Kan

1K 56 63
                                    

Karaca kolunun tutulmasıyla bagirdı .

"Korkma benim "

"Of Azer ödümü patlattın ya " diyip Azer'in gögsüne vurdu Karaca .

"Vurmasana kızım acıdı ya "

"Neresi burasi nasil geldik buraya "

"Gece seni uyandirmaya kiyamadim "

"Hiç öyle güzel sözler söyleme kırgıbım ben sana "

"Niye "

"Ne demek niye ya bir haftadir yoktur evde gelmeni bekledim ben senin aradim acmadin "

"İslerim vardi güzelim o yüzden gelemedim "

"Arasaydın Azer ben aradigimda da acmadin " diyip surat astı Karaca . Salona ilerleyip koltuga oturdu .

"Güzelim yapma böyle nolur " Karaca sinirle Azer'e bakıp önüne dondü .

"Hadi bak evde hicbir sey yok alisverise cikalim "

"Banane " Karaca aklına Celasun'u getirince gözleri doldu . Odaya cikip üstünü degistirdi . Merdivenlerden inip

"Hadi sen demedin mi gidelim diyen oturuyorsun orda " Azer dedigi seyin farkina varmisti . Karacanin yanina gidip elini tuttu . Öbür eliyle de yanagıni oksadı .

"Özür dilerim "

**

Seher yatakta uzanmıs aglıyordu . Akin'ın da ondan farki yoktu . Dün gece Yamaç'la ikisini görmüştü . Yamac evde oturmuş Seher'i düsünüyordu .

**

Yılmaz Duygu'nun telefonunu açmamasından korkmuş sabahtan yola cıkmıştı . Duygu banyoda bir köseye oturmuş öylece duruyordu . Yılmaz gelmiş kapıyı tıklatıyordu .

"Duygu Duygu "
Duygu sesi duymuş ama Yılmaz'ın karsısına bu halde cıkmak istemiyordu . Yılmaz evde olmadıgını düsünüp arabaya ilerledi .

"Abi sen Duygu ablaya mı geldin "

"Evet tatlım nerde biliyor musun " dedi ona doğru gelen küçük kıza .

"Napicaksin ona zarar mı vericeksin "

"Hayır ben ona zarar vermem veremem ki "

Kız gülmeye başlamıstı birden .

"Noldu "

"Sen onu seviyorsun "
Kızın suratı ciddilesmis konusmaya baslamısti .

"Onu dövmüşler abi çok kötü dövmüşler " Yılmaz duyduguyla şok olmuş kızı gönderip evin kapisini yumruklamaya başlamıştı .

"Duygu Duyguuuuuu " Yılmaz böyle olmayınca kapıyı kırmış içeri girmişti . Evin heryerine bakmıştı . Banyoya gelince Duygu'yu o halde görmüş Duygu'nun önüne çökmüştü . Gözleri dolmuş ağlamaya başlamıştı .

**
"Of Azer yine bi ton şey aldık "

"Merak etme güzelim yeriz hepsini nasıl olsa bi süre burdayız "

"Bir süre mi o ne demek "

"İkimiz bir süre burda kalıcaz demek "

"Niye benim haberim yok bundan "

"Sevinmedin mi "

Karaca durup Azer'e baktı . Üzgün bi surat ifadesiyle bakıyordu ona .

"Sevindim " diyince güldü Azer . Elindeki poşetleri bırakıp Karaca'ya sardı kollarını .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin