Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen😊
İyi okumalar💕
Merve Azer'in yanına gelip sarıldı . Karaca daha da sinirlenmişti . Sıra Karaca'ya gelince istemsizce gülüp konuştu .
"Merhaba canım Merve ben "
"Ne işin var evimde "
Bu cevabı beklemeyen Merve'nin yüzü düşmüştü . Azer ise üzerine gelen oğlunu kucağına alıp konuştu .
"Ne işin var burda gerçekten "
"Aşk olsun özledim seni "
Karaca sinirle soluyup Azer'in kolunu sıktı . Acıyla kolunu çeken Azer yürümeye başladı .
"Zamanlaman harika Merve bende tam Mete'yi arıyordum "
"Ne "
"Mete oğlumu kaçırdı bil bakalım hangi sebepten "
"Ne oluyor ne sebebi "
Azer durumu kimse bilmediginden susmuştu . Özellikle Karaca'nın öğrenmesi işleri baya karıştırırdı .
"Balkona geç geliyorum bende "
"Ne konusucaksanız burda konusun "
Azer ve Karacadaki gerginlik ev halkınıda germişti .
"Özel "
"Özel öyle mi Azer "
"Öyle " Karaca dolan gözleriyle hızla Azer'in yanına gidip oğlunu kucagına aldı . Karaca'nin agladigini gören Azer kendine sövdü içinden ama bir sey yapamadı . Herkes odalarına dagılirken Merve içten ice seviniyordu . Karaca yatakta ağlarken annesine dolu gözlerle bakan Savaş'ta ağlamaya başlamıştı . Oğlunun aģladığını duyan Karaca oğlunu gögsüne yatırıp konuştu .
"Şş sen ağlama bitanem ağlamıyorum bende tamam mı bak kardeşin üzülür sonra "
Savaş'ı sakinleştirmeye çalışan Karaca arada akan gözyaşlarını siliyordu .
"Bak Merve bu olayda seninde parmagin varsa canını okurum "
"Ne alakasi var Azer ya bir sey bilmiyorum ben "
"Ben söyliyim de haberin olsun "
Azer gidecegi sırada tekrar Merve'ye döndü .
"Niye geldin "
"Dedim ya seni özledim " Azer bir şey dememiş odasina çıkmıştı . Annesiyle birlikte ağlayan oğlunu görünce konuştu .
"Karaca "
"Savaş uyuyacak sus "
Çaresizce banyoya girmişti Azer . Karaca ise Savaş'ı ortalarına yatırıp yüzünü okşadı . Azer'in de yatmasıyla Karaca sinirle bakıp arkasını döndü . Azer ise oğlunun başına öpücük bırakıp gözlerini yumdu . Merve ise telefonla konusuyordu .
"Kızım sen deli misin ne isin var orda"
"İstedigimi almaya geldim ne var "
"Sen Azer'i alıcaksın saçmalık Azer sana eskiden bile bakmadı simdi bi karısı varken mi bakacak üstelik bi bebekleri daha olacakmış "
"Bi bebekleri daha mı " bunu duyan Merve sinsice gülümsedi .
"Merve bak sakın sacmalama "
"Kapatiyorum " Merve gülerek odasına çıktı .
Sabah bu kez sinir olma durumu Azerdeydi . Bi arabanın sesini duyan Azer kapıya gitti .
"Merhaba "