"Ya bagırmasana kızım biri duyacak şimdi "
"Sende laftan anla o zaman . Ne kadar üzülüyo ne kadar agliyo senin için biliyor musun "
Seher'in gözleri dolmustu düsen bir damla yası sildi hemen .
"Bak söz veriyorum söylicem tamam mi en kısa zamanda söyleme abime "
Karaca ofladı . Kafasını eve dogru cevirip düsündü ."Bana kızıcak söylemedim diye "
"Seni seviyor uzun zamandır izliyorum sizi . Affeder abim "
"Umarım Seher . Kendini cabuk hazırlasan iyi edersin " diyip eve dogru yürümeye basladı Karaca . Seher donuk bakislarla bakiyordu .
Yamac aklina geldiginde bakislari donuklasiyordu . Çünkü hicbirseyin eskisi gibi olmayacagina dmindi onlar icin . Etrafindaki iliskiler onlara karsi soguk bakmasini sagliyordu . Karaca evin kapisina kadar gelmisti ama bir sorun vardi . Korumlar Karaca'yi görmüştü."Yenge senin dışarda ne isin var cok tehlikeli "
"Hava almak icin ciktim bir sey olmaz " diyip yüzündeki tedirginligi gülümseyerek atmak istedi Karaca . Aralık bıraktigi kapidan iceri girip kapatti kapiyi . Odaya cikip Azer'e sokuldu . Azer kollarıni sardi hemen Karaca'ya . Karaca düsüne düsüne uyuyakladi .
Sabah Azer Karaca'dan önce uyandı . Karaca'nın alnına öpücük kondurup asagiya indi . Kapının tıklatılmasıyla koltuktan kalkıp kapıya gitti ."Abi rahatsız etyik sabah sabah ama bir sey söylemem lazim "
"Söyle oglum " dedi Azer omzuna vurarak
"Abi yengebdün gece yol tarafindan geliyordu sabahta etrafa bakiniyordu
Yanlis anlama abim biz yengeye bir sey olmasin diye söylemek istedik "Azer Karaca'daki tuhafligini sezmisti zaten . Adama kafa sallayıp içeri girdi . Karaca uyanmış gözlerini ovuşturarak iniyordu merdivelerden . Azer merdivenlerin ucuna geldiginde Karaca hala farketmemisti . Son adımiyla Azer'e çarptı . Gözlerini açıp hafif kafasini kaldirdi . Azer'i görmesiyle gülümseyip kollarini Azer'in beline doladi .
"Günaydin " dedi uykulu sesiyle
"Bu sabah da sen uyanamamış gibisin " diyip güldü Azer . Ellerini Karaca'nın saclarına götürüp oksadi . Karaca kafasini kaldirip Azer'in boynuna yöneldi . Tıpkı Azer'in yaptigi gibi derin derin koklayıp kokusunu icine cekti .
"Uyandim " dedi gözlerini kocaman acip . Kollarini da iki yana acmis yüksek sesle söylemisti . Azer gülümseyip dudagina öpücük kondurdu .
Yamaç Azer'in söylediklerini düsünmüştü bütün gece boyunca . Daha fazla duramayıp kendini bahceye atmisti . Seher caliların arkasından onu izliyordu . Aylar sonra ilk defa görmüştü . Görmeyince unutur sanıyordu ama ona olan askı hala devam ediyordu . Yamaç garip hissetmis Seher'in oldugu yere dogru bakmaya basladi . Elini kalbinin üstüne koyup adını seslendi . Seher hızlıca ordan uzaklasıp evine gitti .
Koltukta oturmus elindeki kahveyi yudumlayan adam Seher'e döndü ."Seher neyin var senin nerden geliyorsun "
"Birseyim yok ben odamdayım "
Adam anlamsizca Seher'in arkasından bakıp önüne döndü .
**
Karaca Azer'in uyumasıyla kendini dısarı attı . Bahcede gezinip renkli cicekleri gördügünde onların yanına kostu . Yanlarında gördügü hortumla vanayi bulmak icin hortumu takip etti . Suyu acmıs cicekleri suluyordu . Azer bahceye bakan camda Karaca'yı izliyordu .
"Ne saklıyorsun benden güzelim "
diyip kapıya dogru yöneldi Karaca'nın yanına gitmek icin . Azer Karaca'nın arkasından beline sarılmış boynuna öpücük kondurmustu . Karaca'nin pas vermemisiyle konustu."Küs müyüz "
"Beni bırakıp uyudun sen küstüm bende "
"Benimle barısman icin ne yapmam gerek peki " Karaca düsündü . Sonra aklına gelen seyle sinsice gülüp Azer'e döndü . Elindeki hortumu Azer'in üstüne tutmaya basladı . Karaca gülerken Azer sanki suyu durduracakmis gibi elini önünde tutuyordu .
"Kızım dur napiyorsun ya , bak korumalar görecek rezil olucam "
"Hala ne dusunuyosun ya " diyip suyu tutmaya devam etti Karaca . Azer Karaca'nın üstüne dogru yürüyüp hortumu elinden aldı . Karaca'yı bastan asagi islatti .
"Azer dur tamam dur " diyip kendini kurtarmaya calisiyordu . Azer Karaca'yi belinden tutup kendine çekti . Dudaklarına yapısıp öpmeye basladi . Geri cekilip Karaca'nın gözlerine dikti gözlerini .
"Benden ne sakliyosun Karaca " Karaca bu soruyu beklemediginden kalkakalmıstı . Sahte bir gülüş atıp konusmaya calisti .
"Ne saklicam Azer nerden cikti bu simdi "
"Benden bir sey saklama Karaca hayatımdaki en güzel seysin sen ama bana yalan söylemeni kaldıramam "
Karaca'nın gözleri dolmuştu . Başını yola dogru cevirip baktı .
"Dün gece yol tarafindan gelmissin neden oraya gittin "
"Azer.. " diyip sustu Karaca . Nasil söyleceyecekti ? Evet bu güzel bir haberdi ama cat diye de söylenmezdi . Hem Seher de soylemesini istemiyordu .
"Ben biraz bunalmıstım o yüzden cıktım "
"Karaca "
"Azer bunaldigim icin ciktim diyorum ya " diyip eve dogru yürümeye basladi Karaca . Kendini odanın banyosuna kilitleyip ağlamaya basladi . Azer Karaca'nin agladigini duymus odaya cikmisti . Neden böyle yaptigina anlam veremiyordu . Banyo kapısında Karaca'nin cikmasını bekledi . Karaca kapıyi actiginda bir süre birbirlerine baktılar . Karaca kollarını Azer beline sarmıstı .
"Nolur kızma bana bırakma beni " Azer havada kalan elini Karaca'nin saclarina götürüp gezdirdi .
"Niye bırakayım ki seni güzelim "
Karaca hala agliyordu . Azer onu yatirmis kollarini ona sarmisti . Bütün gün öyle yattiklarindan aksam olmustu . Azer uyuyakaldiginda Karaca Azer'in kollarından kurtulup banyoya gitti . Yüzünü yıkayıp aynada kendine baktı .
"Aferin Karaca , sevdigin adamdan sakla böyle önemli bir seyi " yüzünü havluyla silip cıkti banyodan . Azer'in yanina uzanıp izlemeye başladı . Elini yüzüne koyup konusmaya basladi .
"Özür dilerim Azer çok özür dilerim , ben sana söylemek istedim ama yapamadim hem o da söylememi istemiyor . "
Karaca susup tekrar konusmaya basladi ."Kardesin yasiyor " diyip alınlarını birlestirdi . Gözlerini kapatip nefes almaya calisti . Yanagina öpücük kondurup Azer'in ellerini kendi beline koydu . Kollarını sıkıca sarıp iç çeke çeke uyudu .
Flashback
Seher kulübeyi yakmış atese vermisti . Bunu farkeden etraftaki insanlar hemen birilerine haber vermislerdi . Getirebildikleri sularla kulübeye su atıyorlardi . Haber verdikleri kisi yakinlarda oldugu icin hemen gelmis kendini atesin ortasına atmıstı . Seher dumandan bayılmıştı . Adam Seher'i kucaklayip cikarmisti . Uyanmasi icin her seyi yapmisti ama uyanmiyordu . En sonunda Seher'in öksürüklerinin sesini duydu adam .
"Yamaç " diye sayıkladı bir süre ve tekrar bayıldı .
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . Düsüncelerinizi yorumlarda belirtin lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋