Kaçırılma

591 66 26
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın😊

İyi okumalar💕

Savaş elindeki ekmek parçasıyla gülerek ve koşarak anne ve babasının yanına geldi . Annesinin yüzüne yavaşça vurdu uyanması için . Karaca kıpırdanmaya başlamıştı .

"Azer yapma "

"Ne yapıyorum ya ben "

"Vurmasana yüzüme "

"Vurmuyorum ki "

Karaca gözlerini açmış gülerek bakan oğlunu görünce Azer'in kolları arasından sıyrılmıştı .

"Günaydın annecim " Savaş annesinden hemen sonra kalkıp ona bakan babasına baktı . Gülmüyordu .

"Babası olduğumdan şüphe ediyor galiba "

Babasının yüzünü inceleyip başını Azer'in gögsüne koydu bir anda . Karaca gülerek Azer'e döndü .

"Şüpheli oldugundan emin misin "

Azer oğlunun başını okşayıp öptü . Kulağına dogru egilip konustu .

"Özür dilerim oğlum sizi korumaya calisiyordum "

Karaca o sırada coktan mutfaga gitmişti . Azer ise çalan telefonunu cebinden çıkardı . Yüzü kasılmiştı . Savaş'ın alnına öpücük kondurup açtı .

"Azer Kurtuluş yaşıyor musun "

"Yaşıyorum lan ama sen yaşamayacaksın "

"Sen oğlunla vakit geçirmeye devam et ben senin icin planlar yapayım " Azer cama dogru dönmüş dışarıya bakıyordu . Savaş babasına dönmüş sarılmıştı . Azer ise dolan gözleriyle ogluna sarıldı .

"İzin vermicem oğlum size bir şey olmasına izin vermicem korkma "

O sırada Karaca mutfaktan gelmişti .

"Hadi bakalım her şey hazırlanmış zaten karnımızı doyuralım dimi " Karaca oğlunu gülerek kucagına almış Azer ise hala içindeki tedirginlikle Karaca'yı takip ediyordu .

Herkes masada yerini almıştı . Ailesini izlemeye başlamıştı Azer .

"Yesene Azer noldu neyin var "

"Yok bir seyim güzelim " Azer çatalı eline almış kimseye bir şey çaktırmamaya çalışıyordu . Karaca anlasa da bozuntuya vermedi . Yılmaz ise abisine noldu dercesine bakıyordu .

Geçen zamanla Yılmaz Azer'in yanına gitti .

"Abim "

"Noldu Yılmaz "

"İyi misin abi ne oluyor "

"Dikkat edicez Yılmaz her zamankinden daha çok dikkatli olucaz "

"Seni bu hale getiren o it mi "

"Evet "

Yılmaz'da sinirlenmiş elini sıkıyordu .

Şimdi daha çok korkuyorlardi . Çünkü çocukları vardı .

Akşam olmuş Duygu ve Karaca , Yılmaz ve Azerdeki tedirginliği anlamışlardı .

"Noluyor size "

"Bir şey oldugu yok nerden cıktı bu simdi "

"Var bi şey belli halinizden "

Azer Karaca'nın elini tutup öptü .

"Bi şey yok bitanem " diyip merdivenlere yöneldi Karaca'yla .

Duygu Yılmaz'a dönmüş sertçe bakıyordu .

"Söyledin söyledin söylemedin seni odaya almam " karsısında susarak ona bakan adamla daha çok sinirlenen Duygu hizla odaya dogru ilerlemişti . Arkasından gelen kocasına odaya girince kapiyi suratina çarptı .

Savaş yataginda mışıl mışıl uyurken Karaca Azer'in banyodan çıkmasını bekliyordu . Yatağında huzursuzca otururken Azer'in çıkmasıyla hemen yanına gitti .

"Anlat bana "

"Anlatıcak bi sey yok Karaca "

"Azer " diyip yanindan gecmeye calisan kocasını durdurdu Karaca . Azer Karaca'nın yüzünü avuçları içine aldı ve alnından öptü .

"Nolur anlat "

Azer iç çekip camın önüne ilerledi .

"Beni bu hale getiren adam size zarar verecegini söyledi . Bende dayanamayıp adama saldırdım . Bugün de beni aradı . Oğlunla vakit geçirmeye devam et bende senin için planlar yapıcam diyip kapatti . "

Karaca duyduklarıyla korkmaya başlamıştı . Azer arkasını döndügünde Karaca'ya sarılıp konuştu .

"Korkma bitanem . Sana bu yüzden söylemek istemedim . Size bir sey olmayacak tamam mı ben burdayım "
Huzursuzlanan Karaca'yı sakinlestirip uyumasını bekledi Azer .

Koskoca iki hafta gecmisti . Adam bir hamle yapmamıstı . Bu konu yavas yavas unutulsa da hala korkutuyordu . Olacak olan şey daha da korkutacaktı .

Güne huzursuz başlayan Savaş babasının olmamasıyla daha da huzursuz olmuştu . Annesine bakıp baba diye ağlıyordu . Karaca çareyi görüntülü aramakta bulmuş gibiydi .

"Bir şey mi oldu güzelim "

"Savaş huzursuz seni istiyor "

Telefonu Savaş'a tutan Karaca oğlunun güldügünü görünce sevinmişti . Savaş babasını görmesinin verdiği mutlulukla ellerini birbirine vurdu .

"Oğlum üzme anneni gelicem birazdan "

"Erken gelemez misin Azer "

"Çıkarım şimdi güzelim biraz daha oyala sen "

"Tamam bahcede gezdireyim biraz "

"Tamam " telefonun kapanmasıyla Savaş yeniden huysuzlanmıştı . Karaca oğlunu alıp kapidan çıktıgı sırada telefonu tekrar çaldı .

"İki dakika bakar mısın "

"Tabi yenge " Karaca içeri dönerken Savaş da korumayla beraber bahçeyi turlamaya çıkmıştı .

"Alo "

"Karaca Kurtuluş "

"Siz kimsiniz "

"Sizden hayatınızın önemli bir parçasını alacak olan kişi "

"Ne "

"Çocugunuzu yalniz bırakmamalısınız"

Karaca gözünden düşen yaşla dısarı koştu . Bahçeye doğru koştugunda yerde yatan adamı gördü . Telefon tekrar calmaya baslamisti . Karaca'nın telasini gören ön kapıda duran korumalarda pesinden gitmisti . Yerde duran Karaca'nın telefonunu alıp açtı korumalardan biri .

"Karaca güzelim "

"Abi "

Azer baska birinin sesini duymasıyla korkmuştu . O an duydugu ses hayatının tekrar kararmasına neden oldu .

"Savaşşşş "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin