Yazar
Gece yarisi uyanmak hayata parentez acmak gibidir. Her şey durmustur. Zaman durmuştur , işler durmuştur . Hicbir şeyi kacirmayacagını , hiçbir seyden geri kalmayacağıni bilerek bunun rahatliğı içinde sakin ve telaştan uzak düşünürsün . Bu bazen keyiflidir , asiksan ve sevdiğinin de seni sevdigini biliyorsan . Onu düşünürsün , o da seni düsünüyordur bilirsin . Hayaller kurarsin . Sessizligi ve karanliğı istedigin seslerle ve renklerle doldurursun amaa evin içi mutsuzlukla doluysa gece yarısı uyanmalari insana aci verir , zaman gecmez . Acilar uzar. Gelip seni kurtarsin diye uykudan medet umarsin.
Kurtar beni nolur Azer
Azer gözyaslari içinde Karaca'sini düşünüyordu.Selim gördügü kiz çocuguyla kendini tutamais bagirmişti. Morgta yatan kiz Karaca degildi. Ama nerdeydi kimse bilmiyordu. Azer'in umutlari yeniden canlanmısti. Karaca'nin yasadigına her geçen gün daha cok umut bagliyordu. Abisinden habersiz Karaca'yi arayan Yilmaz her gun bir seyler bulma umuduyla evden cikiyordu . Ama hic bir sey bulamadan geri geliyordu.
Azer daha fazla dayanamamış yaşlı gozlerinin verdigi yorgunlukla uyuya kalmıstı. Renklerle dolu olan dimya Azer için artik siyahtı . Sadece Karaca'ylayken ve onu düsündügü zamanlarda renklere kavuşuyordu tabi gervek yüzune çarptıgında tekrar siyahlasıyordu her şey."Ana abim nerde "
"Odasinda oglum az once baktim uyuyo "
"İyi iyi , dinlensin biraz dogru düzgun uyumuyo zaten "
"Sen naptin oglum bir şeyler bulabildin mi "
"Yok ana , Karaca ortalikta yok ben iyice kaybettim umudumu "
Fadik uzulmus oglunun omzuna birkac kez vurmus odasina cikmisti. Yilmaz da çaresiz adimlarla odasina dogru cikarken merdivenlerden abisinin sesini duymustu."Kurtar beni, yardim et "
"Nerdesin Karaca "
"Azer birakma beni nolur , yardim et "
"Karacaaa"
"Abim sakin ol ruya gordun "
"Yilmaz Karaca'nin bana ihtiyaci var "
"Abim yat hadi nolur "
"Birak Yilmaz onu bulmam lazım beni cagıriyo "
Azer hizlica yataktan kalkmış ceketini almisti . Cikmak için kapiya yonelmisti.
"Abi nereye "
"Karaca'ya "
"Karaca öldü "
"Sus lan , ölmedi o . Beni cagıriyo yasıyo o . Ben hissediyorum , gitmedi beni bırakmadi."
"Abi , abii "
Azer evden cikmisti ama nereye gidecegini bilmiyordu. Yol nereye giderse oraya sürüyordu. Karaca'nin sesi kulaklarinda yankilaniyordu. Yilmaz Duygu'yu aramış yanina gelmesini istemisti. Bahce tarafinda onu bekliyordu. Duygu geldiğinde korumalar onu bahce tarafina yonlendirdi. Yilmaz Duygu'ya sarilmiş olanlari anlatmışti. Duygu en sevdiği arkadaşınin gidişinden sonra iyice mahvolmuştu. O da olanlara dayanamamış ağlamaya baslamıştı.Azer çaresizce eve dönmüstü. Odasina çıkmışti zar zor . Kendini banyoya atti ve suyu acti. Ağlayarak yere çöktü ve simsiyah hayatında minicik bile olsa bir renk aradi . Bulamadı.
Koçovalılar güçlü durmaya çalışsalarda günün sonunda hepsi bitik oluyordu. Kimse birbiriyle konusmuyor , dogru düzgün yemek yemiyorlardı. Yamaç edindiği butun dusmanlardan sanki onlar Karaca'yi almişlarcasina tek tek hesap sorup gebertiyordu. Celasun Azer'i o gün kızdırmasindan dolayı Karaca'yla kavga edip o yüzden intihar ettigini düsunuyordu bunun düsüncesiyle o da kendini sucluyordu ama yapabilecegi bir sey yoktu. Bu olaydan en çok yara alan Selim olmustu. Ne kadar sevgisini belli edemese de Karaca'yı gercekten çok seviyordu. Odasindan cikmiyor , yemek yemiyordu .Günler gecmisti işte yine. Ses seda bir umut yesertecek herhangi bir şey yoktu.
Azer yine bir gece yarisi uyanmis düsunüyordu.Yaninda beliren güzellikle gülümsedi ve sarildi kıza.
"Geldin "
"Evet özledim "
"Ben de çok özledim , bu gece gitme lütfen "
"Gitmem gerek , beni bulacagini biliyorum ben Azer , ben hep burdayım kalbinde . Kalbinin sesini dinle o seni bana getirecek "
Karaca Azer'e sarıldigında Azer Karaca'nin saclariyla oynayip koklamaya başladı. Yüzüne minik öpücükler bıraktı. Tekrar sarildıginda kollari bosta kaldı Azer'in gitmisti yine Karaca'si işte. Bulamıyordu hiçbir yerde onu nereye gitse nerelere sorsa yoktu. Ama bulacaktı. Onsuz yapamazdı.Arastırmaya başladı . O gün o fulari getiren çocuga gitti bilegine bagladigi fularla birlikte. Çocuk başka bir şey bilmedigini söylesede pes etmeyecekti. Gören başka biri olup olamayacagini sordugunda sürekli orda dolasan bir arkadasini oldugunu söyledi . Azer çocukla birlikte dedigi kisinin yanina gitti. Çocuk anlamaz gözlerle birkac dakikadir onlara bakan adamlara dönüp konustu.
"Gecenin bu saatinde ne istiyosunuz benden "
"Sen şu ucurumun oralarda takiliyomuşsun "
"Evet nolmuş"
"Orda birilerini gördün mü bi kız "
" Cocuk Karaca'dan bahsettiklerini anlayinca panikledi "
"Yoo ne kızi gorücem ya "
Azer paniğini anlasada bir sey yapmadi . Daha cok korkutup Karaca'ya ulasmanin tek yolunu elinden kacıramazdi .
"Tamam kardesim rahatsiz ettik kusura bakma "
Azer'le çocuk evden cikmıştı.
"Bak bu yalan söylüyo bu adami izliceksin ve bana haber vericeksin , ben hemen gelicem burda bekle al şu telefonu numaram kayitli bir sey olursa hemen ara beni . "
Azer hizlica arabay binip eve gitmisti . Yolda Yılmaz'ı arayip hazırlik yapmasini söylemisti . Hissesiyordu Karaca'sinin basinin belada oldugunu . Peki bu gercek miydi yoksa bir yaniltmaca miydi ? Yılmaz butun silahlari hazırlamıs abisinin gelmesini bekliyordu. Azer geldiginde yanina birkac adam alıp ne kadar silah alabilirse almis tekrar yola cikmisti. Yoldayken cocugun aramasiyla daha cok hizlanmisti. Adamin bir depoya gelmesiyle cocuk Azer'e haber vermis bekliyordu.Vardiklarinda hemen hamle yapmak isteyen Azer'i Yılmaz durdurdu.
"Abi dur , böyle yaparak herkesi tehlikeye atiyorsun ve belki de Karaca'yi da dedi icinden Yılmaz birazcik da olsa ümit ederek "
Azer kafasini sallayıp hızli adimlarla depoya dogru yürümeye başladı. Deponun kapısınin acık olması bir terslik oldugunun gostergesiydi ama kimse fark edememisti. İceri girdiği an kafasına silah dayanmasıyla oldugu yerde kaldi Azer .
"Oo Azer Kurtuluş hoşgeldin . Karaca'ni almaya geldin ama o burda değil ki . Bosuna zahmet ettin buraya kadar. Ama olsun biz seni agırlarız."
"Nerde Karaca , kimsin sen "
"Hala Karaca'nın yasadigini mi dusunuyorsun gercekten ben senin en büyuk düsmaninim Azer Kurtulus ailemi elimden aldin ben de senin aileni alicam . "
"Ne sacmaliyorsun , nerde Karaca söyle cabuk "
"Hala Karaca diyor ya oglum kız atti kendini ucurumdan'
"Suss lann "
"Gercek bu kabullen artık , merak etme ben acina son vericem butün aileni oldürdukten sonra tabi hadi kardesinden baslayalim "
"Birak lan kardesimi birak lan "
Bir el silah sesi duyuldu o an . Azer Karaca'siyla birlikte kardesini de mi kaybedecekti . Hayat iyice zorlasiyordu onun icin . Karaca'sini bulma umuduyla geldigi bu yer kardesinin caninin alindigini yer mi olacakti?
Yeni bölüm sizlerle gençler. Umarim begenirsiniz . Düşüncelerinizi yorumda belirtmeyi unutmayın 💙💜