Azer Karaca'nın kolları arasında bayıldığını anlamış kucağına alıp yatağa yatırmıştı.Yüzüne hafifçe vurup sesleniyordu.
"Karaca aç gözlerini korkutma beni "
Yılmaz bağırışları duymuş odaya dalmıştı.
"Yılmaz bayıldı"
"Hastaneye gidelim abi hadi " Azer Karaca'yı kucaklayıp hastaneye götürdü.Vucudunun güçsüz düşmesinden dolayı bayılmıştı Karaca.Bir saatlik baygınlığın ardından açtı gözlerini.Azer farkedip yanına koştu.
"İyi misin güzelim he " diyip elini tutup öptü.
"İyiyim"diyip elini çekti Karaca karnına koydu.Doktor gelmişti.
"Karaca hanım ne anlasmıştık ama kendimizi üzmüyorduk" Karaca öfkeyle baktı Azer'e.
"Neyse gelmişken bebeğinizin cinsiyetini de öğrenin bence "
Azer gülümseyip Karaca'ya döndü.Doktor Karaca'nın karnına jeli sıkıp karninda gezdirdi cihazı.Soğuk jelin tenine değmesiyle irkilmişti Karaca.Farkında olmadan Azer'in elini tuttu.Doktor bir süre ekrana bakıp gülümsedi.
"Erkek " dedi Karaca.Doktor Karaca'ya dönüp konuştu.
"Nerden bildiniz"
"Rüyamda görmüştüm"
Doktor gülümseyip çıktı odadan.Karaca doktorun uzattığı peçeteyle karnını silip tişörtünü örttü.İkiside mutluydu aslında cinsiyetini öğrenmişlerdi gerci ikiside bebegin erkek olacagini dusunuyordu.Azer gözlerini Karaca'ya dikmişti gözünden düşmesine az kalan yaşlarla.Karaca basını kaldırıp Azer'e baktı . O da ağlamak üzereydi.Azer adım attığında Karaca eliyle durdurdu.Eli Azer'in gögsünün üstünde bekledi biraz.Sonra Azer gözünden akan yaşla Karaca'ya yaklaşıp belini kavradı ve öpmeye başladı.Karaca'da bırakmıştı gözyaşlarını birden.Nefessiz kaldığında geri cekmişti kendini Karaca.Azer alnını Karaca'nın alnına yaslayıp konuştu.
"Affet beni sizi seviyorum"diyip elini Karaca'nın karnının üstüne koydu.Karaca'da Azer'in elinden tutup konuştu.
"Bi daha beni üzersen çeker giderim bebeğimle" hiç gitme diye geçirdi içinden Azer.Sevdiğinin oğlunun ondan gitmesine o kadar korkuyordu ki.Odadan çıktıklarında Yılmaz heyecanla onları bekliyordu.
"Ee erkek mi kız mı söylesenize"
"Erkek"dedi ikisi birlikte aynı anda.Yılmaz bağırmış sevincini göstermişti.Azer'e sarıldıktan sonra Karaca'ya sarılıp yanaklarından öpüp konuştu.
"Oh canım yengem benim be erkek amcası yaptı beni bi de kız amcası oldum mu tamamdır hadi eve gidelim de annemle Seher'e de söyleyelim"diyip heyecanla çıkışa doğru ilerledi.Karaca gülmeye başlayınca Azer'de gülmüştü.Karaca elinin tutulmasıyla Azer'e baktı .Ne kadar az önce kavuşsalarda kırgındı ve Azer'de bunun farkındaydı.Merdivenlere doğru adımladığında Karaca'da Azer'le yürüdü.
Serdar Yılmaz'la konuşmak için evlerine gelmişti.Bu süreçte Seher ve Fadik ona anlamsızca bakıyordu.Eve giren ev halkından Yılmaz'ın erkek be diye bagırmasıyla Seher ve Fadik sevinmiş Azer ve Karaca'ya sarılmışlardı.Serdar'ı farkettiklerinde konusmustu Yılmaz.
"Siz kimsiniz"
"Merhaba ben Serdar Yılmaz bey siz olmalısınız sizinle önemli bi konuda konuşmam gerek" Yılmaz ne olduğunu anlamamıştı.Serdar'a bahçeyi gösterip abisine baktı.
"Bu arada tebrik ederim Karaca"
"Teşekkür ederim de adımı nerden biliyorsunuz"
"Birazdan Yılmaz beyden öğrenirsiniz"Azer'in yüzü kasılmış ne olduğunu anlayamamıştı.Yılmaz'la Serdar bahçeye çıkmış Serdar konuşmaya başlamıştı.