Sırılsıklam Aşk

1.5K 64 7
                                    

Öpüşmenin ardından ikisi de bir kenara çekilmiş oturuyorlardı . İkisinden de ses çıkmıyordu . Karaca dayanamayıp kalkıp ceketini giydi . Azer ne yaptigini anlayamayip sordu .

"Hayırdır bir yere mi gidiyorsun "

"Evet , evime "

Kapıya dogru yöneldiginde Azer kolundan tutup durdurdu Karaca'yı.

"Bırak "

"Bırakmam "

"Canımı yakıyosun "

Azer Karaca'nın yaralari olduğunu hatırlayıp bıraktı kolunu

"Özür dilerim "

"Sorun değil " bu yaptıgının yanında hicbir sey dedi Karaca içinden . Gerçekleri anlatamazdı Azer'e korkuyordu ona bir şey olmasından.Azer'de tam aklını okuyormuş gibi o soruyu sordu .

"Noldu sana , o vucudundaki yaralar ne öyle "

"Kayalardan oldu işte nerden cıktı bu soru simdi "

"Kayalardan olmadigini ikimizdr biliyoruz Karaca , kim sana ne yapti anlat bana , anlat bana ki seni koruyayim ."

"Birinin bana bir sey yaptigi yok , sacmaliyorsun sen "

"Karaca"

"Ne , ne Azer ne var ne istiyorsun benden ? Bıktım artık rahat bırak beni . İstemiyorum seni görmüyor musun ? Bırak beni ya evime gitmek istiyorum . Seninleyken mutsuzum işte neyi anlamıyorsun sen ?"

Azer'in Karaca'nın dedikleriyle canı yanmıştı. Ama bunları söylerken Karaca'nın da canının yandıgını gözlerinde görüyordu . Karaca dogru bir adım atıp alnını alnına yasladı.

"Bunları isteyerek söylemedigini biliyorum . Gözlerinden görünüyo. Asla bırakmıcam seni ben . Yapamam. Benden bunu isteme Karaca . Seninleyken nefes alıyorum ben "

Azer alninı Karaca'nın alnından çekip gözlerini açmasını bekledi onun.Karaca kapadıgı gözlerini actıgında tekrar konusmaya basladi.

"Şimdilik anlatma tamam bir şey demiyorum , ama ne oldugunu ögrenicem Karaca . Bana anlatıcaksın tamam mı "

"Hayır . Bir sey oldugu da yok kafanda kurmussun kendi kendine sen "

Azer Karaca'yi kapiyla arasina alip konustu.

"Bana yalan soylemeye kalkma Karaca çünkü olmuyo gözlerin yalan söyledigini ele veriyo bosver sen ben beklerim söyleyecegin zamani ."

Arkasını dönüp gidecekti ki Karaca kapıyı acıp yürümeye basladi .

"Karaca nereye " diye bagirdi Azer arkasindan .

"Senden uzağa " dedi Karaca Azer'e dönüp . Sonra tekrar yola dönerek yürümeye devam etti hızlıca.

"Gidemezsin ,gel buraya hemen Karaca"

"Çok beklersin "

Yagmur başladı bir anda Karaca durup ıslanan vücuduna baktı. Azer'de dısarı cıktigindan o da ıslanmıstı. Karaca'nın yanına gidip kolundan tuttu .

"Yürü hadi hasta olacaksın "

"Bırak "

"Karaca deli gibi yagmur yagiyo yürü dedim "

"Bağırma bana , gelmicem seninle "

"Bağırmıyorum tamam , sen de söz dinle ama "

"İstemiyorum bırak "

"Bak sırtıma alırım seni "

"Hele bi dene bak sana napiyorum "

"Yürü o zaman eve "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin