Uzak

947 55 44
                                    

Karaca yüzüne vuran guneş ışıgıyla açti gözünü . Yanında Azer'i göremeyince erken kalktıgıni düsündü . Elini yüzünü yıkayıp salona indi . Azer elleri cebinde camdan dısarıyı seyrediyordu . Karaca sessizce arkasindan yaklasip kollarini Azer'in beline doladi . Azer tepki vermiyordu , kilitlenmişti . Karaca karsısina gecip

"Ne oldu Azer neyin var " diye sordu

"Bir seyim yok gitmemiz gerek hadi hazırlan "
diyip koltuktaki ceketini alıp kapıyı sertce vurarak çıktı . Karaca ne oldugunu anlamadıgından gözleri dolmustu . Neden ona bu kadar sert davrandigini düsündü oldugu yerde kalip . Kapi tekrar acilip iceri bir koruma girdi .

"Yenge abim acele etsin diyor " Karaca öylece baktı adama . Odaya gidip üstünü degistirdi ceketini alıp asagi indi . Arabaya bindiginde Azer suratına bile bakmıyordu . Yarım saattir yoldaydılar . Karaca artık dayanamamış konuşmuştu .

"Neyin var " Azer sinirle soluyup nefes verdi .

"Yok birseyim "

"Azer olmus bir sey iste niye bana böyle davranıyorsun "
Azer ani bir frenle durmus Karaca'ya dönmüştü  .

"Bir seyim yok acil bir isim cikti o yüzden eve gitmemiz gerek tamam "

Azer'in onunla bagirarak konusmasindan dolayi Karaca'nin gözleri dolmustu . Azer hic önemsemeyip arabayı tekrar calistirdi . Gecen bir saatin ardından eve varmışlardı . Evde resmen soguk rüzgarlar esiyordu . Sofrada Azer ve Karaca dısında herkes bir seyler yiyordu . Azer elini agzına kapatmış düsünüyordu . Karaca Azer'e bakıyordu sürekli . Azer'in en son ona dönmesiyle uzun uzun baktılar birbirlerine . Azer daha fazla dayanamayıp kalktı sofradan .

"Oglum nereye "

"Isim var ana cikmam gerek " Fadik ve Yilmaz Karaca'ya bakmis daha sonra Yilmaz abisinin pesine takilmisti . Karaca gözleri doldugundan müsade isteyip kalkmisti sofradan . Odaya cikar cikmaz kapiya yaslanip aglamaya basladi . Azer Yılmaz'ı başından  defedip Karacayla kaldiklari eve geldi . Zamanin gecisi canini yakiyordu . Öglen , aksam gecmisti camin önünde bekleye bekleye . Peki neyi bekliyordu böyle saatlerce ? Gece yarisı olmuş ne Azer ne Karaca uyumuştu . Karaca dayanamamis Azer'i aramisti . Azer calan telefonu cebinden cıkarmış ekrana bakmisti bir süre . Telefon kapanmis tekrar calmaya baslamisti . Derin bir nefes alip acti telefonu .

"Efendim "

"Azer niye acmiyorsun telefonunu "

"Duymadim "

"Nerdesin "

"İşim var Karaca gelmeyecegim eger bunun icin aradiysan "

"Azer "

"Hadi Karaca kapatmam lazım uyu sende "
Azer telefonu Karaca'nin suratina kapatmis telefonu yan tarafina dogru atmisti . Telefon tekrar caldiginda ofladi . Arayan kisiyi görünce hemen acti .

"Begüm "

"Merhaba Azer sana dönüş yapamadım kusura bakma çok yogundum bugun . Yarin uygunsan goruselim diye aramistim "

"Olur olur ben uygunum sana konum atarim yarin "

"Tamam görüsüruz "

"Görüsürüz "

Azer uykusuzlugun verdigi yorgunlukla kapatti gözlerini ve kendini uykuya bıraktı  . Karaca yatakta Azer'in tarafina dogru dönmüş agliyordu . O da gözlerinin yanmasıyla dayanamayıp uyudu  .

Azer uyanmış Begüm'ün gelmesini bekliyordu  . Araba sesini duydugunda kapıya cıktı . Begüm arabadan inmiş korumalara gülerek Azer'e dogru yürümeye devam etti .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin