Oy kullanmayı ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen😊
İyi okumalar💕
Azer korkuyla Karaca'nın yanına gidip onu sudan kaldırdı .
"Sen napıyosun " Karaca'nın gözleri ise Savaş'taydı . Ağlayan bebeğine doğru koştu Azer'i umursamayıp . Savaş annesinin kokusuyla sussada arada iç çekerek nefes alıyordu . Gözleri aģlamaktan kıpkırmızı olmuştu . Annesinin kokusuyla uyumuş yataklarında kendine yer edinmişti . Karaca'nın intihar ettigine inanamayan Azer ise hala sorguluyordu .
"Konuşalım biraz "
"Olmaz Savaş yalnız kalır "
"Duygu'ya söyleriz gelir hadi "
"Olmaz "
Azer sinirle Karaca'yı tutup kaldırdı ."Azer bırak ne yapıyorsun "
Kucaginda Karaca'yla dışarı çıktı Azer . Gözlerinden belli olan öfkesiyle ev halkı hiç karışmak istemedi .
"Sen ne yapıyorsun he nasıl canına kıyarsın "
Karaca'nın çoktan yaşları düşmeye başlamıştı .
"Sana diyorum bak bana gözlerime bak " Azer Karaca'yı çenesinden tutup başını kaldırdı . Öfkesi gözlerinden belli oluyordu .
"Ben Savaş'ı kaybedicem sandım "
"Ben oğlumu o itin eline bırakır miyım he hiç mi düşünmedin "
Karaca sinirle bakmıştı Azer'e .
"Ben 9 ay karnımda taşıdım Savaş'ı . Hastaydım hemde . Umursamadım bana ne olacagini onun için çabaladım hep . O an ellerimden kayıp gitti . Kavuşamıcam sandım . Ve sen gelmiş bana ne diyorsun . Ben oğlum olmadan yaşayamam tamam mı "
"Ben peki karnındaki bebek biz olmadan yasayabilir misin Karaca biz sen olmadan yaşayabilir miyiz . Ya gelmeseydim öldürecek miydin kendini . Sensiz Savas'ı tek başıma mı büyütecektim "
Karaca'nın suskun kalmasıyla Azer hızla odaya çıktı . Karaca ise bahçedeki masaya gecip düsünmeye başladı . Savaş huysuzlaşmış iç çeke çeke elleriyle yatakta anne babasını arıyordu . Oğlunun yanına uzandı Azer . Elini tutup öptü koklayarak .
"Özür dilerim oğlum daha erken gelemediğim için çok özür dilerim "
Babasının elini tutmasıyla gözlerini açmıştı Savaş . Babasına daha da yaklaşıp başını gögsüne yaslamıştı . Oğlunun tekrar yanında olmasıyla Azer gözlerini yumdu ve çok geçmeden uyudu . Karaca gece yarısı odaya gelip Azer ve Savaş'ı izlemeye başladı . Sağlıkli düşünememişti ve belki de yapacagiyla hem sevdigini hem oglunu kaybedecekti .
"Özür dilerim " dedi ikisinin de başını okşayıp . Sarılıp gözlerini yumdu uyumaya çalıştı .
Sabah Savaş annesine sarılmış uyanmıştı . Azer odada yoktu . Karaca yüzünde hissettiği ellerle uyandı . Kocaman gülümsemesini yollamıştı oğluna .
"Günaydın bitanem "
"Baba " dedi Savaş yataktaki boşluga bakarak . Karaca iç çekip konuştu .
"Baba kızgın "
Salona indi Karaca Savaş'ı da alıp . Herkes sofradaydı ama Azer yoktu .
"Günaydın kızım Azer gelmiyor mu "
"Azer yok sanırım erken çıkmış " dedi Karaca dolu olan gözleriyle .
Azer Karaca'nın bu yaptıgından ona çok kızgındı . Bütün gün ne aramış ne eve ugramıstı . Akşam Savaş uyumadıgından Karaca Azer'i aradı ama Azer açmıyordu . Birçok kez aramasıyla açılmıştı telefon . Annesinin elindeki telefonu alan Savaş babasına seslendi .
"Baba "
"Oğlum uyumadın mı sen daha "
"Seni sayıklıyor gelmicek misin "
"Geliyorum "
Babasını dört gözle bekleyen Savaş Azer gelince hemen yanına koşmuştu . Oğluna sarılıp öptü Azer . Karaca'ya olan tavrı hala aynıydı . Savaş uyudugunda tekrar tartişmaya girmişlerdi . Salona inen Azer'in yanına gitti Karaca .
"Benimle konusmicak mısın Azer "
"Evet "
"Azer kendimde degildim normal düsünemedim . Oglumu kaybedemezdim tamam mı gittigini sandım "
Azer'in yanından geçmesini izleyebildi sadece Karaca . Karnında hissettigi ağrıyla bağırdı bir anda .
"Aa"Azer arkasını döndüğünde hızla Karaca'nın yanına koştu .
"Noldu he iyi misin "
"Çok acıyor "
Yılmaz'da uyumadigindan sesleri duymus asagiya inmisti . Azer ise Karaca'yi coktan kucagina almisti .
"Hastaneye gidiyoruz "
"Hayir Savas yalniz kalir "
"Ben burdayim Karaca soz hic yanimdan ayirmicam "
Azer hızla evden çıkıp arabaya bindi . Hastane yolunda çalan telefonunu açtı .
"Bulmuşsun cocugunu "
"Pislik geberticem lan seni öldürücem anladın mı "
"Merak ediyorum nasıl buldun oğlunu"
Azer olanları düşündü . Mete'nin adamlarindan biri Savaş'a kıyamayıp geri dönmüştü . Ağlayan bebeği arabadan çıkartıp Azer'i aradı . Azer geldiginde hırsla adama yumrugunu gecirdi .
"Siz kimsiniz he benim oglumu kaciriyorsunuz "
"Abi ben bilmiyordum bebegin bu ise girecegini kiyamadim zaten abi benimde kızım var "
Adamı bırakıp oğluna dönen Azer Savaş'ın kıpkırmızı oldugunu görmüştü ve nefes alıp verirken ki zorlugu da dikkatini cekti .
"Naptiniz lan siz benim ogluma "
"Abi arabada kaldi uzun süre havasizliktan " Azer sinirle bir kez daha vurdu adama . Oğlunu arabaya bindirirken adam konustu .
"Affet abi "
O an sinirli olsada kulaklarinda yankilanan benim de kizim var sözü bircok kez yankilandi Azerde . Daha sonra adami bulup saklamisti . Çünkü Mete ögrenirse rahat durmazdı .
Karaca'nın kontrolleri yapılirken Azer stresle bekliyordu . Doktor bir seyinin olmadigini söylediginde dünyalar bir kez daha onun olmuştu . Yatan karısının yanına gitti .
"Gidelim mi "
Hala tavırlıydı Azer . Karaca'nın kendini affettirmesi zor olacaga benziyordu . Eve geldiklerinde yabancı bir arabayla karsilasmislardi . İçerdeki kadın sesi ikisinide gerdi . Savaş'la oynamaya çalışan kisiyi görünce Karaca sinir olmuş Azer ise gerilmişti .
"Merve " diyebildi sadece . Merve ise istedigi kisinin sesini duyunca hain gülümsemesini gizledi ve Azer'e döndü .
"Hoşgeldin Azercim "
Karaca sinirle Azer'e bakıyordu . Olaylar karisacaga benziyordu ve Azer'in de sinir olacagi kisi yakinda karsisina çıkacaktı .