Belirti

875 45 50
                                    

Yeni okuyucu arkadaşlarımız varsa önce Kan adli hikayeyi okusunlar . Bu bölüm ondan sonraki bölüm . Taslak olarak kaydettiğimden önde bu gözüküyor ❤

"Karaca  " Azer sonunda bulmuştu Karaca'yi .

"Karaca aç gözünü nolur " Azer burnundan gelen kanı görmüştü . Hızla Karaca'yı kucağına alıp arabaya koştu . Arabayı çok hızlı sürdüğünden hemen hastaneye varmışlardı .

"Yardım edin " Kucagında Karaca'yla hastaneye girdi Azer .

"Neyi var "

"Bilmiyorum bayıldı kan geliyo burnundan "

"Acele edin hadi çabuk "
Doktor Karaca'yı muayene etmiş test sonuclarını bekliyordu . Azer'in Karaca'nın yanina girmesine izin vermişlerdi .

Rüya

"Babaaaa " diyip koştu kücuk kız . Azer kızınin ona koştuğunu görünce kollarını açıp küçük kızına sarıldı hemen.

"Güzel kızım benim oh mis kokulum "

"Baba biz pasta yaptik "

"Belli küçük hanım yüzün gözün krema olmuş hep baksana  " diyip güldü .

"Annenle abin nerde bakiyim "

"Mutfaktalar hadi gel gidelim " diyip küçücük elleriyle Azer'i çekiştirdi .

Azer kızını omzuna alıp girdi eve . Yerinde duramayan kız babasının saçlarıyla oynayıp kendi saçındaki tokaları çıkartıp babasının saçlarına takıyordu . Azer bu duruma gülüyordu sadece . Ne kızıyor ne bagırıyordu . Hayattaki en büyük hazineleriydi onlar .

"Hoşgeldin baba " diyip sarıldı çocuk .

Azer oğlunun alnından öpüp Karaca'ya sarıldı . İndirdiği küçük kızı pastanın kremalarını yiyordu . Karaca Azer'in saçlarındaki tokaları gülerek çıkartıp yanağına öpücük kondurdu .

"Yeme daha karnın agrıyacak "

"Abi birazcik daha ya "

"Olmaz karnin agrır bak "

"Of "

"Oflama abine ben seni düşündügüm icin diyorum "

"Bi tane daha nolur "

"Son ama "
Sevincle kafa salladı kız . Sonra abisine sarıldı . Azer ve Karaca büyük bir mutlukla onları izliyordu .

"Karaca "

"Efendim "

"Teşekkür ederim "

"Ne için "

"Beni sevdin sonrada bana çok tatlı ve yakişıklı iki çocuk verdin "

Karaca elini Azer'in yanagında gezdirip okşadı .

"Gitme olur mu bizi bırakma " dedi Azer . Karaca gülümseyerek baktı Azer'e .

**
"Azer bey " Doktorun geldiğini gören Azer hızla ona dogru yürüdü .

"Neyi var Karaca'nin doktor bey "

"Strese bağlı olduğunu düsünüyorum görünürde bir şey yok test sonuçları da bu yönde çıkıcaktır "

Azer bu durumdan kendini suçlayıp duruyordu . Odaya geri dönmüş Karaca'nın elini tutmuştu  .

"Özür dilerim affet beni "

Karaca gözlerini açtı .

"Azer "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin