Plan

1.1K 69 8
                                    

Karaca yavaşça yere düşmüştü . Azer'in kollarının arasındaydı . Sadece canı yanmıştı,vurulmamıştı . Peki nasıl olmuştu bu ? Karaca'ya ateş etmesiyle aynı anda bir silah sesi daha duyulmuştu . Ama kimse Karaca'nın vuruldugunu gördügünden farkedememisti . Sadece silahi sıkan ve yaninda duran kişi hariç.
Flashback
Yılmaz oturduğu yerden kalkmış alt kata inmişti . Karaca ne olduğunu anlayamamış bir şekilde Yılmaz'ı bekliyordu . Yılmaz elinde tuttuğu şeyi Karaca'ya uzattı .

"Al giy şunu Karaca "

"Bu ne "

"Çelik yelek , nolur nolmaz giy hadi . "
Karaca ağlayan gözlerle giymişti yelegi . Karsısında ağlayan kıza dayanamıştı Yılmaz.

"Ağlama Karaca , seni bırakmıcam o pislige tamam mı ? Bir yolunu bulucam ben "

"Tamam "

**
Azer Karaca diye bagırmıştı . Selim de tam o anda gelmişti .

"Karaca " dedi kızının yanına çökerek.

Yılmaz'da elinde silahıyla onlara doğru koşmuştu . Azer Yılmaz'ın yakasına yapışıp kardeşine bir yumruk geçirdi .

"Lan ben sana getirme demedim mi "

"Azer " dedi Karaca acı dolu sesle . Azer Yılmaz'ı bırakıp babasınin kucagina biraktigi sevdigine adimladi .

"Guzelim iyi misin "

"Evet " dedi Karaca tişörtünü kaldırarak . Azer ve Selim çelik yeleği görünce oh çektiler gözlerini kapatarak .

"Nasıl ya "

"Yılmaz'ın fikriydi "
Azer kardesine bakti eli dudaginda olan Yilmaz'da abisine döndü . Tekrar önüne dönüp Karaca'ya sarıldı Azer .

Peki diğer vurulan kimdi ?

Celasun kanlı bedeniyle yerde yatıyordu . Bilerek bacagindan vurulmusa benziyordu. Peki Akın neden Celasunu vurmuştu ? Bir işler cevirdigi kesindi peki neydi ?

**

Flashback

"Böyle işte amca anlatmayacaktım aslinda ama takip etmişsin mecbur kaldim "

"Ne demek olum anlatmicaktim . Ben sizin amcanizim "

"Amca Karaca kimse bilsin istemedi . Üzgün zaten kız sen de bu işten sonra bildigini belli etme lütfen "

"Tamam da bu işe Azer karişmayacak "

"Amca Azer'le derdin ne bilmiyorum , ama onun yerinde olsaydim ve benim sevdigime zarar verselerdi Celasun'u gebertme hakkini bana versinler isterdim . Vermezlersede bi yolunu bulur gebertirdim . Eminim ki sende öyle yapardın . "

Yamaç sinirle soludu gozlerini kapatarak .

"Tamam " dedi . Çünkü Akın haklıydı o da sevdigine zarar verseler o pisligi kendi öldürürdü.

Kimsenin bilmedigi bir plan yapmislardi . Son anda bu plana Yılmaz'da dahil olmustu .

"Yilmaz Celasun seni aradiginda Karaca'yi isteyecek . İlk basta itiraz edeceksin . Tekrar aradiginda mecburen kabul etmis gibi davran . Abine de kardesime de bir sey olmasin istiyorum . " Yılmaz kendisine gelen mesajla şaşırmıştı.  Ama kabul edecekti abisini kurtarmak istiyordu . Karaca'ya hicbir sey söylememisti öylece oturmus Celasun'un aramasini bekliyordu .

**
Azer Akın'ın Celasun'u vurmasıyla şaşırsada hızlı adımlarla Celasun'a doğru yürüyüp üstüne çıktı . Vurulan bacagına baski uyguladı önce . Bagırmasını dinledi herkes . Ardı ardına yumruklarını geçirdi Celasun'a .

"Geberticem lan seni pislik herif "

Yılmaz Akın'ın yanina gidip önünde durdu .

"Abini biraz hırpaladık ama kusura bakmıcan artık " dedi elini uzatarak . Yılmaz elini sıkıp kafasıni salladı . Yamaç Selim'in ve Karaca'nın yanına gidip olanları izledi . Selim'in ters bakışlarıyla maruz kaldı bir süre . Daha sonra Karaca'ya dönüp sarıldı .

Azer bayılmak üzere olan Celasun'u bırakıp Akın'a doğru yürüdü . Tam vuracaktı kı Yılmaz son anda tuttu .

"Lan sen ne bok yemeye yaptin bunlari , basta söyleseydin ya serefsiz pislik . Lan bırak Yılmaz elimde kalacan sende "

"Abim sakin ol bak Karaca iyi "

Karaca yerde yatan Celasun'a bakıyordu öylece . Dolan gözlerini bıraktı artık . Yavas adımlarla babasinin kollarindan sıyrılıp ona doğru yürüdü . Azer Karaca'nın geldigini farketmisti . Önüne geçip elini tuttu .

"Hadi gidelim "

"O nolucak "

Azer kafasını çevirip baktı yerde yatan Celasun'a . Kardeşine işaret yapıp onu almasını söyledi . Tekrar Karaca'ya dönüp sarıldı ve ardından ona sinirle bakan Yamaç'a sevdiginin babasina kaydi gözleri . Ayrıldıktan sonra Selim'e doğru yürüyüp karsısında durdu .

"Biz gidiyoruz "

"Sen istediğin yere gidebilirsin Azer Kurtuluş ama Karaca bizimle kalacak"

"Karaca benimle gelecek Yamaç . Benimle ne derdin varsa sonra hesaplasırız "

"Önce eve bi uğrasın . Ben onu getiririm sana " dedi Selim. Karaca ve Yamaç şaşkın gözlerle bakıyordu . Azer kafa sallayıp Karaca'yı arabaya bindirdi .

"Napıcaksın ona " dedi Yamaç .

"Sence " dedi Azer .
Celasun'a bakarak konuşmaya devam etti .

"Beni onsuz bıraktıgı günlerin acısını cıkartıcam ondan yavas yavas . Öldür beni diye yalvaracak ."

Kafa salladı Yamaç . Selim , Yamaç ve Akın ne kadar Celasun'un kafasini kopartmak isteselerde bu Azer'in hakkıydı.

Selim şöför koltugunda Karaca arkada , Yamaç'da Selim'in yanında eve doğru gidiyorlardı . Azer ve Yılmaz Celasun'u bir güzel paketleyip bagaja atmışlardı . Eve geldiklerinde Yılmaz annesi görmeden Celasun'u evin gizli bölmesinden alt kata götürdü. Azer dısarda oturmuş düsünüyordu . Yılmaz yanina gelip durdu .

"Özür dilerim abi benn...."
Azer kalkıp sarıldı kardeşine .

"Teşekkür ederim " dedi kulagına . Yılmaz'da sarıldı . Fadik kapı sesini duydugundan odadan inmişti . Camdan ogullarini gördügünde mutlulukla bakti .
Ev halkı Karaca'yı büyük bir sevinçle karşılamıştı . Herkes tek tek Karaca'ya sarıldıktan sonra Selim dinlenmesi için Karaca'yı odasına yolladı. Selim evin erkekleriyle konusmak isteyince kadınlarda odalarina cekilmisti.
Peki ne konusacakti onlarla ?

Karaca üstünü degistirip yattı. Uyuyabiliyor muydu ? Kesinlikle hayır. Telefonunun sesiyle açtı hemen arayan Yılmaz'dı . Azer'in telefonu Karaca'da kaldigindan Azer Yılmaz'dan aramıştı .

"Uyuyo muydun "

"Hayır düşünüyordum "

"Düşünmek yasak sana bir süre güzelce uyu "

"Seni düsünmekte mi yasak " dedi gülerek

"He o yasak degil canım "

" Ne dedin "

"O yasak degil dedim "

"Sonra "

"Canım dedim " dedi Azer. Karaca büyük bir gülümsemeyle kapattı telefonu Azer'in suratına birden . Azer ne oldugunu anlayamayip bakti telefona ters ters . Gelen mesajı okumaya basladi .

"Ben seni düsünerek uyuyacagim canim . İyi geceler " 

"Hele bah ya " diyerek iceri geçti Azer . Koltuga uzanıp düsünmeye başladı . Aklındaki şeyi yapacaktı artik . Peki neydi o şey ?

Yeni bölüm sizlerle buyrunuz efendim . Umarım begenirsiniz . Düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayin lütfen . İyi okumalar . 😍😘 Ve sizce Selim'in Koçovalı erkekleriyle konuştuğu ve Azer'in artık yapıcagına emin olduğu şey ne sizce ? 🤔🤨

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin