Bu sefer Savaşla ilgilenmesi Serdar'a kalmıştı . Kadınlar baskısı yüzünden strese giren Serdar uyuyamamış yataktan düşmekte olan Savaş'ı son anda yakalayıp salona inmişti . Savaş Serdar'ı da seviyordu . Kucagina oturmuş elindeki oyuncakla oynarken Serdar'ın konusmalarini dinledigi pek söylenemezdi ama . Arada basını kaldırıp kendince bir sey söylüyordu sadece .
"Biliyo musun uzun zaman önce bi kızı sevmiştim bunu Duygu halan bile bilmiyo bak sana anlatıyorum . Yine iyisin" Savaş gülmüş ellerini birbirine vurmuştu . Bilmedigi sey ise Duygu'nun salon kapısının arkasından onu dinledigiydi .
Bütün aile uyanmış kahvaltı ederken Savaş ağlamaya başlamıştı . Babası onunla ilgilenmeye başlayınca susuyordu . Bunu birkaç defa yapmasıyla herkes bilerek yaptıgını anlamıştı .
Azer oglunu alıp odaya cıktıgında dolapta buldugu çocukluk sapkasını Savaş'ın basına taktı hemen . Oğlunun fotograflarını çekiyordu . Savaş kendince poz veriyor, gülüyordu . Karaca'nın odaya girmesiyle gülmesi bir oldu.
"Bu ne "
"Benim sapkam "
"Oglum ay cok tatlı olmuşsun" diyip gamzelerinden öptü oglunu . Savaş'ın terledigini farkedince şapkayı cıkardı.
"Güzelim niye cıkardın simdi "
"Terlemis Azer . Hadi annecim banyo yapalım . " Azer öksürmüştü.
"Ay sen hemen ayip seyler düsün zaten yok sana sen gelmiceksin banyoya " Azer kaslarini catmisti . Rahat durmamıs Karaca Savaş'ı yıkarken banyoya girmişti.
"Ne isin var burda Azer "
"Oglum icin geldim yanlis anlama" dedi Azer trip atarcasina .
Bi anda Karaca'yı kucagina alıp küvete soktu . Savaş gülmeye başlamış ellerini suya vuruyordu .
"Ya Azer napıyosun ama ya " Azer gülmüş o da küvete girmişti .
"Sığmadık ama " diyip Karaca'yı kucagina oturttu .
"Hic rahat durmuyosun gercekten" diyip elini Azer'in yanagina koydu . Azer yavasca Karaca'nın yüzüne yaklasıp dudaklarını öpmeye başladı . Elini Karaca'nın tişörtünün altına gotürünce Karaca kendini cekip Azer'i durdurdu .
"Savaş "
"Ah oglum amcana engel olman gereken yerde kardesinin gelmesine engel oldun su an " diyip küvetten cıktı . Karaca da ciktıktan sonra Savas'ı havluya sarıp sarmaladı .
Savaş duştan sonra uyumuştu . Azer ve Karaca salona indi. Yılmaz basını Duygu'nun karnına koymuş kızıyla konuşuyordu .
"Babacım bu akşam nasılsın . Bak annen cok iyi bende iyiyim . Sende iyi ol tamam mı babacım "
Azer kardesinin bu hallerine gülerken Karaca'da Azer'in kız cocugu konusunda söylediklerini hatırladı . Yanagını oksayıp uzun bir öpücük bıraktı . Azer Karaca'yı kolunun altına alıp saçlarından öptü ve kendine çekti.
Yamaç yine Sena'ya gelmişti . Uzun sohbetin ardından eve gitmek için ayaklandı. Kapıya kadar ona eşlik eden Sena kendini tutamamış sarılmıştı . Geri çekilirken ki birbirlerine olan yakınlıkları ikisinide heyecanlandırdı .
"Ee sagol sonra görüşürüz " diyip Yamaç hizla merdivenleri indi . Kocovalılardan uzakta kendine yeni bir hayat kurmuştu işte .
Akın ve Seher Adana'yı gezmek için çıkmışlardı . Düğün gününe karar vermişlerdi . Haftaya gerçekleşecek olan düğünleri için ikiside çok heyecanlıydı . Ama kimse olacakları bilmiyordu .
Fadik eve misafir olarak bi kız çagırdıgında Serdar olanı anlamıstı . Kızla göz teması bile kurmuyordu . Duygu duyduklarından sonra bu konuda ısrarcı olmak istemiyordu .
Azer ve Karaca Savaş'ın da uyanmasıyla oğullarını yanlarına almış oyunlar oynuyorlardı . Savaş babasının yaptığı hareketlere gülüp babasının yüzüne ellerini koyup sıkıyordu . Karaca'da onları gülerek izlerken buluyordu kendini .
Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın. Yanan gözlerle anca bu kadar yazabildim ❤
BesmaF al sana Savaş Kurtuluş 😂
Neyse bu bölümün kısa olmasına kızmayın please . Benim kaçmam gerek hadi öptüm hepinizi . Kendinize iyi bakın ❤
Ve sizce kimse olacakları bilmiyordu dedigim kısım icin bir tahmini olan var mı ?🤔
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋