Karaca elinde silahla yere düştü . Azer ve Yılmaz koşarak alt kata inmiş Fadik ananın başina kapıdaki adamlardan birini koymuslardı . Azer Karaca'ya bir şey oldugu korkusuyla titreyen bacaklarini zar zor yürütmüştü. Karaca'yı yerde görmesiyle gözlerini kocaman açtı . Karaca'nin oldugu yerde çok kan vardi . Üstü başı da kandı . Korkak adımlarla sevdiginin yanına gitti . Karaca ağlıyordu . Yere çöküp Karaca'yı kendine çekti . Azer'in yanında küçücük kalan Karaca'nın bedeni kollarının arasında kayboldu . Minik öpücükler bıraktı Azer Karaca'nın saçlarına . Celasun kanayan yaralarına ve omzundan sıyıran kurşuna raģmen sırf onların caninı yakabilmek için konuştu .
"Sen beni unutamayacaksın Karaca asla yapamayacaksın . Bu cok sevdigin Azer Kurtulus senden bıkıp terkedecek seni " diyip gülmeye basladi . Karaca ellerini kulaklarina kapatmisti . Celasun'un söyledigi her sey hıçkırarak aglamasina sebep olmustu .
" Azer , sen ona dokundukca istemicek o , alamıcaksın ondan istedigin seyi "
Azer Celasun'un söylediklerine dayanamayıp Yılmaz'a işaret yapıp Karaca'yı odaya cıkarmasını söyledi . Daha onlar kapıdan çıkmadan Celasun'a yumruklarini gecirmeye basladi .
"Geberticem lan seni , it herif . Dokunmakmış aşk bu mu lan , ben ondan yanımda olmasını istiyorum . Eve geldigimde kocaman gözleriyle bana bakmasını , yeri geldiginde fırça atmasını istiyorum "
Azer söyledigi her seyde yumruk atiyordu . Celasun artik aldigi darbelerden bayilmisti . Yilmaz Karaca'yi odaya cikardiginda aglamayi durdurmus , bir sey ifade etmeyen yüzüyle banyoya girmisti . Suyu acip kuvetin icine girdi ve gözyaşlarıni akıttı . Azer hizlıca merdivenleri çıkıp odaya geldi . Yılmaz'ı anasının yanına gönderip banyo kapısından Karaca'nın kapıyı acmasi icin yalvariyordu sadece ."Güzelim nolur ac söz her şey gecicek "
Karaca akan soguk suya aldiris etmeden duruyordu . Azer daha fazla dayanamayip kapiyi zorladi . Öyle de olmayinca kapiyi kirdi ve girdi banyoya . Aglayan sevdiginin yanina gitti yavasca . Ellerinden tutup öptü Karaca'yı . Karaca tepkisizdi . Bu da Azer'i korkutuyordu . O da suya girdi ve Karaca'nin basini gögsüne yasladı ."Döktügün her yaş için hesap sorucam Karaca "
Karaca şiddetli ağlamaya başlamıştı. Azer'in boynuna sarılıp ismini sayıkladı .
"Azerr , Azerr "
"Burdayım , seninleyim "
Karaca artık aglamaktan şişen gözlerine karşı koyamayıp kapattı gözlerini . Azer'de Karaca'yı kucaklayıp yataga yatirdi . Dolaptan kiyafet cikartip anasini cagirdi kiyafetlerini degistirmesi icin.
"Bitti mi ana "
"Bitti oğlum hasta olmazsa iyi . Sen de degistir hadi üstünü . Yarın konusuruz"
"Tamam ana iyi geceler "
"İyi geceler "
Azer dolaptan kendine kiyafet alip üstünü cıkardı . Hızlıca giyinip Karaca'nin yanina oturdu . Ellerini yüzünde gezdirmek istedi ama durdu . Celasun'un söylediklerinden sonra ondan gitmesinden korkuyordu . Basinda bekledi öylece yüzüne baktı . Gecen bir saatin ardindan Karaca sayiklamaya basladi .
"Azer kurtar beni yardim et "
Azer Karaca'nin elini tutup"Burdayim Karaca , gecti artık "
"Bırakma beni "
"Hiç öyle bir niyetim yok güzelim " diyip tutugu elini öptü . Azer'in saçlarında gezdirdigi ellerle sakinlesti Karaca . Ama vücudu olması gerekenden sıcaktı . Ateşi vardı. Banyo dolabindan havlu alip islattı Azer . Karaca'nın basına koyup üstündeki yorgani cekti . Üstündeki kazagı gözlerini kapatıp cıkarttı . Dolaptan ince bir pike alip örttü üstüne.
"Üşüyorum Azer "
"Geçicek güzelim "
Azer mutfaktan bir kap alip icine su doldurdu . Havluyu sürekli degistirdi . Mutfaktan aldigi ates ilaclarini da Karaca'ya icirdi . Sabaha kadar basinda bekledi .
Karaca yorgun gözlerle açtı güne gözlerini . Azer kafasini Karaca'nin eline koymus uyuyordu . Azer'in saclarinda gezdirdi Karaca ellerini . Azer hissettigi ellerle acti gozlerini .
"İyi misin " diyip alnindan öptü . Atesi düsmustü . Ama Karaca soğuk davranıyordu .
"Oh düşmüş ateşin Karaca "
Karaca yavasca kendini yukariya dogru çekip oturdu yatakta . Azer'de önüne oturup ellerini tuttu ." O pisligin dediklerini önemseme sakın , sen benim her şeyimsin . Asla vazgeçmem senden ben . Sende bırakma sakin beni tamam mı ? "
Azer'in gözlerine dikti gözlerini Karaca . Kötü hissediyordu . Azer'de öyle hissetsin istemiyordu ." Tamam mı "
"Tamam" dedi hafif bir gülümse koyup yüzüne .
Kahvalti sessiz sakin gecmisti . Karaca evde bunaldigindan disari cikti . Kapidaki korumalara selam verip ormana dogru yurumeye basladi . Azer'de arkasindan gidiyordu sessizce . Bi anda konusmaya basladi Karaca .
" Yanimda yürüsen daha güzel olur " Azer gülerek hizli adimlarla gitti Karaca'nın yanina . Elini tuttu .
Karaca kendini toparlamak icin savaşıyordu . Pislik bir insanın sevdiği adamla arasıni bozmasına izin vermeyecekti . Aniden durdu . Azer'in önünde durdu ve bir adim atıp yüzlerini eşitledi . Ellerini sıkıca tuttu ve dudaklarını dudaklarina bastırdı. Azer ne kadar böyle bir şeyi beklemese de karşılık verdi sevdigine . Geri cekildiginde alnini alnina yasladi .
"Seni seviyorum Azer Kurtuluş "
"Seni seviyorum Karaca Koçovalı(Kurtuluş)😍"
Azer alnindan öptü Karaca'yı ve yürümeye devam ettiler . Renkli çiçeklerin olduğu bir yerde durdu Azer . Bir tanesini koparıp Karaca'nın kulaginin arkasina yerlestirdigi saclarina takti .
" Çiçek gibisin güzelim onlar kadar narin onlar kadar güzelsin "
Karaca ellerini Azer'in yanagına koydu . Gözlerini kapattı Azer hemen . Karaca Azer'in yanaginda gezdirdi elini . Yüzüne yaklasıp öptü dudaklarını . Adının seslenmesiyle geri cekilip Azer'de Karaca'da sese dogru döndü .
"Karaca ? "
Yeni bölüm sizlerle buyrunuz . Umarım begenirsiniz .
Sizce seslenen kişi kim?
Yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Bir daha ki bölümde görüşmek üzere 🦋😘