Azkar ❤

620 50 64
                                    

Gökhan Horzuma benzedim ne demek bunu bu bolumde anlicaksiniz 😁🤣

Bu bölüm emeğe saygı duyanlara ve benden bolüm isteyen canımlara gelsin ❤ Emeğe saygısi olmayan benim hikayelerimi okumasın lütfen 😑

Serdar Akın'ın ona geleceğini öğrenince kendini toparlamıştı . Kapıyı açtığında gördüğü kişiyle şok oldu .

"Yılmaz se..sen"

"Sakin ol içerde konuşalım"

Yılmaz ve Akın içeri girmiş Serdar'ın bagırışlarını tepki vermeden dinliyolardı .

"Lan hayvan sen yasıyodun madem niye ortaya cıkmadın hemn nasıl oldu bu ben sana kalp masajı yaptım nasıl ya Allah'ım kafayı yicem "

"Sakin ol anlatıcam herseyi önce Duygu"

"Duygu diyo ya lan perisan ettin kızı perisan bebegi olmasaydı öldürmüştü kendini salak herif hic mi üzülmedin lan ona gerizekalı 3 ay lan bu kız kendine gelemedi bebegin cinsiyetini ogrenmeye gitmis bugun seninle gitmesi gerekirken Karacay'la gitmis sen nasil yaptin lan ona bunu "

Yılmaz duyduğu şeyle donakalmıştı zar zor konuştu .

"Kız dimi "

Serdar Yılmaz'a sinirle bakıyordu . Yüzünde buruk bir gülümseme oluşmuştu . Basını salladı . Yılmaz dolan gözlerini coktan bırakmıştı . Elleriyle yüzünü kapatıp çekti . Derin bir nefes alıp ayaga kalktı ve Serdar'a sarıldı .

Serdar'a daha önce kötü hissedip Akın'la bana bir şey olursa diye işbirliği yaptığını söylemişti . Kendini öldü gösterip daha sonra düşmanları ortadan kaldırıp ailesine kavusacaktı . Tahmin ettiginden daha uzun sürmüstü . Arık o gece ölmemiş en yakın arkadası onu kurtarmıştı . Yılmaz'ı takip edip o gece onu vurmuştu . Yılmaz'ın öldüğünü öğrenenen adam rahat bir nefes aldı ama bu aldıģı son nefes olacaktı . Yılmaz toparlanınca Akın'la birlikte Arık'a baskın düzenleyip öldürdü ama hem Yılmaz'ın toparlanması hemde planı uygulaması uzun sürdü .

Sabah Azer ve Karaca Savas'la birlikte bahceye çıkmış oyun oynuyorlardı . Savaş herzamankinden daha mutluydu . Etrafa yayılan gülücükleri herkesin mutlu olmasına sebep oluyordu . Duygu da köşedeki koltuga oturmuş onları seyrediyordu . Yılmaz'ın bu akşam eve geleceginden habersizdi hepsi .

Azer Savaş'ı omzuna almış ellerinden tutmuş koşuyordu . Savaş etrafına gulücükler yayarken Karaca'da Azer'e dikkat etmesi için sitem ediyordu .

"Azer dikkat et lütfen "

"Korkma kızım bi sey olmaz "

"Ne biliyim anne korkuyorum iste " Fadik gözlerini Karaca'ya dikmisti . İlk defa anne dediginin o da farkinda degildi . Bi anda durup Fadik'e döndü . Hemen sarıldı annesi ona . O da gülümseyip annesine sarıldı .

"Kıskandık biz " diyip yanina geldi Azer Savaş'la . Savaş babannesinin kollarını itekliyordu . Annesine sarılıp babasına bakmaya basladi . Herkes gulerken o susuyordu . Azer'de annesinin kucagina yatinca Savaş babasinin yanına gidip gögsüne basını koydu . Karaca ikisinin de alnina öpücük kondurdu . Fadik'te iki oglunun basini oksuyordu .

"Senin bunlarla cekecegin var Karaca kızım"

"Öyle anne "

Azer gözlerini açıp Karaca'ya baktı . O da annesine anne dedigini duymuştu ilk defa . Gülümseyerek ona bakıp elini tuttu .

Duygu coktan odasina cikmis hamilelik hormonlari yuzunden uyumuştu . Yılmaz aksami beklerken ecel teri döküyordu . Serdar hala kızgındı yalan söyledigi icin ama geri geldigine de bir o kadar sevinmisti .

Ögleden sonra Savaş uyumuş Azer ve Karaca'da salona inmişlerdi . Fadik'te Yılmaz'dan sonra rahatsızlandigindan o da odasındaydı . Azer gözlerini Yılmaz'in fotografina dikmis öylece bakıyordu . Karaca Azer'in yanagina elini koyup kendine cevirdi .

"Yapma bitanem "

"Sorun ne biliyo musun öldüğünü hissetmiyorum suramda " diyip elini kalbinin üstüne koydu Azer . Karaca alnını Azer'in yüzune yaslayıp öptü .

Azer ağlamaya baslamıştı . Karaca'nın dizlerine yatıp bıraktı geride kalan gözyaşlarını da . Aksam Karaca Savas'in uyanmasiyla onu da yanlarina almisti . Fadik ve Duygu'da yanlarina gelmisti . Kimseden ses seda cikmiyordu . Kapinin calmasiyla ayaga kalkmak icin yeltenen Fadik'i durdurdu Duygu .

"Ben bakarım "

Duygu yavas adimlarla kapiya gitti . Açtığında karsısinda duran sevdigi adama bakılıkaldı . Hayal görüyorum diye düsündü . Dolan gözleri ćoktan akmaya baslamıstı . Yılmaz'ın gözleri de aģlamaktan kızarmış hala gözlerinden yaşlar akıyordu . Duygu'yu ve kızını çok özlemişti . İçine dogmustu bebeginin kız olacagi ama kimseye söylememisti Duygu'ya bile . Duygu hala öylece Yılmaz'a bakıyordu . Savas annesinin kollarindan kurtulup kapiya dogru emekledi . Amcasini gorünce gülüp alkışlamaya başladı . Azer oğlunun yanina gittiginde kardesini görmesiyle donakaldı . Duygu'nun eli karnına gitmis yüz ifadesi degismeye başlamıştı . Yılmaz korkuyla Duygu'nun karnını tutup konustugunda icerden Yılmaz'ın sesini duyan Karaca ve Fadik birbirlerine bakıyolardı . Dünya hepsi için durmustu . Kimse bi an icin bile olsa konusamıyordu . Peki bundan sonra ne olacaktı . Duygu ve ailenin diger üyeleri Yılmaz'i affedecek miydi .

Gökhan Horzum ölen kisiyi canlandırmada usta biri . Ben bolumun sonunda spoiler olarak bunu yazmıstım hatırlarsanız ama kimse anlamadı 🤣🤣 neyse üzülmeyin yilmaz is coming baby ❤❤

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin