Karaca Azer'in anlattıklarıyla uyuya kalmıştı. Azer yavasca kalkıp Karaca'yı kucagına aldı . İkiside onları izleyen kişiden habersizdi . Azer yatak odasına çıkıp yatırdı Karaca'yı . Alnından öpüp salona indi . Dısardan gelen sesle elini beline attı . Silahını cıkartıp kapıya dogru yöneldi . Silahı dogrultup karanliga göz gezdirdi . Takip edildiginden habersizdi ama hicbir sey olmadigini görünce iceri girdi . Kahvesini alıp disariya bakan büyük camın önündeki koltuga oturdu . Bu ev eskiden kaldiklari bir evdi . Her yerde ailesinin fotograflari vardi . Gözü Seher'in fotografina gittiginde dolan gözünü sildi . Karaca'da uyanmis salona inmisti . Azer'in Seher'in fotografina baktigini görünce gitmekle gitmemek arasinda kaldi . Azer'in aglamasi artik iyice siddetleniyordu . Karaca daha fazla dayanamayip gitti yanina Azer'in . Yanina oturup kafasini gogsune bastırdı . Saclarini oksadi .
"Geçti aglama "
"Onu özledim "
"Biliyorum eminim o da seni özlemistir "
"Karaca.. " dediginde Karaca yavasca yatti koltuga Azer'i de yatirdi gögsüne bir bebek misali
"Hadi uyu "
Azer kendisine destek olan sevdigine ellerini sarip kapadi gözlerini . Karaca sakinlesmesini bekliyordu. Azer arada ic cekiyordu . Karaca'da gözlerini kapatip uykuya birakti kendini .
Sabah Karaca erkenden uyanmis kahvaltiyi da coktan hazirlamisti . Azer'in uyanmasini bekliyordu . Yanina uzandi ve dudagina öpücük kondurdu . Azer uyanmamisti . Karaca kalkmak icin yeltendiginde Azer bir anda Karaca'yi altina aldi.
"Ya sen beni mi kandiriyosun "diyip koluna vurdu Karaca Azer'in
"Sen ne cabuk pes ettin öyle gözlerimi acmadim diye , insan bi daha öper "
"Sanki bi kere daha opsem acicaktin "
"Acmicaktim " diyip siritti Azer . Karaca kaslarini kaldirip kafa salladi . Azer yavasca yaklasti Karaca'nin dudaklarina . Karaca gözlerini kapatmis Azer'in onu öpmesini bekliyordu . Azer aklina gelen şeyle Karaca'nın yanagindan öptü . Karaca sasirmis gözlerini acmisti . Azer yüzünün heryerini öpmüş ama dudaklarini öpmüyordu inatla . Karaca kaslarini catmis onu öpmesini bekliyordu . Azer gülüşünü saklamak için elinden geleni yapıyordu . Karaca kaslari catilmis yuzunu cevirmisti .
"Noldu Karaca "
"Kalk üstümden kahvalti yapicam "
"Ben yapmiyim mi "
"Zıkkım ye sen tamam mi " diyip tekrar yüz cevirdi Karaca
Azer kahkaha atmaya baslayinca Karaca daha da sinirlenmisti .
"Ne gülüyosun "
"Seni öpmedim diye yaptigina guluyorum "
"Pislik bilerek mi yaptin "diyip vurmaya basladi . Azer Karaca'nin ellerini kafasinda birlestirip öpmeye basladi dudaklarini . Karaca 'da hemen karsilik vermisti . Azer'in tuttugu ellerini kurtarmis Azer'in yanaklarina koymustu . Arada saclarina gidip cekistiriyordu . Nefes nefese geri çekildi Azer .
"Seni seviyorum öyle böyle degil hemde " dedi Karaca'nın alnına yasladi alnini .
"Ben de seni seviyorum Azer çok seviyorum hem de " Karaca uzunca Azer'i öpüp geri çekildi . Azer kalktiginda Karaca koltuga cikip Azer'in sırtına atladi
"İstikamet mutfak Azer kaptan hadi "
Azer Karaca'nin bacaklarindan tutmus"Hele bah ya bir de kendini tasıtıyir "
Karaca Azer'in kafasina vurdu yavasca
"Hadi hadi konusma aciktim "
Karaca sofrayi toplarken Azer telefonla konusuyordu . İceri gectiginde Azer'i göremedi Karaca ."Var mi sıkıntı Yılmaz "
"Yok abim siz nasilsınız "
"İyiyiz "
"Azer " dedi Karaca .Evde onu ariyordu .
"Neyse abim kapattim hadi bir sey olursa ararsin "
"Tamam abim "
Azer aralik biraktigi kapiyi acip onu arayan sevdigine seslendi
"Burdayim Karaca "
"Nerdesin ya seni ariyorum ben de "
"Yilmazla konusuyodum "
Karaca kollarini Azer'in beline sarmis sarilmisti . Kisa kalan boyuyla kafasi tam da Azer'in kalbinin üstüne denk geliyordu .
"Çok güzel "
"Ne güzel "
"Kalbinin sesi " dedi Karaca . Azer Karaca'yı cenesinden tutmus kendisine bakmasini saglamisti . Dudaklarini dudaklarina bastirmis öpmüstü uzunca .
**
Yamaç iki gün odadan hiç çıkmamış Seher'i düşünüyordu . Ya Azer'in söyledikleri doğruysa diye düşünceleriyle boğuşuyordu . Kendine gelmek için hızlıca kalkıp duşa girdi . Kararlıydı Azer'le konusacaktı . Yamac'in aradigini gören Karaca masadaki telefonu alip kapatti . Azer'in tam o anda içeri girmesiyle hemen geri cekildi .
"Noldu biri mi aradı"
"Yoooo "
Azer telefonu eline alip acma tusuna basacakken Karaca elini tuttu .
"Bakmasan "
Azer dinlemeyip baktı arayana . Yamac'ti . İç cekip geri yaslandi . Karaca Azer'in omzuna kafasini koymustu
"Bakmayalim telefonlarina "
"Birkac gun burdayiz merak etme " dedi Azer Karaca'nin saclarini oksarken. Kapinin calmasiyla Azer kalkip kapiya yöneldi . Kimse yoktu ama yerde bir not vardi .
"Eve saldiracaklar sevdiginide al git hemen "
Azer anlamsız gözlerle etrafa bakındı kimseyi göremedi . Tekrar nota baktiginda hemen Karaca'ya kostu"Karaca toparlan hadi gidiyoruz "
"Noluyo Azer "
"Yok bir sey güzelim ama gitmemiz lazım " dedi Karaca'yi korkutmamak için "
"Telefonum odada alıp geleyim " dedi Karaca bir sey oldugunu anlamisti .
Karaca odaya cikmis telefonu almis merdivenlerden iniyordu . Dısardan gelen silah sesleri duyuldugunda Azer elini silahina atmis Karaca'ya dogru kosmustu . Evin her yeri delik desik olurken Azer Karaca'ya kendini siper ediyordu
"Azer noluyo " dedi Karaca silah seslerinin arasindan . O sirada arayan Yilmaz'in telefonu nu actiginda silah seslerini duydu Yilmaz . Hemen arabaya atlayip yola cikti . Kısa sürede oraya varması imkansızdı . Peki Azer ve Karaca nasıl kurtulacaklardı ? Bunu yapan ve onlara yardım etmeye calısan kimdi ? Yılmaz Azer'i neden aradı ? Yamaç Azer'e ulaşmak için ne yapmıştı ?
Evet yeni bölüm sizlerle . Tahminlerinizi ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın . Oy kullanmayı da unutmayın lütfen . Umarım begenirsiniz . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋