Kaçırma

1K 62 50
                                    

Karaca iyice toparlanmıstı . Azer'in evlenme teklifine bir cevap vermemisti ama Azer Karaca'dan vazgecmemisti . Onun yaninda hastanede kaliyordu . Herkesi bir sekilde ikna etmisti eve gitmeleri icin . Günleri çok sessiz geciyordu . Hiç konuşmuyorlardı . Azer uyuyunca Karaca onu seyrediyor Karaca uyudugunda Azer onu seyrediyordu . Artık iyice toparlanmıstı Karaca . Hastaneden çıkacaktı bugün hazırlanıyordu . Azer'de yardım ediyordu . Esyalarinı toplamislardi artik gitmek kalmisti geriye . İkiside öylece durmuş birbirlerine bakiyordu . İlk gözlerini çeken Karaca oldu . Azer onu Koçovalılara bırakacaktı . Nasil yapacagini bilmiyordu . Kalbinin buna nasil dayanacagini düsünüyordu . Arabaya binmis yola cikmislardi . Yol bitmisti hemen evin önüne gelmeden durmustu Azer . Karaca'ya dondü .

"Gitme " Karaca aglamakli gözleriyle baktı uzunca . Ellerini yanaklarına koymak opmek istiyordu ama yapamıyordu . Kızıyordu Azer'e . Azer Karaca'ya doğru yaklasıp onu öpmeye basladı . Bu seferde tipkı o gün oldugu gibi Karaca gozlerini kapatmamis ve karailik vermiyordu . Azer hüzünle geri cekilmis Karaca'ya bakmisti . Yüzleri hala yakındı . Karaca düsen gözyasıyla tek bir sey diyebildi .

"Hayır " bu evlenme teklifinin cevabiydi . Azer gözlerini yummuş nefes almaya calisiyordu . Hüngür hüngür ağlamaya baslamisti  . Karaca geri dönüp baktiginda ici parcalanmisti . Affetmek istiyordu ama yapamiyordu . O da aglayarak girmisti demir kapidan iceri . Kapida babasini görmesiyle sarildi hemen . Herkes gelmis onlari izliyordu . Kimileri onayliyordu Azer'le iliskisini ama simdi isin rengi degismisti . Karaca istemiyorsa onlarda istemiyordu . Aksam olmustu . Karaca yatmis ama uyumuyordu . Azer bir meyhaneye gitmis iciyordu öylece . Karaca gelen mesajla telefona baktı .

Azer'im
"Özür dilerim affet beni "

Karaca mesaji okuyup birakti telefonu . Tekrar mesaj gelmisti .

"2 çocuk gormüssün 11 de anlasmamis miydik " Karaca buruk bir gülümseyis atmisti bu mesaja . Arama tusuna gidip geldi eli ama basamadi . Calan kapiyla telefonu elinden bırakıp kapiya dondü .

"İyi misin "

"İyiyim "

"Konusalım ister misin kızım " dedi Ayse icten bir tavirla . Karaca'nin yanina oturup ellerini tuttu . Karaca yeterince dolu oldugundan annesine kırgin olsada dizlerine koydu basini .

"Anne ben onu cok seviyorum ama cok kırgınım "

"Şş gecicek kızım inan bana "

"Onu özlüyorum "

"Biliyorum kızım " Karaca Ayse'nin dizlerinde saatlerce aglamisti . Azer zil zurna sarhos olmus eve gelmisti . Yılmaz kapidaki sesi duydugundan kapiyi acti . Acmasiyla abisinin üstüne düsmesi bir olmustu . Zar zor koltuga kadar tasiyip yatirmisti .

"Bırakti beni . Aptalım ben "

"Zaman ver abi ona biraz affedecektir seni "

"Affetmicek kaybettim " diyip aglamaya basladi . Merdivenlerden inen Fadik oglunun sesini duymustu . Dizlerine koydu basini saclarinda elini gezdirip aglamasina izin verdi . O da oyle saatlerce aglamisti .

Sabah agriyan baslariyla uyanmıstı ikiside . Karaca annesinin söylediklerini hatırlarken Azer'de kendi annesinin söylediklerini düsündü .

"Pes etme oglum birbirinizi seviyorsunuz , ne yap ne et al gonlünü "

"Bir sans daha verin birbirinize kızım birbirinizi seviyorsunuz "

Karaca basini saga sola sallayip banyoya girdi . Elini yüzunü yıkayıp pijamalariyla asagiya indi . Siddetli calan kapiyla Selim hızlıca kapıyı acmıs Azer'se kimseyi onemsemeden merdivenden kendisine bakan sevdigini sırtlamisti .

"Azer napiyosun birak beni  , ya yardim edin birak be "
Akın Karaca'nin sesiyle kapiya kosmustu . Azer'in üstüne dogru yürüdügünde Selim kolundan tutup durdurdu .

"Baba napiyorsun niye engel olmuyorsun "

Selim dün gece Ayse'yle Karaca'nin konusmalarini dinlemisti . O yüzden Azer'in Karaca'yı almasina izin vermisti ama bu sondu eger bir daha kızini üzerse kendi elleriyle gebertecekti .

"İçeri geç kendileri halletsinler " diyip kapıyı örttü . Evdekiler şaşkınca onlara bakıyordu . Azer Karaca'yı yan koltuga oturtmus kemerini takmisti Karaca'nin kacma girisimlerine karsı kapiyi kilitlemisti . Arabaya hizlica binip Karaca'nin inmesine engel olmustu .

"Napiyosun ya sen birak beni ben seninle gelmek istemiyorum "

"Geliceksin Karaca konusup halledicez problemimizi "

"Ya ben sana hayır dedim sen neyi uzatiyorsun "

"İcinden gelerek mi dedin he gözlerime bakip tekrar söyle hadi "
Azer ve Karaca uzunca birbirine bakmisti . Ici yana yana soylemisti hayır kelimesini . Gözlerine bakıp nasil söylerdi . Azer cevap vermemesinden sevinip arabayı calistirdi . Gidiyorlardi yine . Kimsenin onlari bulamayacagi bir yere gidiyorlardi .

"Azer sacmalıyorsun iyice durdur şu arabayı inicem ben ya "

"Geldik zaten Karaca sabret "

"Of " diyip kollarını birbirine kenetleyip dısarı dogru bakmaya basladi Karaca . Azer yoldan sapmış ara bir yola girmisti . Çok gecmeden bir ev göründü . Evin önüne geldiklerinde arabayı durdurup indi Azer . Karaca inmemisti . Azer kapiyi acip Karaca'yi yine omzuna aldi .

"Ya bırak beni ya öküz " diyip sırtına vurmaya basladi . Azed kapıyı acmıs eve girmisti omzunda Karaca'yla . Karaca'yi indirip kapiyi kilitledi . Anahtari da cebine atip saskinca ona bakan Karaca'ya goz kırpıp yanindan gecti .

"Yeter artık hicbir sey olmamıs gibi yapmayı kes " Azer Karaca'nın dedigiyle oldugu yerde durmus beklemisti  .

"Böyle kolay gecmiyo her sey o yüzden kes sunu yapmayi ben eve gitmek istiyorum ac su kapiyi hemen hadi "

Azer Karaca'ya dönmüş bakmıstı bir süre . Sonra hızla yanına yürüyüp konustu .

"Evet öyle kolay unutulmuyo . Sen benden kardesimi sakladın ben sana canini yakacak acı kestim . Yaptigim her adimda benim de canim yandı Karaca . İçim yana yana gectim yanından . Yol boyunca agladim . Kızdım sana . Ben hata yaptim evet ama sende yaptin . İkimizde sucluyuz ve bunu cözüp öyle dönecegiz "

"Ben burda seninle kalmak istemiyorum "
Azer Karaca'ya dogru adimladiginda Karaca geri geri gidiyordu . Karaca sırtı duvara vurdugundan kacmak icin yan tarafa dogrubkacacakti ki Azer iki yana kollarini koymustu . Yavasca Karaca'nin yüzüne dogru yaklasti .

"Ben hata yaptim Karaca seni yalniz bıraktım " diyip öpücük kondurdu dudagina . Karaca'da Azer'de anın büyüsünden gözlerini kapatmisti .

"Nefesim kesiliyo Karaca sensiz zamanlarda " diyip tekrar Karaca'nin dudaklarina yönelmiştiki Karaca ellerini Azer'in gögsüne bastırıp itti . Gözlerini acmisti ikiside ve birbirlerine bakiyorlardi .

"Ben " dedi Karaca gerisini getiremedi . Öylece duruyorlardi birbirlerinin gözlerinde kayboluyorlardi . 

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen .Azer'le Karaca sizce barışmalı mı artık ? . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin