Hikayeye ara verecegimi soylemiştim . Müsait olduğum zamanlarda bolüm yazdım . Her gun bolüm gelmeyebilir . Bugün iki bolüm atmayı düsünüyorum . Teşekkürler ❤
Azer butun gece düsünmüş uyumamıştı . Eli Karaca'nın saçlarinda karnında gezindi . Bebeğiyle konuştu . Karaca yüzünde hissettiği elle açtı gözünü . Bir süre Azer'e bakip ona sarıldı .
"Günaydın "
"Günaydın güzelim "
"Sanada günaydın bebeğim baksana baban bizden önce uyanmış " diyip güldü Karaca eliyle karnını okşadı . Azer gülümsemiş Karaca'nın alnina öpücük kondurmuştu .
"Azer "
"Efendim "
"Biz iyi olucaz yapma böyle "
"Tabiki iyi olucaksınız ben bir sey yapmıyorum sen horladın uyuyamadım "
"Ne horlamasi ya ben horlamam "
"He kükrüyodun "
"Ya " diyip Azer'in koluna vurdu Karaca . Suratını asmış kollarını kenetleyip oturmuştu yatakta . Azer gülümsemesini bastırıp konuştu .
"Karaca "
"Ne "
Başını yaklaştırıp Karaca'nın boynuna gömdü .
"Çok seviyorum kokunu Karaca "
Karaca derin derin nefes alıp vermişti . Kalp atışları hızlanmıştı . Azer boynuna öpücük kondurup Karaca'yı kendine iyice çekti .
"Küstün mü "
"Evet " diyip başını çevirdi Karaca . Azer yanagına burnunu sürtüp teninin kokusunu içine çekmişti . Saçlarında elini gezdirip konuştu .
"Şaka yapmıştım "
"Yapmasaydın git istemiyorum seni "
"Belli sana yanaşmama izin veriyorsun o yüzden dimi " dedi Azer pis bir sırıtış atarak . Karaca kaşlarını çatıp Azer'e döndü . Bir anda Azer'in dudaklarına yapışıp öpmeye başladı . Azer karşılık vermiş Karaca'yı altına almıştı . Şiddetli giden öpüşmeyle tenleri de birbirine kavuşmuştu . İkiside banyodan çıkmış giyeceklerini ayarlıyorlardı . Tabi bu Azer rahat durursa mümkün olacaktı .Başını Karaca'nın boynuna gömmüş boynundan omuzlarına kadar öpmüştü .
"Azer rahat dur ya bak çok acıktık "
"Azer bir anda gerilemiş koşarak odadan cıkmıştı .
"Noluyo Azer "
"Size kahvaltı hazırlıcam " diyip koşarak indi merdivenleri . Karaca gülümseyip kıyafetlerini dolaptan çıkardı . Üstünü giyinmiş kapıya yönelmişti . Başının dönmesiyle duvara tutunmuş bir süre beklemişti . Odadan çıktığında hala başı dönüyordu . Merdivenlere geldiğinde seslenmek için gelen Azer Karaca'nın durumu farkedip koştu . Hemen kucağına alıp odaya götürdü .
"İyi misin güzelim he bir şey söyle "
"İyiyim korkma "
Doktor Azer'e bunların olabilecegini söylemişti ama Azer hiçbir zaman olmasını istememişti . Korkuyordu . Gözleri dolmuştu .
"İyiyim Azer ağlama lütfen "
Karaca'ya yaklaşıp alnına öpücük kondurdu . Sıkıca sarıp sarmaladı .
**
Yılmaz gitmemiş hala Duygu'nun evinde bekliyordu . Bugün bu işi halledecekti . Ya beraber olacaklarlardi ya beraber olacaklardı . Baska bir secenek koymadı .