Ben Yanındayken..

1.4K 72 11
                                    

Gözlerini açtığında karşısında onu izleyen bir çift gözle karsılaştı Karaca. Azer başını eline yaslamış Karaca'yi izliyordu gülerek. Karaca Azer'e sokuldu ve ellerini beline doladı .

"Günaydın "

"Günaydın sen ne zaman uyandın "

"Bir iki saat önce "

"Naptın o kadar saat "

"Seni izledim "

Karaca Azer'in gögsüne yasladıgı basını kaldırip baktı Azer'e . Elleri yanaklarıni buldugunda kapadi gözlerini Azer .

"Hayal olmasından o kadar korkuyorum ki "

"Korkma , burdayım " diyip dudagindan öptü Karaca Azer'i . Karaca'nin öpmesiyle gözlerini açtı ve onu karşısında gördüğünde şükretti . Sardigi kollariyla daha da cekti kendine Karaca'yı . Saçlarıni kokladi.

"Azer "

"Efendim güzelim "

"Seni çok özledim ben " Karaca bunu ağlamakli bir sesle söyledi. Karaca'yı çenesinden tutarak ona bakmasini sagladi.

"Ben de seni cok özledim , ama aglamak yok artik bak birlikteyiz "

Azer yavasca sildi gözyaslarıni Karaca'nın . Gözyaslarının değdigi yerleri tek tek öptü sonra . Karaca Azer'i yanagindan öpüp kalktı . Azer'in ona verdigi tisört elbise gibiydi . Kendine bakip güldügünde Azer'de gülüyordu.

"Ne gülüyosun "

"Hic "

Karaca yataga dogru yürüyüp yastigi aldi ve Azer'in yüzüne dogru vurdu .

"Gülme"

"Napıyosun kızım "

"Kızim deme bana ben senin kızın mıyım "

Azer hızlica cekip yataga yatirdi Karaca'yi . Agırlıgıni vermeden üstüne çıktı .

"Sevdigimsin , kara gözlü güzelim , kavusmak icin can attıgım , görsemde özledigim , sırılsıklam aşık oldugum , daha ilk görüsümde nefesimi kesen , herşeyim , kalbimin atmasıni saglayan Karacamsın."

Azer'in söyledikleriyle Karaca dolan gözyaslarini bırakti .

"Ben seni çok seviyorum Azer . Sen yokken çok kötüydüm ama çok kızgındım sana . Sen beni buldugunda beni kurtardiginda ellerini koydun ya böyle yüzüme o an böyle beni yakan ateşe buz attın sen . Sen hem beni yaktın hem de tedavi ettin . "

Azer Karaca'nın alnına uzunca bir öpücük bıraktı. Karaca ellerini Azer'in ensesine götürdü . Dudaklarına yaklasıp öptü yavasca . Tekrar yandi o dudaklar ve tekrar yangini gecti . Nefessiz kaldıgında geri cekti kendini. Azer'in saclariyla oynamasıyla ellerini tutup öptü Azer'in . Azer sevdiğine baktı uzunca .

"Hadi kalkalım "

"Tamam "

Azer banyoya girdiginde Karaca'nın telefonu çaldı . Arayan Celasun'du . Karaca acmak istemediginden mesgule atti . Tekrar caldiginda acti bu sefer .

"Ne var "

"Nerdesin "

"Sanane , sen kimsin de hesap soruyorsun bana "

"Onunlasin dimi "

"Evet sevdigimliyim " diyip kapatti hemen telefonu . Arkasini döndügünde Azer'i bulmayı beklemiyordu . Sinirli bir suratla ona bakiyordu Azer .

"Celasun mu "

"Evet" Azer arkasinı dönüp kapıya doğru gitti bir şey demeden . Karaca kolundan tutup durdurdu Azer'i .

"Kızma "

"Kızmadım "

"Bana arkani dönüp gidiyosun ama "

"Sana kızmıyorum Karaca o cocuk gününü görecek "

"Azer bir şey yapma bak "

"Ne yapmaması kızım kimse benim sevdigime dokunamaz "

Karaca olanları düşünümce gözleri tekrardan dolmuştu . Kendini banyoya atıp kilitledi kapıyı. Azer fazla üstüne gittigini düsünüp kapiya tıkladı.

"Özür dilerim sana bagırmak istemedim , öfkeme yenik düstüm bir daha olmayacak söz veriyorum . Çık hadi kahvaltı yapalım beraber "

Karaca elini yüzünü yıkayıp cıktı banyodan. Azer'in önünde durup gözlerini dikti .

"Bir sey söylicem ama korkuyorum "

"Korkma güzelim ben yanındayım . Ben senin yanındayken sende hiçbir şeyden korkma tamam mı ? "

Karaca ona söylenenleri düşünüp vazgecti söylemekten . Neyden korkuyordu bu kadar . Ona bir sey olmasindan mi yoksa Azer'e bir sey olmasindan mi ?

"Ben.."diyip sustu sadece Karaca . Devamını getiremedi. Azer'e sarılıp konusmaya basladi .

"Söylemiyorum bana zaman ver olur mu "

"Tamam güzelim , ağlama sen " diyip saclarina öpücuk bıraktı yavasca Azer

Kolunun altına aldı Karaca'yı salona indirdi . Yavasca oturttu Karaca'yı ve önünde diz çöktü .

"Ben bir şeyler hazırlıyım " Basini salladı Karaca Azer'in mutfaga giderken konustu .

"Birlikte hazırlayalım " Azer dönüp gülümsedi Karaca'ya . Elini uzatıp tutmasıni bekledi . Karaca oturdugu yerden kalkıp elini tuttu .
Kahvaltının üzerinden 1 saat gecmişti . Karaca Azer'in omzunda televizyon izliyordu. Azer ellerini Karaca'nın saçlarında gezdirdiginden Karaca'nın iyice uykusu gelmisti . Karaca'nın gözlerinin kapandigini fark eden Azer yavasca yatirdi onu . Üstüne bir battaniye örtüp odaya gitti . Onun mutfaga gitmesini fırsat bilen adam açık olan balkon kapısından içeri gidip Karaca'nın yanına gitti . Yavasca oturdu yanina ve elini agzına götürdu . Yüzünde hissettigi elle Karaca gözlerini acmıs bagırmak için yeltenmişti ama agzina kapanan elle bunu basaramamisti .

"Bana bak Azer'e hicbir sey anlatmayacaksın , ona bir sey yapamazsam ailesine yaparim anladin mi "

Karaca aglayan gözlerini kirpmisti . Adam elini cektiginde Karaca konustu

"Bizden uzak dur tamam mi "

"Senin dilin fazla uzamis , kimden aliyosun bu cesareti onu mu veriyo "
diyip yüzunu sıkti adam Karaca'nin . Canı yandigindan bagirdi Karaca .
Yukardan Azer'in seslenmesiyle adam hızlica elini cekmis hemen evden cikmisti .

"Karaca "

"Evet "

Azer salona gelmisti hemen Karaca'nin bagirmasiyla .

"Noldu güzelim , niye agliyosun "

"Ben kabus gördum de ondan "

Azer Karaca'ya sarilip eliyle sırtını oksadi .

"Tamam gecti " Azer kafasını sola dogru cevirdiginde yerdeki ayak izlerini gördü. Karaca'ya donüp baktiginda gozlerini kaciriyordu Karaca .

"Hadi yat sen ben burdayım " kafasinı sallayıp tekrar yattı Karaca . Azer balkona cıkip etrafa baktı . Bir sey bulamayinca iceri girip kapiyi kapatti. Karaca'yi dizine yatirip saclarini oksayarak uyumasini bekledi .

Evet Karaca'yi tehdit eden kim acaba ? Tahminleri yorumlara alalım . Bakalim Azer gizemli kişinin kim olduğunu bulabilecek mi ? Ve Karaca Azer'e başına gelenleri  anlatabilecek mi ? Yeni bölümde görüsürüz o zaman . Hoşçakalın 💜❤




Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin