Azkar

711 52 54
                                    

Bebekle birlikte eve gelinmişti . Yeni bir aile üyesi olmuştu . Seher'in merdivenlerden indigini gören Duygu ve Yılmaz Seher'e gülerek bakıyorlardı . Seher gözleri dolsa da bebeğin yanına gitti ve küçücük elini tuttu . Seher vurulduğu günden bu zamana kadar mutlu olacagına inanmıyordu . Küçük Yağmur onu mutlu etmişti . Savaş'ın Yağmur'a olan bakışları evdekileri güldürüyordu . Arada bir yanına gidip bakıyordu . Amcasına bakıp Yağmur'u gösterip gülüyordu . Savaş'ın Yağmur'u çok sevmesiyle Azer kendine burdan bi pay çıkarmıştı .

"Savaş Yağmur'u sevdi baya "

"Evet "

"Kendi kardesi gibi yani " Karaca Azer'in demek istedigini anlayıp kendini sıkarak gülmeye başladı . Azer'e dönüp ellerini ensesinde birleştirdi .

"Sen bebek mi istiyosun "

Azer ellerini Karaca'nın beline koyup dudaklarına minik bir öpücük bıraktı .

"Evet . Sana benzeyen bi bebeğimiz olsun istiyorum ."

Karaca elini Azer'in yanağında gezdirip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı . Savaş ona hazırlanan odada uyuyordu . Azer yavasca Karaca'yla yataga dogru ilerlemeye basladı . Yüzünün her noktasına öpücük kondurmuştu . Gözlerini aşık olduğu kadında gezdirdi . Karaca gülümseyerek Azer'e bakıyordu .

"Küçük sana benzeyen bir bebeğimiz olduğu hayalini kurmak o kadar güzel ki Karaca . "

"Seni seviyorum Azer hem de çok seviyorum "

"Bende seni çok seviyorum güzelim " diyip tekrar Karaca'yı öpmeye başladı .

**
Savaş'ın Yağmur'a gülüp öpmesi bütün ev halkını mutlu etmişti . Akşam yemeğinde Yağmur'un ağlamasıyla Duygu kızını kucağına alıp gülerek konuşmaya başladı .

"Kızım bitanem benim güzel bebeğim"

Duygu'nun Yağmur'u Yılmaz'ın kucagina vermesiyle Yılmaz korkmuş tedirgince konuşmaya başlamıştı .

"Ben tutamam Duygu nereye gidiyosun "

Azer kalkmış Yılmaz'ın yanına gitmişti .

"Sakin ol oglum bak böyle tutacaksın" diye Yağmur'u kucagina aldı . Karaca Azer'in bu halini görünce sevinmişti . Azer cok iyi bi babaydı . Azer Yılmaz'ın kucağına Yağmur'u verdiğinde Savaş babasına koşmuştu . Babasını kıskanmış gibi gözüküyordu . Azer'in omzuna başını koydu . Oğlunun başını okşayıp sarıldı Azer .

**
Savaş aralarında uyurken Azer ve Karaca'da oğullarını izleyip konuşuyorlardı .

"Seni kıskandı bugün Yağmur'dan "

"Umarım kardeşlerini de kıskanmaz "

Karaca Azer'in yanağını okşarken Azer gözlerini sevdiğine çevirdi . Yanağında gezinen sevdiğinin elini tutup avuç içine öpücükler bıraktı . Üçü birlikte uyuya kalmışlardı .

**
Seher'in halsiz halleri Akın'ı huzursuz ediyordu .

"Hadi bi hastaneye gidelim "

"İyiyim Akın " Akın elini Seher'in yüzüne koyup kontrol etti . Ateşi yoktu ama çok halsiz görünüyordu . Sevdiginin yanına uzanıp kollarını sardı .

**
Yağmur'un gece huysuzlanmasıyla Duygu ve Yılmaz uyanmıştı . Duygu kızını kucağına alıp ninni söylemeye başlayınca Yılmaz aşkla bakarak seyretti sevdiğini . O da Duygu'nun sesiyle kızı gibi çabucak uyuya kalmıştı . Duygu gülerek Yılmaz'ı seyredip saçlarını okşarken uyuya kaldı.

**
Koçovalıların akşam onlara gelecegini duyan ev halkı hazırlığa girişmişti . Yılmaz Yağmur'a bakmaya çalışırken abisinden azar işitmeye başlamıştı bile . Karaca ve Duygu onları gülerek izliyordu . Savaş ilginin Yağmur'da olmasından rahatsızdı . Kendisinin geldiğini farketmeyen babasına karşı ağlamaya başladı .

"Oğlum" diyip kucağına aldı . Savaş susmuştu . Azer oğlunun başını okşayıp öptü . Yağmur'un yanına götürüp sevmesini sağladı . Savaş anlamsızca baksada ilk başta daha sonra gülmeye başlamıştı .

Akşam yemeği mutlu giderken çalan kapıyla içeriye Serdar girmişti . Yanındaki kız hemen dikkat çekmişti .

"Serdar hoşgeldin"

"Hoşbulduk Duygu " diyip elini kiza uzattı .

"Sizi Deniz'le tanıştırmak istedim "

"Merhaba" Denizinde aileye katılmasıyla büyüyorlardı . Duygu Serdar'ın Savaş'a anlatırken bahsettiği kızın bu kız olduğunu anlamıştı . Gece gülerek bitmiş herkes odalarına çekilmişti . Karaca camdan dışarıyı seyrederken Azer kollarını Karaca'ya sarmıştı . Boynuna uzun bir öpücük bıraktı .

"Azer " diyip döndü ve ellerini Azer'in gögsüne koydu .

"Söyle güzelim"

"Sen çok iyi bir babasın "

"Sen oğlumuzla bu savaşı kazanamasaydın olamazdım " diyip Karaca'nın alnına dudaklarını bastırdı .

"Sen bize inanmasaydın yapamazdık Azer . Oglumuz gücünü benden degil senden aldı "

"Hayır Karaca oğlumuz senin kadar güçlü pes etmeyen bir annesi olduğu için çok şanslı ve bende öyle "

Karaca Azer'in yanağını okşayıp uzun bir öpücük bıraktı dudaklarına . Yakınlaşma ilerlemişti . Savaş'a bir kardeş gelecek gibiydi . Belki de..

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın 😊 İyi okumalar 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin