Kurtuluş 👊

862 52 43
                                    

Aile adlı hikayeyi okumayı unutmayın 👻

Yılmaz Duygu'yu bırakmıyordu . Sürekli bir seyler getirip önüne koyuyordu ve zorla yediriyordu .

"Ay yeter ya kusucam simdi of rahat bırak beni " Duygu kalkıp odasına kaçmıştı . Azer ve Karaca onları gülerek izliyordu .

"Seher bugün Adana'dan misafirler gelicek hazırlık yapalım bugün "

"Ne misafiri Fadik teyze "

"Seni bebegi görmeye gelicekler kızım"

"Anne nerden cıktı bu simdi Karaca yorgun hem bebegimizde ezilir milletin kucaginda "

"Oglum ben insanlara nasil gelmeyin diyim "

Azer söylenerek Savaş'ı kucağına alıp odaya çıktı . Karaca'da arkasından odaya gitti .

"Sakin ol Azer nolur"

Akşam misafirler gelmiş yemek yeniyordu . Karşısında oturan kızın ona olan bakışlarından rahatsız olan Azer derin bir nefes alıp verdi .

"İyi misin "diyip elini tuttu Karaca . Önüne döndüğünde kızın Azer'e baktığını farketti . Sinirlensede bozuntuya vermeden yemeğine devam etti . Yemek yenmiş herkes bir köşeye geçmişti . Karaca ona yöneltilen sorulara cevap veriyordu . Savaş odada uyuduğundan bu durumdan kurtulmuştu .

"Kilolu kalmışsın zaten yemektede baya yedin " dedi Azer'e bakan kız . Ortam gerilmişti . Kız sinsice Karaca'ya bakıyordu . Azer Karaca'nın elini tuttu sakinleşmesi için .

"Benim çocuğum var tatlım doğum yaptım ben hatırlatayım istersen . Bak bu kocam bende esiyim onun . Yukarda bebegimiz uyuyor aklina kazı ki unutma hatirlatmak zorunda kalirsam hic iyi seyler olmaz yoksa "

Savaş'ın ağlamasıyla Karaca oturduğu yerden kalkıp odaya çıktı . Azer'de pesinden gitmişti . Kızın annesi kolunu sıkıp napıyosun dercesine baktı ama kız umursamadı bile .

"Geldim annecim "

Savaş'ı kucağına alıp öptü Karaca . Azer'de o sırada odaya girmişti .

"Güzelim "

"Lütfen Azer konuşmak istemiyorum"

Azer bir şey demeden yanına gitti . Savaş'ı öpüp ikisinede kollarını sardı . Huzursuzluk cıkardıkları yetmiyormuş gibi bi de burada kalacaklardı . Azer diğer odada bıraktığı eşyaları almak için odadan çıkmıştı . Karaca'da odada Savaş'la ilgileniyordu . Azer bütün eşyaları toplayıp odadan cıkacagı sırada kız içeri girdi .

"Ben burda kalıcakmışım da "
Azer bir şey demeden basını salladı . Koltukta unuttuğu tişörtünü farketmemişti . Kız sinsice gülerek onların odasını gözetlemeye başladı . Azer tekrar odadan cıkıp gittiğinde hızlı adımlarla odaya yürüdü . Kapıyı çalmadan içeri daldı .

"Azercim bunu unutmuşsun ya " diyip elinde tuttuğu tisörtü kaldırdı . Karaca sinirle kıza bakıyordu . Yanına gidip tişörtü hızlıca çekti .

"Bu odaya kapıyı çalmadan giremezsin misafirsen misafirliğini bil elimde kalıcaksın yoksa "

"Niye bu kadar sinirleniyosun ki elinden alabileceğimi biliyorsun çünkü hem Azer'i hemde bebeği "
Karaca sinirden gülerek kızın boğazına yapıştı . Savaş onlara bakıyordu öylece .

"Öyle bir şey asla olamaz anladin mi eger bir daha karsima gecip boyle laflar eder ya da kocama sulanmaya kalkarsan o gözlerini de oyarim bacaklarini da kirarim anladin mi " Azer iceri girmiş saskinca Karaca'ya bakiyordu .

"Karaca birak ne yapiyorsun "

"Sen sus "

"Umarım anlamıssındır çünkü bi daha boğazına yapıstıgımda öldürmeden bırakmıcam " diyip elini çekti . Kız bir şey demeden odadan çıktı . Karaca Azer'e sinirle bakıp yatakta annesini öyle gören oğlunun yanına gitti . Kucagına alıp konuşmaya başladı .

"Özür dilerim annecim beni böyle gördüğün için özür dilerim " Karaca sinirle Azer'e dönüp bağırmaya başladı .

"Sen niye odada tişörtünü unutuyorsun he tisörtünün o odada ne işi var asıl "

"Güzelim unutmuşum işte özür dilerim sakin ol bak Savaş korkacak" Savaş ağlamaya başlamıştı .

"Sen hastanedeyken o odada uyuyakalırdım orda uyurdum kalmış işte orada " Karaca yaşların düştüğü gözlerini kapatmıştı . Savaş'ın alnına öpücükler konduruyordu ama Savaş hala ağlıyordu . Azer yanlarına gidip kollarını sardı sevdiğine ve oğluna . Savaş susmuş Karaca'nın yüzünde elini gezdiriyordu . Azer Karaca'nın gözyaşlarını silip alnından öptü . Birlikte yatağa uzandılar . Aralarında Savaş ikisinede bakıp bakıp gülüyordu . Savaş gözlerini ovuşturmaya başladığında annesine yanaşıp başını gögsüne koydu . Karaca Savaş'ın başını okşayıp öptü . Azer gülümseyerek onları izliyordu . Savaş uyumuş Karaca onu kucağına alıp beşiğine yatırmıştı . Azer sırtını dönüp yatağa yattı . Azer Karaca'ya yanaşıp kollarını sardı . Saçlarına öpücük kondurdu .

"Ben senden başkasına bakar mıyım güzelim niye canını sıkıyorsun "

Karaca Azer'e dönüp gözyaşını sildi . Eli yanağında gezindi bir süre .

"Bizi bırakmıcaksın dimi Azer "

"Bundan süphen mi var senin bir daha böyle bir şey duymicam tamam mı ben sizi asla bırakamam asla ben siz olmadan yasayamam ki "

Karaca Azer'in gögsüne basını koyup sarıldı . Geceyarısı uyandığında yanında Azer yoktu . Savaş'a bakıp odadan çıktı . Azer hiçbir yerde yoktu . Tekrar odaya çıkarken kız kaldığı odadan çıktı . Karaca önemsemeyip odanın kapısını açtı . Odadaki banyonun kapısı açıldı .

"Sen orda mıydın "

"Evet "

"Sen beni mi arıyorsun " diyip Karaca'nın belinden tutup çekti Azer . Odanın kapısi açık olduģundan merdivenlerden inen kız her şeyi görüyordu . Azer Karaca'yı öpmeye başlamış eli tişörtüne gitmişti . Açık olan kapıyı ayağıyla kapattı . Kız gördüklerine sinirlenip bunu durdurmak için bir yol aramaya başladı . Aklına gelen şeyle bir bağırış koptu ve bir ses duyuldu . Bütün ev halkı uyanmıştı .

Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar  🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin