Yakın Temas

2.6K 93 39
                                    

"Karaca iyi misin " dedi Azer.

"İyiyim yok bi şeyim.Ben lavaboyu kullanabilir miyim ?

"Tabi yukarda solda hemen"

Karaca lavaboya doğru yol aldığında Azer masada duran resme döndü.Eline alıp incelemeye başladı.Resmin arkasında A.K yazıyordu.Azer K harfinin Karacanın baş harfi olduğunu A'nın ise sevdiği olabileceğini düşündü.Bunlari düsünürken arkadan Karaca seslendi.

"Onu alabilir miyim Azer " Adam arkasıni döndü ,kadının dudaklarında ismini duyması hoşuna gitmişti.Gülümsemesi tekrar resme bakmasıyla solmuştu.

"Tabi , ee kim bu sevgilin mi "

"Önemsiz biri boşver bilmene gerek yok ,neden sordun "dedi Karaca.

"Hiç öyle merak ettim yani resme bakinca gözlerin doldu üzdü seni herhalde "

"Bak ben bu konuyu konuşmak istemiyorum,konuyu kapatalım olur mu ?

"Tamam sen nasil istersen"dedi adam.

Azer adamin kim olduğunu anlayamadıği için üzülmüştü.Bu hissettiginin ne olduğunu anlayamamışti.

"Hayde kahvaltı hazır gelin "dedi Fadik Ana. Mutfağa gittiklerinde masanın baş tarafına Fadik , yan tarafada Azer oturmuştu.Fadik teyze de oturmama yardım edip beni Azer'in karşısına oturttu.Yılmaz aşağıya gelmemişti Azer'in bir anda bagirmasıyla irkilmiştim .

"Yılmaz hadi lan sofraya oturduk." Fadik teyze Azer'e dönüp baktı.

"Oğlum niye bağırıyosun güzel kızım korktu ve niye kardesinle öyle konusuyosun sen duymiyim bi daha.Fadik teyze lan dedi diye Azer'e kızmışti.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Elimle agzimı kapattım Azer'e baktım.O da dönmüş bana bakıyordu.Dudaklarini oynatarak

"Kendini sıkma yaran kanayacak"
dedi yani ben öyle anlamıstım.Dönüp omzuma dogru baktim tekrar Azer'e döndügumde evet dercesine kafasını salladı.Yılmaz aşagı süslenmiş bir şekilde indi.

"Geldim abim."

"Oo Yılmaz bey bu süslenmenizi neye borçluyuz"

"Yok abi ne süsü ,Karaca'ya pansuman felan gerekir diye Ayşe'yi almaya gidicem."

"Anlaşıldı şimdi"

"Hadi otur oğlum kahvalti yap hele de gidersin sonra"

"Benim için birini çagırmanıza gerek yok iyiyim ben "diyince Yılmazın yüzü düsmüstü.Bunu fark ettiğimde ya da getir ya sabah biraz agrim vardı doktor bi bakar hem dedim.Karsimda 32 dis sırıtıyordu.Ben de göz kırpıp önüme döndüm.Azer bana bakıyordu ama sinirliydi.Bu sinirine anlam verememiştim.Kardeşine dönüp ters bir bakış attı.Galiba ona göz kırptıgim için sinirlenmişti.Ama niye sinirlensin ki beni sevi.. yok canım olmaz öyle şey dedim içimden.

"Hadi kızım bir şeyler ye toparlanamazsın bak.Hem daha konusucaz kim oldugunu,nerden geldigini diyince duraksadim.Bu konular hakkinda konusmak istemiyordum.Bana yaptigi o ihaneti düsündukce gozlerim dolmuştu.Azer fark edip masadan peçete uzattı.Fadik teyzede

"üzmek için söylemedim yavrum aileni bulalım ki haberleri olsun merak etmislerdir diye söyledim"dedi

"Yok gerek yok böyle bir şeyi bilmelerine ben bugun toparlanır giderim " dedim

"Yok kızim olmaz öyle şey sen tam olarak iyileşene kadar burdasın bak itiraz istemiyorum"

Fadik teyzenin dedikleri aslinda benim icin iyiydi.Bir süre kimsenin bana ulasamaması kafami toparlamama yardimci olurdu.Bu yüzden itiraz etmeden kafamı salladım.

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin