Ailem

889 54 33
                                    

Duyulan silah sesiyle Azer ve Yılmaz silahlarını çıkartıp silah sesinin geldigi yöne döndü . Azer'in adamlarından biri Yamaç'ın geldigini görmüş havaya ates etmisti . Yamaç gözlerini Seher'e dikmiş gözlerinden düşen yaşlarla ona bakıyordu . Herkes anlamsızca bakarken Azer Yamaç'ın üstüne yürüp kolundan tuttu .

"Git burdan "

"O yaşıyo "

"Yamaç git "

"Abi "

Seher yanlarina gelmisti zar zor .

"Bırak bunu ben halledeyim abi "

"Seher " Seher lütfen dercesine bakmıstı abisine .

"Tamam burda beklicem hadi "

"Hadi Yamaç az ilerde konusalım "

Seher Yamaç'tan daha cesur hareket ediyordu . Yamaç zar zor kendini gelmis takip etmisti Seher'i .

"Yaşıyosun "

"Evet buna yaşamak denirse tabi " dedi Seher fısıltıyla

"Neden söylemedin neden cıkmadın karsıma . Sen yokken neler yasadim ben haberin var mi . Nasil ortaya cikmazsin Seher "

"Öyle gerekti . Artik beni de gördügüne göre gidebilirsin "

"Yapma Seher yaptigim hata icin bize yapma bunu " Seher Yamac'in neyden bahsettigini bilmiyordu .

"Ben cok sinirliydim Karaca'ya zarar verilmesini istemedim sinirimden oldu . Nolur yapma " Seher duyduklariyla sok olmustu . Sevdigi adam nasil böyle bir sey yapardi . Kendi yasadiklarini düsünüp Yamac'a sıkı bir tokat atti .

"Sen nasil böyle bir sey yaparsin ya nasıl " diye Yamac'in gögsune vurmaya basladi . Olayi saskinla izleyen Karaca Azer'in yanina dogru yürümeye basladi ama Azer Seher'e dogru kosuyordu .

"Hadi gel Seher eve gidelim hadi "

Yamac bir sey diyememis oldugu yerde kalmisti . Azer'in Karaca'ya yaptirdiklarini Seher'e anlattigini sanmisti . Kendi kendini atese vermisti . Abisinin kolları arasindaki Seher Karaca'yı görmesiyle ona dogru kosup sarildi . Onu sakinlestirebilen tek kisi Karaca olmustu . Kimseyle konusmak istemiyordu sadece Karaca'nin yaninda olmasini istiyordu . Karaca'nin dizlerinde agluyordu saatlerce .

"Seher ne oldu anlatacak mısın hem rahatlarsin "

Seher gözyaslarini silip Karaca'nin karsisina oturdu .

"Amcan sana zorla bir sey yaptirmis "

Karaca gözlerini kacirip konustu .

"Ben kendimi balkondan atmasaydim olacakti herhalde " Seher sasirmisti

"Sen de mi canina kiydin "

"Sen de mi derken "

"Ben.. bana.. " Seher derin bir nefes alip konustu .

"Bana zarar verdiler Karaca . Bende buna daha fazla dayanamayıp canima kiydim . Yangindan biri beni kurtardi ama ben ailemin karsisina cikmaya cesaret edemedim . Sonra gücümü toplayıp geldim ki senle karsilastim "

Karaca Seher'in söyledikleriyle gözyaslarina bogulmustu . Sıkıca sarılmıslardi . Seher acının verdigi beden ve ruh yorgunluguyla kendini uykuya bırakmıstı . Karaca salonda oturan Azer'in yanina gitti . Yüzüne düsen yasları silip öptü defalarca . Alnını alnına yasladı .

"Şş gecicek aglama sen güclü olmalısın ki Seher'de senden güc alsın "

Azer sarılmısti Karaca'ya hemen .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin