Karaca Savaş'ın ona olmayan giysilerini dolabından kaldırırken Azer'de o sırada banyodan belinde havluyla çıkmıştı . Karaca'nın beline sarılıp başını boynuna gömdü . Uzun öpücükler bıraktıktan sonra çenesini omzuna koydu .
"Napıyosun "
"Savaş'ın ona olmayan giysilerini ayırıyorum "
"Atıcak mısın " dedi Azer yüzünü düşürerek
"Hayır saklamak istiyorum sadece yandaki odaya yerleştiricem olmayanları "
"Bencede atma çok güzeller " Azer besikte uyuyan oğlunun yanına gidip basını oksadı . Sonra tekrar Karaca'nın yanına gitti .
"Acaba banada mı giysi verseniz Karaca hanım "
"Tabi Azer bey hemen " diyip Azer'e giysi çıkardı Karaca . Azer Karaca'nın verdiklerini giyerken sıra tişörtüne gelmişti . Azer'i giyinirken izleyen Karaca tişörtünü çekip Azer'in elinden aldı . Ellerini sırtında gezdirip öpmeye başladı . Kendini geri çektiğinde Azer konuştu hemen .
"Keşke bunu giyinmeden önce yapsaydın "
Karaca gülmüş Azer'in belini sıkmıştı . Azer inlemiş hırslanıp Karaca'nın dudağına sert bi öpücük bıraktı . Savaş'ın gülmesiyle Azer oģlunu beşikten aldı .
"Sen bizi mi izliyosun he gel buraya " diyip Savaş'ın karnına öpücükler bıraktı . Savaş bundan huylanmış gülüyordu .
"Azer tamam " dedi Karaca oglunu kucagina aldi .
"Ne ya baba ogul egleniyoruz . Annen bizi kıskandı oglum görüyosun dimi "
Azer Karaca'nın yüzüne öpücük kondururken Savaş'ta babasının yüzüne vuruyordu . Sonra annesinin yüzüne elini koyup basını omzuna koydu .
"Kimse niye beni sevmiyo ya "
"Saçmalama Azer biz seni çok seviyoruz dimi annecim bak baban üzüldü "
Savaş babasına atılmış omzuna basını koymuştu ama elini annesinin yakasından çekmemişti . Azer ve Karaca bu hallerine gülüp duruyorlardı .
Duygu uyanmış yatakta öylece oturuyordu . Hala uyuyan Yılmaz'la uğraşmaya karar verdi . Elini yüzüne götürüp onu huylandıracak şekilde elini gezdirdi . Yılmaz ne yapsa uyanmamıştı . En son çare olarak oyun oynamaya karar verdi .
"Yılmaz kalk geliyo cabuk Yılmazzzz " diyip vuruyordu . Yılmaz biranda yataktan kalkmıştı .
"Ne oluyo geliyo mu dur sakin ol simdi senin ıkınman lazım bekle " diyip odadan cıkmıstı . Duygu gülmemek için kendini sıkarken Yılmaz'ın nereye gittiğine de anlam verememişti .
"Siz ambulansı çağırın hadi " diyip elinde sıcak su ve havluyla odaya girdi .
"Yılmaz sen ne yapıyosun "
"Kızımız gelmiyo mu iste ona hazırlık "
Hepsi Yılmaz'ın kendine gelmesini bekledi . Sonra Yılmaz anlamsızca kendine bakmaya başladı ve herkesten kahkaha sesleri gelmeye başladı . Savaş'ta oturdugu yerde amcasini alkıslayıp gülüyordu . Azer kardeşine gülüp kimse farketmeden odaya yürümeye başladi . Savaş babasının gittigini görünce ağlamaya basladı . Elini babasına uzattı ağlayarak . Azer oģlunun yanına gidip kucağına aldı . Karaca'da onlara bakıyordu öylece . Azer istemesede tekrar Yılmaz'ın odasına gitti . Amcasına atılan Savas'la Yılmaz yanına gitti . Amcasının kucağında babasına bakıyordu . Karaca Savas'i aldiginda gözler onlara döndü . Yılmaz abisine sarılmak isteyince Azer kendini geri çekti . Sonra dayanamayıp o sarıldı kardeşine . Sarılmadan sonra Azer Yılmaz'ın basına vurdu .
"Ne bu oglum salak salak isler yapıyosun kac kere dogum yaptırdın "
"Ne biliyim abi ya Duygu bagirinca bende geliyo kızım sandım " herkes tekrar gülmeye baslamıstı . Azer ve Yılmaz salona inerken Savas Duygu'nun yanina gitmisti .
"Aferin Savas abi kardesi barıstırdın " diyip basına öpücükler bıraktı Duygu . Savaş teyzesinin karnına basını koyup güldü .
Azer ve Yılmaz hareretli bir sekilde konusup yemek yiyorlardı . Karaca , Duygu, Fadik ve Savaş'ta onları izliyordu .
"Bu cocukları siz adam ettiniz "
"Ne alakası var anne onları sen büyüttün "
"Yok yok öyle siz ne deseniz yapar bu uşaklar " Karaca ve Duygu gülmeye başlamışlardı .
"Siz neye gülüyosunuz bakayım "
"Hiç hiç bi şeye " dedi Karaca onlara doğru gelen Azer'e . Azer oğlunu kucağına alıp havaya kaldırdı . Savaş gülmeye başlamıştı . Sonra yere indirip yürütmeye başladı . Yılmaz odadan topu getirip Savaş'ın önüne koydu .
"Allah'ım gerçekten futbol takımı kuracaklar " dedi Karaca basına vurarak .
"Hadi oglum vur topa amcana gol atalım " Savaş minik ayağıyla topa dokunuyordu ama top az hareket ediyordu . Sonra Azer Savaş'ın kollarının altından tutup topa vurdurttu . Yılmaz bacaklarını açmış gol yemiş gibi yapıyordu . Bir bağırış koptu Azer'den .
"Gollllll " Savaş sevinmişcesine ellerini birbirine vuruyordu . Yılmaz'da yıkılmış gibi hareketler sergiliyordu . Kızlar bu hallerine gülerken Fadik'te çalan telefonunu açmak için içeri girdi .
Amcası Savaş'ı omzuna alıp eğlenmeye başladığında Duygu içinde bi burukluk hissetti . Acaba erkek olmasını daha çok mu isterdi Yılmaz diye gecirdi icinden . Karaca Duygu'nun yüzünün düştüğünü farkedince konuştu .
"Noldu Duygu neyin var "
"Yok bir seyim iyiyim "
Aksam herkes odalara çekilmişti . Yılmaz çoktan uyumuş Duygu ise bugün düşündüğü şeyden dolayı uyuyamıyordu . Beyninde yankılanıyordu sürekli erkek olsaydı diye . Karaca Savaş'ın mamasını hazırlarken Azer'de oğluyla ilgileniyordu . Altını zorda olsa degistirmişti ama bir türlü giysisini giydiremiyordu . Savaş durmadan hareket ediyordu . Babasının delirmesi hoşuna gidiyor gülüyordu .
Karaca kapıdan girmeden Azer'in söylenmelerini duymuştu .
"Bak bak kendi beceremiyor sana laf mı söylüyor annecim he " dedi Azer'in elinden zıbını alırken .
"Yok ya ne yapsam giydiremedim durmuyor yerinde "
Karaca zıbını giydirmiş gözlerini Azer'e çevirmişti .
"Oğlumuzun bana garezi var galiba"
Karaca gülmüş Savaş'ın başı yastıga denk gelecek şekilde yatırmıştı . Eline biberonu verince Savaş hemen içmeye başlamıştı . Bi eliyle biberonu tutarken bi eliyle babasının yanaklarını sıkıyordu . Arada biberonu tutan annesine bakıyordu . Mutlu bi gün daha bitmişti onlar için . Bakalım yarın ne olacaktı ?
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋