An-ne

716 56 32
                                    

Test sonuçları için erkenden gelmişlerdi hastaneye Azer ve Karaca . Gergin bekleyiş doktorun odaya çagırmasıyla daha da artmıstı .

"Nolur söyleyin hemen iyi mi kötü mü"

"Sakin olun korkulacak hicbir sey yok gayet iyisiniz " Azer düsen yasıyla Karaca'ya sarılıp alnına öpücük kondurdu .

"Peki kızımız "

"Daha cinsiyeti belli degil ama o da iyi tekrar muayene edelim isterseniz iciniz rahat etsin "

Karaca uzanıp Azer'in elini tuttu . Doktorun gülüp konuşmasıyla sevindiler .

"Gayet iyi bebeginiz merak etmeyin " İkiside mutlu bir sekilde cıkmislardi hastaneden . Evdekilere haber vermislerdi . Eve geldiklerinde herkes onlar gibi mutluluktan ağlıyordu . Karaca ona doğru gelen oğlunu kucağına aldı . Azer'de oğlunun başını okşayıp öptü . Savaş gülerek anne ve babasına bakıyordu . Babasının yanaklarını sıkıp annesinin omzuna başını koydu . Odaya çıkmışlardı .

"Bizbize mi kalsak acaba birkaç gün he sen ben oğlumuz kızımız " Karaca gülerek Azer'in boynuna kollarını doladı .

"Cinsiyeti belli degil daha Azer "

"Kızımız olacak eminim " diyip elini Karaca'nın karnına koyup okşadı . Karaca gülerek elini Azer'in elinin üstüne koydu . Savaş gülmeye başlamış anne ve babasına kahkalar atıyordu . Karaca oğlunun yanına gidip onu gıdıklamaya başlamıştı . Azer'de yanlarına gidip onlara katıldı . Sonra o Karaca'yı gıdıklamaya başlamıştı .

"Azer dur tamam nolur " diyip gülüyordu . Azer durmuş Karaca'nın karnına sonrada alnına öpücük kondurdu . Savaş gülüyor ellerini birbirine vuruyordu . Karaca ellerini Azer'in yüzüne koymuş okşamıştı .

"Tamam gidelim "

Azer gülmüş Karaca'nın dudaklarına uzun bir öpücük kondurmuştu . Sonra gülerek kalkmış oğlunu havaya kaldırmıştı .

"Gidiyoruz oley " Savaş ellerini birbirine vurmuş kahkaha atıyordu . Ertesi gün Karaca erkenden kalkmış hazırlanıyordu . Savas'ta erkenden uyanmış annesine eşlik ediyordu .

"Sen niye erkenden uyandın oğlum sende heyecan yaptın dimi "

"Kızım Azer uyanmadı mı daha "

"Yok anne her şey hazır zaten simdi uyandırmaya gidiyoruz dimi annecim"

Odaya yavaşça giren anne oğul Azer'in yanına sokulup günaydın öpücüklerini bıraktılar . Azer gülerek gözlerini açıp hem ogluna hem karısına kollarını sarmıstı hemen .

"Ne güzel uyandım böyle siz 3 ünüz beni uyandırmaya mı geldiniz "

"Evet " dedi Karaca elini karnına koyarak .

"Biz hazırladık oğlumuzla ve her şeyi sen uyu " diyip surat astı Karaca . Azer oglunu öptükten sonra Karaca'yı altına alıp dudağının kenarına öpücük kondurdu .

"Özür dilerim " Karaca ellerini Azer'in ensesinde birleştirmişti .

"Tamam affettim artık kalkıp bizi götürmelisin "

Yola çıkmışlardı . Savaş erken kalktığından arabada uyuya kalmıştı . Kısık seste çalan müzikle Azer Karaca'nın elini tutup öptü .

"Mutluyuz ve daha çok mutlu olucaz " Karaca gülerek Azer'in yanağını okşadı . Oğluna bakıp elini karnına götürdü .

"Olucaz "

Eve varmışlardı . Azer Savaş'ı yatırırken Karaca yemek hazırlıyordu . Azer yavaşça arkasından yaklaşıp kollarını Karaca'nın beline koydu . Elleri karnını okşuyordu . Karaca'da Azer'in ellerinin üstüne ellerini koydu . Basını Azer'e yaslayıp çevirdi . Azer karısının dudaklarına narin bir öpücük kondurdu .

"Biz acıktık biraz da "

Azer Karaca'yı kendine çevirdi . Çenesini tutup uzun bir öpücük bıraktı dudaklarına .

"Sizi seviyorum " diyip elini tekrar Karaca'nın karnına koydu .

"Ve tabi oğlumuzuda seviyorsun " ikiside güldü . Beraber masayı kurmuşlardı . Savaş'ın sesiyle Azer odaya çıktı . Gülen oğlunu kucağına alıp çıktı . Savaş babasının kucağından inmek için diretince Azer Savaş'ı yavaş yavaş merdivenlerden indiriyordu . Karaca gülerek bakıp merdivenlerin sonuna diz çöktü ve kollarını açtı . Savaş annesini görünce gülüp daha hızlı hareket etmeye başlamıştı .

"Anneye gidiyoruz "

Savaş annesinin kolları arasına varınca basını omzuna koydu ve söyledigi seyle Azer ve Karaca'nın gözleri doldu .

"An..ne anne " Karaca dolan gözlerini hemen bırakmıştı . Azer'de bu anda kendini bırakmıştı . İkiside oğullarını öpüp birbirlerine sarılmışlardı .

"Azer duydun mu anne dedi "

"Duydum güzelim oglum benim " diyip basını cevirdi . Karaca Azer'in kendisine bakmasını sağlayıp gözyaşlarını sildi . Alnını alnına yaslayıp dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu . Sonra Azer'in omzuna başını koydu . Savaş'da annesinin kucaginda gülüyordu . Bu aile tablosuna yakında 1 kişi daha eklenecekti .

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın nolur😊İyi okumalar🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin