Güzel Gün adlı hikayeyi okumayı unutmayın lütfen 👻
Sabah Karaca yatakta tek basına uyanmıştı . Azer'in odada olmadiğını anladığında Savaş'a bakıp salona indi .
"Azer"
Azer salondaki tekli koltuğa oturmuş dışarıyı seyrediyordu . Sevdiklerine bir şey olsun istemiyordu ama bu işi nasıl çözecegini de bilmiyordu .
"Azer noldu " diyip kollarını sardı Karaca .
"Bi şey yok güzelim uyuyamadım sadece " diyip alnına öpücük kondurdu .
"Ben bi Yılmaz'ı ariyim sende bize bir seyler hazırla olur mu "
Karaca başını salladı ama bir seyler olduğunun farkındaydı .
"Efendim abi "
"Yılmaz bu erdenetlerin bi oglu ölmüştü hani "
"Evet abi bize kalmıştı sucu "
"Bizim onu kimin öldürdüğünü bulmamız lazım "
"Abi noluyo "
"Aradı dün gece Arık tehdit etti ailemle hemde "
"Tamam abi sen sakin ol ben bi araştırayım haber vericem sana "
Azer kapıdan içeri girdiğinde Savaş'ın ağladığını duydu . Karaca'da mutfaktan çıkmış oğlunu almak için merdivenlere yönelmisti .
"Ben bakarım güzelim " diyip odaya cıktı Azer . Savaş babasının odaya girdiğini görünce susmuştu . Azer oğlunu kucagina alıp öptü .
"Size bir şey olmasına izin vermicen sakın korkma tamam mı " Savaş babasının gögsüne basını koyup gülmüştü . Azer gögsünde yatan oğlunun basına öpücük kondurdu .
"Azer hadi gelin hazır her şey "
"Geliyoruz güzelim . Anne çagırıyor hadi gidelim "
Karaca Savaş'ın mamasını da hazırlayıp yedirmeye basladı . Azer hićbir şey yemiyor onları seyrediyordu . Savas'ın karnı doyunca Karaca Azer'e döndü .
"Azer bir şey olmuş belli ama lütfen kendini yıpratma . Biz yanındayız evet birçok şey yaşadık ama seninleyiz ve bırakmayada niyetimiz yok sen bizim için bizde senin için savasıyoruz böyle yapma nolur " diyip elini Azer'in elinin üstüne koydu . Azer kalkıp Karaca'ya sıkıca sarıldı .
Yılmaz'ın aramasiyla toplanıp eve geçmişlerdi . Evin etrafında herzamankinden daha fazla koruma vardı . Akın'ın da haberi olup çukurdaki herkesi kurtuluşlara yollamıştı . Azer,Yılmaz ve Akın buldukları ipucunu araştırırken Arık eve baskın için harekete gecmişti . Duygu etrafta bir şeyler olduğunu farkettiğinde hemen içeri koştu .
"Etrafta adamlar var hadi odalara çıkın " Karaca odaya cıkmış Savaş'ı almıştı . Duygu adamların Karaca ve Savaş'ı istediğini bildiğinden evin gizli bölmesine onları sakladı . Karaca burdada bulunma ihtimaline karsı pusetteki oğlunu dolabın üstüne koydu .
"Ağlama annecim tamam mı sessiz ol "
Görünmesin diye pusetin önüne bir şeyler koydu Karaca . Savaş öylece etrafına bakıyordu . Karaca'da odadaki bir dolaba saklanmış öylece bekliyordu . Duygu odaya cıkıp Yılmaz'ın ona bıraktığı silahi aldı . Silah kullanma konusunda deneyimi vardi ama şu an bebegi için korkuyordu . Elini karnında gezdirip silahı doğrulttu önüne ve kapıyı açıp yavaşça inmeye başladı . Karaca Azer'i aradı ama açan olmadı . Tekrar tekrar aradı ve en sonunda telefon acıldı ."Azer geldiler " Azer arkadaki silah seslerini duyunca hızla arabaya koştu . Bir şeyler olduğunu anlayan Yılmaz ve Akın'da peşlerinden koştu . Arık eve girmiş arkadan Duygu'yu görünce saçlarından tutup yere fırlattı .
"Nerde o "
"Kim nerde "
"Karaca ya da oglu ikiside olur "
"Yoklar burda " Arık sinirle gülüp Duygu'nun karnına tekme attı . Duygu'nun kanaması baslamış bagırıyordu . Evin içinde adamlar geziyordu . Karaca dolap aralığından dışarıyı seyrediyordu . Adamlardan biri Karaca'yı bulmuş çekiştiriyordu . Duygu'nun daha çok kanaması olmaya başlamıştı . Bağırışlari evin her tarafına yayılıyordu . Fadik ve Seher saklandıkları yerden çıkmamışlardı . Duygu onları öyle tembihlemişti . Azer varmasina çok az kalmisti ama hepsinin de canindan can gidiyordu .
"Arık bey çocugu bulamadik "
"Karacada olur " Karaca Duygu'yu farkettiğinde yanına kostu tam o anda Arık Karaca'ya silahini dogrulttu . Silah patlamisti .
Sizce Karaca vuruldu mu ?
Duygu'nun bebeği ölecek mi ?
Yeni düşman hakkında ne düsünüyorsunuz ?
Bi de simdi mi olur sonra mı olur bilmiyorum ama sanirim bir karakteri öldüreceğim sizden istediğim sevdiklerinizden sevmediklerinize sıralama yapmanız .
Ve sizce karakterlerden birini öldüreyim mi ?
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayin lütfen . İyi okumalar 🦋