı. Yol boyunca hiç konuşmamışlardı . Eve vardıklarında ani frenle arabayı durdurup indi Azer . Kapıyı acıp girdi hemen eve .  Karaca sesini cıkarmadan takip etti onu . Azer odasina cıktıgında onu bekleyen notu bulmustu . Eline alıp actı kagidi .

"Merhaba Azer . Sevdigine üzulüyorsun anlasilan baya . Kıyamam sana . Sen ona kıyamıyosun ama ona kıydılar belki de . "

Kagıdı yere atip etraftaki her şeyi kırip dökmüstü. Karaca onu öptügünde yanan dudakları simdi daha cok alev aliyordu . Ona kiyamazken bu onun basina nasil gelmisti . Rüyalarinda duydugu Karaca'nın yardım istemesi bunun için miydi ? Duvara defalarca elini gecirmisti. Kanayan elinin farkina bile varamamisti . Karaca seslerden korkup odaya daldi bir anda . Azer'in elini gördügünde koşarak bir havlu alıp bastırdi eline hemen .

"Azer noldu "

"Dısari cık "

"Azer "

"Karaca kalbini kırarım çık dışarı "

"Sanki kırmıyosun şu an neyin var anlat bana , yanlis bir sey mi yaptim "

Karaca'nın yüzünü avuclarinin icine aldi Azer .

"Ben babamı özledim o aklıma geldi "

Karaca ne kadar onu öptügünde verdigi tepkiye bunun neden olabilecegini düsunmese de sarildi hemen Azer'e . Yataga oturup dizine yatmasini sagladi . Saclarindan oksayarak konustu tekrardan .

"Ben yanindayım üzülme tamam mı , kapa gozlerini "

Azer düsen gözyaslarini silip Karaca'nin dizlerinde uyuyakaldi .

Evet yeni bölüm sizlerle . Yorumlarda bulusalim . Karaca'ya ne olduguma dair tahmini olan ve kimin yaptigina dair düsuncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz . İyi okumalar. Umarim begenirsiniz 💕

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin