Karışık Duygular

944 51 108
                                    

"Yamaç Yamaç tahmin etmeliydim "

"Evet etmeliydin Azer Kurtuluş tam bir aptalsın tuzağa düştün " dedi Celasun . Yamaç gülerek Azer'in karşısına dikildi .

"Özlemiştim seni "

"Bende canım "

Yamaç Azer'e işaret yaparak Celasun'a doğru yürüdü .

"Bunu sen yapmalısın Celasun "

"Bencede " Yamaç silahı Celasun'a uzatıp belindeki yedek silahı çıkardı . Azer ve Yılmaz Yamaç'ın yaptıgına anlam verememişlerdi . Celasun silahını Azer'e dogrulttu . Tetige basacagi sırada kafasına darbe aldı .

"Senin amacın ne he "

"Bi amacım yok Celasun'u istiyodun verdim işte "

"Lan sen bizim hayatimizi mahvettin simdi niye yardim ediyosun "

"Çünkü pişmanım senden Seher'den özür dilerim "

"Kardesimin adini agzina alma "

"Agzima almasam kalbimden silemem Azer . Celasun sizde ben kaçar " diyip silahini beline takip depodan cikti Yamaç . Azer bir süre anlamsizca arkasindan bakip sonra Celasun'a döndü . Uyanmasını bekledi .

"Günaydınlar efendim "

"Bırak lan beni pislik herif "

Azer Celasun'a yumruklarını gecirmeye baslamıstı . Celasun manyagi deli gibi gülüyordu . Tam ruh hastasiydi herif . Azer Yamac'a güvenmediginden deponun yerini degistirmisti . Eve gitmedigi her gün Celasun'u dövmüştu . Karaca'ya yaptiklarinin aynisini yapiyordu ona . Hem dövüyor hemde yakiyordu vücudunu. Günlerce gitmedi eve . Kimsenin telefonlarini acmadi . Karaca odasindan dogru duzgun cikmamis Azer'den gelecek bir telefon bekliyordu .

Seher gizlice çıkmıştı evden . Yamac'in ısrarlarina dayanamamıştı .

"Ee susucak mısin böyle Yamaç "

"Hatırlıyor musun evden kaçtıgın her gün birlikte deniz kenarına giderdik ben o günleri çok özledim Seher nolur o günlere dönelim lütfen " Yamaç aglamaktan kızarmış gözleriyle Seher'e döndü . Seher de dolan gözlerini bırakmıştı .

"Seher" diyip elini tuttu . Seher kilitlenmiş gibiydi . Yamaç yavaşça Seher'e yaklaşıp öpmeye başladı . İkiside deli gibi ağlıyordu . Yamaç geri çekildiğinde Seher hızla arabadan inip eve girdi .

Celasun'un heryerinde yaralar ve yanıklar vardı ama bunlar bile Azer'in içini soğutmuyordu . Bir hafta boyunca işkence etti Celasun'a . Bir haftanin sonunda eve geldi . Merdivenlerden inen Karaca kapı sesini duyup önündeki kalan merdivenleri hızlıca indi . Azer'i görmesiyle ne kadar sevinsede bi o kadar da kızgındı . Yavaşça yanına gitti . Gözlerini dikip yuzünü inceledi . En ufak bir yarası yoktu . Dolan gözünü bırakıp Azer'e tokat attı . Bu yetmeyince gögsünu yumruklamaya basladı .

"Sen nerdesin he nerdesin "

"Burdayım seninleyim " dedi Azer Karaca'nın ellerini tutup . Beline sarılıp kendine çekti . Özlemle öpmeye başladı Karaca'yı . Karşılığını hemen almıştı Azer . Karaca'yı kucagına almış öpmeye devam etmişti . Celasun'un yüzünü sıkmış konuşmuştu Yılmaz .

"İyi bak sen ya da bir başkası kim olursa olsun onları asla ayıramıcaksınız . Elleri asla ayrılmıcak . Her daim birbirlerini sevicekler . Sen ve digerleri onlara sadece böyle uzaktan bakacaksınız "

Celasun gördüklerinden hiç haz etmemişti . Ağlıyordu .

"Asla mutlu olamıcaklar görüceksin ben olmasam başka biri çökecek üstlerine "

"Ben böyle bir şeye izin vermicem senden yeterince deneyim sahibi oldum artık . Süphe duydugum herkesi ailemden uzak tutucam . Tıpkı senin gibi hepsi ölücek "

Yılmaz Celasun'u kolundan tutmuş çekiştiriyordu . Son bi kez güzelce dövüp bekledi . Azer gelmişti . Karaca'yla olan mutlulugunu görsün istemisti . Bu ona en büyük cezaydı .

"Asla mutlu olamıcaksın başkası öldürecek seni ya da onu "

"Ben seni öldüreyim de sonrakileri de harcarım merak etme sevdiklerime zarar veren herkesi geberticem tek tek . İlk sırada sen varsın "

**

Yılmaz Duygu'yu aramış ama aramaları cevapsız kalmıştı . Duygu dayak yemiş eve zar zor gelmişti . Öksürerek ağzından boşalan kanlara izin verdi . Kendini duşa atıp bekledi . Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı .

Seher Yamaç'ın söyledikleri ve onu öpmesiyle geçmisi düsünüyordu . Yamaç'la olan anıları canlandı gözünde . Kafası karışmıstı . Eli dudagına gitmis orada gezinmişti . Yamaç bu yakınlaşmadan gayet memnun gibiydi . O da eli dudaginda bütün gece o ana düsündü .

Güne gözünü tanımadığı bir evde açtı Karaca . Tereddütle uyuduğu yataktan kalkıp yavaş ve korkak adımlarla odanın kapısına ilerledi . Uzun bir merdivenin olduğu tarafa yönelip merdivenlerden aşağı indi . Kimse yok gibi gözüküyordu ama yanılıyordu . Evin heryerini gezdiği sırada açılan balkon kapısıyla oldugu yerde korkarak o sese dogru döndü . Kimseyi göremeyince korkusu daha da arttı . Celasun'dan Yamaç'tan herkesten korkar hale gelmişti Karaca . Yine o kötü anları yaşamak istemiyordu . Adımları yavasca balkon kapisina dogru gitti . Kolunun tutulmasıyla yerinde sıçrayıp bagırdı .

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin