"Sen gerçek misin " dedi Duygu elini Yılmaz'ın yanağına götürürken . Yılmaz Duygu'nun elinin üstüne elini koyup öptü .
"Evet burdayım "
Duygu kollarını ağlayarak Yılmaz'a sarmıştı . Sesli aģlaması bütün eve yayılmıştı . Kokusunu içine çekip öptü defalarca . Geride kalanlar hala onlara öylece bakıyordu . Duygu en son Yılmaz'ın dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı . Geriye çekildiğinde Yılmaz tokat yedi . Tepki vermedi . Çünkü haklıydı . Onu bırakmak zorunda kalmıştı . Duygu ikinci tokatı da atıp gögsüne vurmaya basladı .
"Nerdeydin he 3 ay nerdeydin aptal beni bizi nasıl bıraktın " gözlerinden düsen yasları sildi Yılmaz ve gögsüne vuran ellerini tutup sarıldı . Fadik ve Karaca ağlarken Azer kilitlenmiş gibi bakıyordu . Daha sonra ikiside yanına gitti . Yılmaz annesinden de tokat yemisti ama cıtını cıkarmadı . Gözyaslarıyla annesine sarıldı . Duygu sancısı olduğundan elini tekrar karnına götürmüştü . Savaş yerde oturup babasına dikmişti gözlerini . Yanına gidip paçalarını cekistirdi ama tepki vermiyordu . Herkes Yılmaz'ın yanından çekilip ona dönünce hızla Yılmaz'ın yanına yürüyüp vurmaya başladı .
"Azer dur "
"Oģlum yapma"
"Geberticem lan seni nerdeydin he 3 ay köpek öldürücem seni " diyip daha çok vurmaya başladı . Onun ellerinden kanlar akarken Yılmaz'ın da yüzünden akıyordu kanlar . Duygu merdivenin ucuna çökmüş kendini sıkıyordu . Savaş babasını böyle gördüğünde korkup ağlamaya başlamıştı .
Babamın bircok halini görmüştüm . Kızgın, öfkeli, bağırırken, döverken. O anlarda benim orda olduğumu umursamamıştı hiç , ama ağlarken aban öyle görünmek istemedi . Oysa o an ne kadar insandı . (Hatırlatma)
Duygu'nun bağırışyla Azer Yılmaz'ı bırakmıştı . Yılmaz yüzünden akan kanı silip Duygu'nun yanına koştu . Kucağına alıp arabaya bindirdi . Hastaneye sürüyordu .
"Aaaaa"
"Geçicek bitanem sakın korkma yetistiricem sizi "
"Yılmaz gitmesin "
"Gitmicek bizi bırakmıcak " dedi Yılmaz elini Duygu'nun karnına koyarken . Azer yere çökmüş ağlıyordu . Fadik oğluna sarılmış basını oksuyordu . Savas'ın orda oldugunu farkettiginde Karaca'ya döndü .
"Karaca götür Savas'ı böyle görmesin beni " dedi yaşli gözleriyle . Karaca Savaş'la odaya çıkmıştı . Çok geçmeden Azer odaya geldi .
"Ben hastaneye gidicem siz burda kalın tamam mı " diyip alnına öpücük kondurdu
"Tamam ama sakin ol" diyip sarıldı Karaca Azer'e .
Duygu muayeneye alınmış baska bi hemsirede Yılmaz'a pansuman yapma konusunda dil döküyordu .
"Beyefendi lütfen iyi gözükmüyorsunuz "
"Ben iyiyim karıma bakar mısınız siz "
"Doktor bey birazdan cıkar ama lütfen pansuman yapmama izin verin "
"İstemiyorum "
Doktor cıktığında Yılmaz hızla ona doğru koştu .
"Nasıl karım "
"İyi merak etmeyin telaş edicek bir sey yok stresten kaynaklı bi sancı gelismis sadece bugun burada dinlensin yarın çıkabilirsiniz "
Yılmaz derin bir nefes aldı . Azer o sırada ona bakıyordu . Abisinin yanına gitti başını eğip .
"Özür dilerim abi affet "
Azer gözleri dolu bir sekilde bakıyordu .
"Ben burdayım karının yanına git " Yılmaz bir sey diyemeden abisi coktan yanından uzaklasmıstı . Odaya alınan karısının yanına gitti ve elini tuttu . Duygu öylece Yılmaz'a bakıyordu . Elini çekmiş ona arkasını dönmüştü . Gözlerini silip konusmaya basladi .
"Git "
"Yapma Duygu ben sizi korumak icin mecbur kaldim . Hataliyim evet özür dilerim "
Karaca Azer'i o halde bırakmak istemedigi için hastaneye gelmisti .
"Karaca sen neden geldin Savas'la kalsaydın"
"Seni merak ettim annemde Savas merak etme iyi o "
Azer Karaca'ya sarılmış saçlarına öpücükler kondurmuştu ."Duygu nasıl "
"Simdi konustum doktorla iyiymis "
Azer bir süre bekleyip tekrar konustu ."Özür dilerim"
"Neden özür diliyosun benden "
"Oglumuzun yanında senin yanında böyle oldugu icin ben.."
"Şş " Karaca parmaklarını Azer'in dudaklarına bastırdı . Sonra elini çekip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı .
Onlar sandalyede birbirine sarılı halde uyuyakalırken Yılmaz'da Duygu'nun yanına uzanmış ellerinde saçlarını gezdiriyordu . Arada saçlarına öpücükler bırakıyordu . O huylanıncada duruyordu . Çünkü uyandığında buna izin vermeyecegini biliyordu . Duygu Yılmaz'a dönmüş kollarını ona sarmıştı . Uyurken sevdiģine kıyamamıştı .
Azer cok geçmeden uyanmıştı . Omzunda uyuyan sevdigine bakıp saçlarına burbunu gömdü . Ćalan telefonunu acıp konusmaya basladı .
"Efendim anne "
"Oglum Duygu nasıl Yılmaz.."
"Duygu iyi anne Savas nasıl " dedi Azer kardesinin nasıl olduguyla ilgilenmeyerek .
"Uyuyor Seher yanında o da simdi öğrendi ağlıyor "
"Ağlar tabi abisi kendi basına islere kalkısmıs "
Duygu sabah Yılmaz'ın kollarından sıyrılıp kalktı . Karaca Duygu'nun cıktıgını görünce yanına gitti .
"Hadi gidelim " doktor cikmalari icin izin vermisti . Yılmaz'da o sırada uyanmıştı . Duygu'nun yanına kostu hemen .
"Bırak beni "
"Duygu yapma "
"Azer abi götür beni lütfen " Azer Duygu'nun koluna girip yürümeye başladı . Karaca Yılmaz'a döndü .
"Niye söylemedin bize yasadigini "
"Nasil yapsaydim dusmanlar basimizdayken"
"Ben boyle bi oyuna kalkisicam deseydin madem " diyip Azer'i takip etti Karaca . Yılmaz'ı orada bırakıp eve gittiler .
Azer uzanmış olanlari düsünüyordu . Savas'ın uyanmasıyla kucagina alıp yataga oturttu . Savas babasina saskinca bakiyordu .
"Özür dilerim senin önünde böyle yapmamalıydım " Savaş babasının gögsüne yatıp gülmeye baslayınca Azer cevabini almisti . Karaca da yanlarına gelip uzandı .
"Napıyosunuz bakalım annecim uyanmıssın" diyip öptü Savaş'ı .
"Bende isterim " Azer yanagini Karaca'ya dogru uzatti . Karaca öpmek icin yanastığında yüzünü cevirdi . Dudakları dudaklarıyla bulustu ikisininde .
"Azer ya Savas burda "
"Olsun Savas anne babasiyiz biz bi sey olmaz" Karaca gülüp ogluna döndü .
"Baban cok terbiyesiz oglum sen sakın öyle olma tamam mı "
"Agihaiu"
"Sizde hemen anneyle anlastiniz Savas bey olmadı böyle " Savas ellerini birbirine vurup guluyordu .
Yılmaz geçde olsa eve gelmisti . Birkac defa calan kapiyi Seher acti ve hemen abisine sarildi . Fadik bir sey demeyince odaya cıktı . Duygu elini karnına koymuş ağlıyordu dısarıya bakarak . Yılmaz yanına gidip elini saçlarına uzattı ama yapamadı .
"Seni seviyorum sizi kaybetmemek için yaptım " diyip evden cıktı .
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋