Seninleyim

1.3K 69 4
                                    

Azer Karaca'nin dizlerinde uyuyordu hala . Karaca da olanları anlatmak için kendinde cesaret toplamaya çalışıyordu . Sevdigine bakip ellerini saçlarinda gezdirdi. Azer'in saçlarında hissettigi baskı uyanmasina neden olmuştu . Yavasca dogruldu yatakta Karaca'nin yanina oturdu . Ellerini yüzüne götürüp derin bir nefes aldı .

"İyi misin "

"İyiyim , ben bi duş alayım "

Azer odasının banyosuna girmişti. Suyu acıp kıyafetlerini cıkardı . Kendini suyun altına attı . Duş alırken bile düşünüyordu . Karaca odada bir oraya bir buraya yürüyordu . Azer'in banyodan cıkmasıyla o tarafa döndü. Azer belinde havlu ıslak saçlarıyla Karaca'ya bakıyordu .

"Ben cıkayim sen giyin "

Azer kafasinı sallayıp dolaba doğru yürüdü . Karaca Azer'e doğru dönüp

"Hazırim anlatmak için ben "

Azer gözlerini yumdu . Artık zamani gelmişti .

"Tamam hemen giyinip geliyorum "

Karaca kafasını sallayıp çıkti odadan . Merdivenlerden yavasca inerken gözyaslarini bıraktı. Salona inip bekledi Azer'in gelmesini . Çok zaman geçmeden Azer geldi . Karaca'nın yanına oturup dikti gözlerini . Ağlayarak basladı konuşmaya Karaca .

"O gün ben senin beni aldattigini düşündüğüm gün yani uçurumdan kendimi atıcakken tam biri kolumdan tuttu . O kişi Akın'dı ."

Sustu Karaca . Azer elinden tutup destek verdi .

"Sonra kaçtım . Bir yere saklandim . Gece olmustu artik yürümekten bitkin haldeydim . Arkamdan bir ses geldigini duydum. Baktım Celasun'du . Sarhoştu . Kolumdan tutup çekmeye başladı . Ben kurtaramadım . Bagırdım ama kimse duymadı . "

Azer gerisini daha fazla duymak istemiyordu . Ama hem de Karaca anlatıp rahatlasin istiyordu . O yüzden ses cıkarmadan dinlemeye devam etti .

"Celasun bir eve getirdi beni . Bana vurdu . Seni sevdigimi anlamisti aramizda bir seyler oldugunu . Bunlari söyleyerek vurdu eline gecenlerle. Ben çok kötüydüm hareket edemeyecek kadar kötü . Sonra Celasun üstüme doğru geldi . Bana.."

Azer duydugu son kelimeyle Karaca'nin ellerinden cekti ellerini yumruk yapip önüne döndü . Gözyaşlarının akmasına izin verdi .

"Ellerini yüzümde , bacaklarımda gezdirdi . Ben çok utanıyorum Azer . "

Azer Karaca'ya dönüp sarıldı ona .

"Ağlama güzelim utanma da , senin hiçbir suçun yok "

Azer devamını duymak istemesede sordu .

"Sonra ?"

"Sonra Celasun beni öpücekken ben yerdeki bıcakla yaraladim onu .Kapıya dogru kosmaya calistim. Kapi kilitliydi . Baska cıkıs yoktu ben de yukari dogru çıktım . Bi balkon kapısi gördügümde acmaya calistim ama o da kilitliydi . Ben de masada ki  esyalari firlatip kirdim cami . Çok yüksekti . Celasun arkamdaydi . Ben kendimi attım asagi . Duydugum tek sey Akin'in sesiydi . Bayilmadan once yanıma geldi "

Azer karşısında ağlayan kadına sarıldı . Karaca hıckıra hıckıra agladi Azer'in omzunda . Ağlayarak uyuya kaldıgında yavaşça yatırdı yataga Azer Karaca'yı . Odadan cıkıp gözyaslarini sildi . Telefonunu cikartip Yilmaz'i aradi hemen .

"Yilmaz "

"Abi sen nerdesin kac gundur seni ariyorum "

"Sus oglum . Sonra konusuruz bo konuyu . Senden birinin telefonunu bulmani isticem . "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin