Eve varılmıstı . Karaca yolda uydugundan Azer kucagina aldı Karaca'yi . Fadik'in onu böyle görmesiyle Azer gözlerini kaçırmıştı Fadik'se gülüyordu . Odaya cikarip yataga yatirdi Karaca'yi Azer . Karaca yatagin yumusakligiyla hemen hareket edip kendini daha da rahatlatti . Azer gülümseyerek alnina öpücük kondurup üstünü degistirip asagi indi . Yılmaz bahceye bakan kocaman camın önünde relefonla konusuyordu . Fadik mutfakta yemek hazirliyordu .
"Ya Duygu iyi diyorum Karaca hem sen nerden haber aldın "
"Yamac abi anlatirken duydum "
"Aman o da kız gibi her seyi yetistirmis mi hemen be "
"Sen ne demek istiyosun ya ne demek kız gibi sen önemli bir sey olsa bana anlatmayacak misin yani "
"Ya ben onu mu dedim simdi "
"Yilmaz " dedi Azer . İntikamini alacaktı . 🤣
Yılmaz arkasini dönüp abisine eliyle isaret yapti beklemesi icin .
"Ya kizim arkadasimsin sen tabi ki anlaticam sana "
"Arkadas " dedi Duygu sitemli bir sesle .
"Yilmaz " dedi tekrar Azer sesini biraz daha yükselterek .
Duygu söylenirken Yilmaz telefonu kapatmak zorunda kalmisti .
"Abim ne var ya kendimi aciklamama izin vermedin bi yanlis anladi kiz beni"
"Sus lan , hem bu daha hicbir sey olum , güzelim anlarimizi bozdun intikamimi alacam " diyip elleri cebinde gülerek mutfaga gitti .Yılmaz tekrar Duygu'yu aramisti ama acmamisti Duygu . Azer anasinin yanagina öpücük kondurup konustu .
"O Fadik sultan bu aksam ziyafet var anlasilan "
"Deli oglum korkuttun beni . Evet sizi böyle mutlu gördüm ya bugün bir farklılık olsun dedim . Karaca hala uyuyor mu "
"Uyuyor ana uyanir birazdan . Bir isin bir konusacagin varsa uyandirayim "
"Yok oglum dokunma uyusun kız yorulmus belli " Kafa salladi Azer bu olanlardan en cok o yorulmustu . Anasina bakti uzunca kızına olanlari bilse kahrolurdu diye düsündü . Bunu yaparken söylemek anlatmak istemiste basta ama yapamamisti . Karaca gözlerini ovusturup girmisti mutfaga . Azer bu halini görünce gülmüstü .
"Beni niye uyandirmadin Azer , baksana Fadik teyze tek basina ugrasiyor "
"Yok kızım her zaman yaptigim seyler "
Azer Karaca'nin saclarina öpücük kondurup beline sarildi . Fadik buna ne kadar sevinsede fırça cekti .
"Bak oglum birbirinizi seviyorsunuz belli ama bunun adini koymak lazim " dedi elindekileri birakip . Azer Karaca'ya bakip sonra anasina döndü .
"Biliyorum ana bir takım islerim var onlari halledeyim bir Kurtulus daha katilacak ailemize sen hic merak etme "
Karaca gözlerini kocaman acip bakti Azer'e . Su an ondan mutlusu yoktu ve sevdigini deli gibi öpmek istiyordu . Tam adım atmisti ki Fadik teyzenin de orda oldugunu hatirladi . Sessiz gülüslerden kurtulmak icin
"Ben de yardim edeyim Fadik teyze " diyip eline aldi malzemeleri ama nasil yapacagini bilmiyordu .
"Bak kızım simdi sunu al eline ..... " Azer duvara yaslanmis hayatinin en güzel manzarasini seyrediyordu . Keşke Seher'de burda olsaydı diye gecirdi içibden . Bu gece o adamin isini bitirmeye gidecekti . En güzel manzarasina bakti uzunca bir süre . Yemek şen sakrat yenmisti . Sofra toparlanmis herkes bir köseye gecmisti . Azer ne olur ne olmaz diye kapidaki adam sayisini cogaltmisti . Karaca bunu fark ettiginden Azer'e bakiyordu . Azer'in de ona bakmasiyla huzursuz bakislarini yollamisti ona . Azer elini Karaca'nin elinin üstüne koymus sakin ol dercesine tutmustu . Artik herkes odalarina dagilmisti . Karaca Azer'in gögsünde yatiyordu ama hala uyumamisti . Azer uyudugunu düsündügünden yavasca kaldirmak icin hareket etmisti .
"Uyumadim " dedi Karaca üzgün bir sesle
"Nereye gidiceksin " diye ekledi daha sonra
"Hicbir yere su almaya inecektim "
"Azer bana yalan söyleme " dedi Karaca Azer'in gögsunden kalkıp. Azer sinirle soluyup ofladi . Sonra konustu .
"Ufak bir isim var onu halledip gelicem "
"Ya gelmezsen " dedi Karaca gözyasinin akmasina izin verip .
"Gelicem " dedi alnindan öpüp ellerini arasina aldi sevdiginin yüzünü . Uzunca bir öpücük bıraktı dudagina .
"En ufak bir terslik olursa Yilmaz'in yanina git . Zaten uyumayacak . Asla ama asla disari cikmiyosun Karaca " dedi parmagini ona dogru sallayarak .
Karaca Azer'e sarilmis bırakmak istemiyordu . Azer saclarina öpücükler bırakıp ceketini aldı . Karaca havada kalan ellerine bakti bir süre ve sonra indirdi ellerini . Azer odadan cikmadan bakti uzunca Karaca'da öyle . Kapinin kapanmasiyla uzun bekleyis basliyordu Karaca icin .Azer silahlari ve mermileri arabaya doldurmustu . Yanina aldigi adamlarla birlikte o adamin evine dogru gidiyorlardi . Yarim saatin sonunda adrese gelmislerdi . Kapida bir ton adam vardi ama bu Azer için sorun degildi . Azer'i izleyen icin bir sorundu . Artik catisma baslamisti . Uyuyan adam bir anda kalkmis eline silahini almisti . Boyle bir sey beklemedigi belliydi . Hem Kenan'in adamlarindan hem de Azer'in adamlarindan vurulanlar olmustu . Disari cikan Kenan'i uzaktan bir keskin nisanci vurmustu . Bu Azer'in adami degildi . Arkasini dönüp bakti ama o karanlikta bir sey görmesi imkansizdi . Kenan'in bütün adamlari vurulmustu . O da bacagindan yaralandigindan sürünerek kaçmaya calisiyordu . Azer hizlica yanina yürümüş yakasina yapismisti . Konusurken vurmayi da ihmal etmiyordu .Adamlari uzaga yollamisti söylediklerini duymamalari icin .
"Ulan serefsiz herif oglun kardesime zarar verdi sende gelmis o serefsiz oglunun hesabini mi soruyorsun lan benden " dedi her kelimesinde yumruk atiyordu .
"Öyle kolay öldürmedim oglunu . Ondan sahip oldugu kötüte kullandigi seyi aldim . Yavas yavas geberttim onu . Öldür diye yalvardi bana . Sen de yalvaracaksin "
"Birak lan beni geberticem seni pislik "
Azer arkadan ona silah tutmus adami farketmemisti . Kenan'i yumruklariyla bayiltmisti . Azer'in adamlari da uzakta olduklarindan Azer'e silah cekeni görmemislerdi . Yardım etmek isteyen kisi saklandigi yerden coktan cikmisti . Bir silah sesi duyuldu ve adam yere yikildi . Adamı yani keskin nisancisinin kör noktasi oldugundan cikmak zorunda kalmisti . Azer arkasini dönmüstü . Adami vuran kisi hemen arkasini dönmüstü . Dolayisiyla Azer kim oldugunu göremiyordu .Silahini dogrulttu .
"Kimsin " dedi ve karsisindaki kisi yürümeye basladi Azer'i umursamadan . Azer ona dogru ates etmisti ama vurmamisti . Oldugu yerde durdu yardim eden .
"Kimsin dedim dön bana " kafasini hafifce sagina cevirdi ve cikis yolu bulmaya calisti Azer'i kurtaran . Peki basarili olacak miydi ve Azer'i evde bekleyen sey neydi ?
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . Tahminlerinizi ve düsüncelerinizi bekliyorum . İyi okumalar . Hoscakalin 🦋