Doğum Günü

685 58 44
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın nolur😊İyi okumalar🦋

Yılmaz Azer'i dışarı çıkmaya ikna etmişti . Koçovalılarla görüşeceklerdi .

"Lan oğlum madem Koçovalılara gidiyoruz Karaca'yı niye almadık"

"Ya abi benim bebegim daha kücücük Karaca gelirse Duygu da gelmek isteyecek hem biz erkeklerle oturup konusacak iste ne uzattın sende ya " diye gecistirmeye calıstı Yılmaz .

Evde ise hazırlık vardı . Karaca çok heyecanlıydı akşam için . Savaş da annesinin bu heyecanından dolayı ne yapacagını bilemeyen haline bakıp gülüyordu . Yağmur ise sanki hissetmiş gibi uslu duruyordu . Hiç ağlamamıştı . Babaannesi onunla ilgilenirken kızlar hazırlık yapıyordu . Savaş Yağmur'un yanına gidip baktı . Babaannesinin başını okşamasıyla ona döndü . Gülerek annesine seslendi sonra .

"An..ne " diyip Yağmur'u gösterdi . Karaca gülerek yanına gitmiş gamzesinden öpmüştü .

"Kardeş bitanem "
Oğlunun şaşkın bakışlarından sonra gülmeye başlaması herkesi sevindiriyordu . Hazırlıklar hala devam ediyordu . Karaca süsleri asmak için sandalyeye çıkmıştı .

"Kızım dikkat et Allah korusun düşmeyesin "

"Yok anne merak etme düşmem " Savaş elinde tuttuğu süslerle ugraşıyordu . Kendine dolayınca sinirlenmiş kaşlarını çatmıştı . Duygu gülerek yanına gitmis Savaş'ı kurtarmıştı .

"Karaca çok degişik ya "

"Neymiş o değisik olan "

"Biz şu an bi mafyaya doğum için hazırlık yapıyoruz "

"İyikim Azer benim güzel olan her şeyi hakediyo ve biliyo musun bu ilk doğum günü kutlaması olacak bence çok sevinecek "

"Kesin sevinecek sen oğlunuz bi de karnındaki minik ona en güzel hediyesiniz zaten " iki kardeş sarıldılar . Savaş yanlarına gidip bacaklarına sarıldı . İkiside gülerek Savaş'ı öptüler .

Azer ve Yılmaz koçovalı evinde oyalanırken hazırlıklar devam ediyordu . Azer çok sevinecek o olacak olan şeyle sevinci ikiye katlanacaktı .

Hazırlıklar bitmişti . Sıra Azer'in gelmesini beklemekti . Ondan önce Yılmas yine abisini oyalayacak Koçovalılar Kurtuluşlara gelecekti .

"Yılmaz bugün çok kaşınıyosun he karından mı bıktın oğlum eve gitmek istemiyosun "

"Ne alakası var abi ya asıl sen evden çıkmıyorsun "

Koçovalılar gelmiş herkes bi köşede oturuyordu . Savaş tüm aileyi alkışla karşılamıştı belkide kutlamanin başladığını sanmıştı .

Karaca Yılmaz'a mesaj atmıştı . Işıklar sönmüş Azer'in gelmesini bekliyordu herkes . Söylenerek eve girmişti Azer . Bıkmıştı tüm gün Yılmaz'dan .

Savaş orta yere oturmuş alkışlamaya başlamıştı .

"Sürprizzzzzz"

Azer ne oldugunu anlayamamış ışıklar yanınca gülmeye başlamıştı . Ona doğru gelen oğlunu kucagına alıp karısının yanına gitti ve alnına öpücük kondurdu .

"İyi ki doğdun birtanem "

"Sizi çok seviyorum çok hemde " Karaca Azer'in akan yaşını silip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı . Herkes Azer'i tebrik etmiş onları izleyen Yamaç'ı kimse görmemişti . Dışarda öylece onlara bakıyordu . Çok hata yapmıştı ve şuan bu ailenin parçası olamayarak acısını çekiyordu . Yanında duran Sena ne olduğunu anlayamamıştı .

Yemekler yenmiş herkes mutluydu .

"Bak yine az yedin Karaca "

"Ya Azer doydum ben "

"Olmaz öyle şey yiyeceksin "

Savaş babasının kucagında herkesi izlerken elini annesini uzatmıştı . Karaca oğlunun elini tutup öptü . Azer ise bu mutlu tabloyu izliyordu .

İlerleyen saatlerde Savaş oturduğu yerde evdekilere göz gezdirdi . Babasında takılı kalmıştı gözleri ve bir anda konuştu .

"Ba.ba " Azer ve Karaca bir anda şok olmuşlardı . Azer'in gözleri dolmaya başlamıştı . Ona doğru elini uzatan oğlunun yanına gitti ve kucağına aldı .

"Baba "

"Oğlum " Karaca yaşını silip yanlarına gitti . Azer kendini çoktan bırakmıştı . İşte simdi gercekten bir baba olarak hissediyordu .

Bundan sonra Karaca dışarı çıktığında görmüştü amcasının orda olduğunu . Uzun uzun baktı ama bi şey yapamadı .

Herkes dagılmış Azer ise ogluyla oynuyordu .

"Herkes yattı Azer hadi "

"Biz uyumicaz dimi oğlum "

"Tabi baba dedi ya sen uyuyamazsın bugün mutluluktan sürpriz unutuldu hemen " dedi Karaca trip atarcasına . Azer Karaca'nın yanına gidip kendine çekti . Dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı .

"Ben seni nasıl unuturum güzelim olur mu öyle şey hiç "

"Seni oğlumuzu kızımızı ve daha doğacak olan çocuklarımızı çok seviyorum "

"İki çocuk neyinize yetmiyor Azer bey acaba "

"Biliyosun ben 11 cocuk istiyordum hala da öyle bir düsüncem varda seni ikna etmem lazım işte "

"Azer başlama yine 11 cocuk ne Allah aşkına "

"O zaman 5 e bir şey demiyeceksin "

"Allah Allah "

"Öyle karıcım "

İkiside gülerek Savaş'ı da alıp odaya çıktılar . Savaş hala uyumamış bacaklarını havaya kaldırmış ayaklarını tutuyordu . Gülerek tekrar konuşmaya başladı .

"Baba baba "

"Yakışıklı oğlum benim oh mis " diyip koklayarak öptü oğlunu . Gözlerini ovuşturan oğlunu  kucagına aldı . Babasının gögsünde uyuyan Savaş kendi yataginda buldu kendini . Azer banyodan çıkan karısını kendine çekmiş öpmeye başlamıştı . Karaca elini Azer'in ensesine bastırmış kendine çekiyordu .

"Seni seviyorum "

"Seni seviyorum "

Sevdigiyle yataga uzanan Azer Karaca'nın yüzündeki her noktaya öpücük kondurdu . Karaca gözlerini kapatmış Azer'i hissediyordu sadece .

Dudakları tekrar buluştu . Azer ellerini Karaca'nın saçlarında gezdirip dudaklarından boynuna yöneldi . Karaca Azer'in tişörtünü çıkartmış ellerini Azer'in sırtında gezdiriyordu .

"Azer"

"Söyle güzelim " Karaca'nın ağladığını gören Azer yaşlarını sildi .

"Noldu Karaca yanlış bir şey mi yaptım "

"Biz mutlu olucaz dimi "

"Olucaz bitanem size bir sey olmasına asla izin vermicem tamam mı "

"Kendini de korumalısın Azer sensiz yapamayız "

Azer Karaca'nın alnına öpücük kondurup kollarını sevdigine sardı .

"Korkma birtanem ben sizi hiç yalnız bırakmıcam "

Gözlerinden akan yaşları bıraktı ikiside . Bu mutlu tablonun bozulmasından korkuyorlardı ama Azer buna izin vermeyecekti .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin