AZKAR❤

765 55 114
                                    

Savaş babasının kucagında yaptığı şakalara gülüyordu . Elini babasının yanaklarına koyup basını da omzuna yasladi gülerek . Oğlunun bu yaptığıyla Azer basına öpücükler bıraktı . Karaca seslerden uyanmış yatakta oturur pozisyona geçmişti .

"Annemiz uyandı Savaş bey hadi gidelim" Azer Savaş'ı Karaca'nın yanına koyup kendine de yataga oturdu . Savaş annesinin boynuna atılmış basını gögsüne koymuştu . Azer Karaca'nın çenesinden tutmuş günaydın öpücüğünü almıştı . Karaca dün gece Azer'in anlattıklarıyla sinirlenmişti ama su an bu tablonun bozulması en son isteyecegi seydi . Hazırlanmış salona inmişlerdi . Ceylan ve Fadik'in sessiz bir sekilde konusması aksam olacaklar hakkındaydı . Azer huzursuz ve sinirle bakan Karaca'nın elini tutmuş gülümsemeye baslamıştı . Savaş'ın da anne babasına bakıp gülmesi Karaca'yı güldürdü .

Adana'da Azer'i seven ve ailelerin kendi aralarında onay vermesiyle gaza gelen kız Azer'le birlikte olacagini düsünmeye baslamisti . Her gün eve onu görmeye geliyordu . Azer'in evlendigini bilmeyen aile bu aksam onlara gelmek istedi konusmak icin . Fadik uzatmanın bi anlamı olmadigini düsündügünden bu aksam konusup bu meseleyi halledecekti .

"Kızım senden istedigim bu aksam sakin kalman "

Karaca bir sey dememis basini sallamıstı . Fadik'in bilmedigiyse bu aksam Azer'in sakin kalamayacagiydi .

Aksam olmus misafirler gelmisti . Kız Azer'e gözlerini dikmiş kucagında duran Savaş'a anlam verememişti .

"Ee Fadik hanım nasılsınız "

"İyiyiz sizler nasılsınız "

"Bizde iyiyiz uzun zamandır yoktunuz Adana'da "

"Öyle öyle "

"Ee bu kız kimdir Azer oglumun kucagindaki bebe kimdir anlat hele "

"Bak Nurcan hanım Azer oglum evlendi "

"Sen ne dersin Fadik anne " diyen Melis Azer'e döndü .

"Dogru mu Azer bir sey söyle "

"Evet doğru kucagımdaki de oğlum . Bak ben sana hicbir zaman ümit vermedim . Sen kendi kendine gelin güvey oldun . "

"Fadik anne sen bir sey demeyecek misin "

Fadik bir sey dememiş yukardan gelen bagirisla Azer oraya kosmustu .

"Ceylan Savas'i al sen " diyip kucagina Savas'i verdi .

"Ya bıraksana beni be "

"Kimsin sen he misafir misin "

"Çek elini diyorum sana "

"Sen benim karıma nasıl elini sürersin lan " diyip adamın üstüne cıkıp vurmaya basladi Azer . Melis'in abisi Hakan Karaca'ya sarkıntılık yapmıştı . Bütün ev halkı yukarıya toplanmıştı . Halasının kucagından inen Savaş babasının yanına emekledi . Oğlunun ona baktıgını gören Azer adama vurmayı bıraktı . Misafirler Fadik'e söylene söylene evden cikarken Melis Azer'e bakıyordu . Azer'i rahat bırakmayacak gibiydi . Bugün böyle gecip bitmisti . Ertesi sabah Karaca ve Azer Adana'yı dolaşmaya çıkmışlardı . Karaca Savaş'ın huzursuzlanması nedeniyle arayan Ceylan'la konuşuyordu .

"Savaş'a uzatsana telefonu Ceylan "

"Agisihuu"

"Annecim hemen gelicez tamam mı halanla oyna "

"Ahsbsnaj"

"Biliyorum annecim bende seni çok özledim birazdan gelicez tamam mı "

Ceylan anne oğulun bu hallerine gülerken Savaş Ceylan'a dönmüş söylenmeye başlamıştı . Karaca'da gülmeye başlamıştı . O sırada Azer'in yanına gelen Melis arkadan beline sarıldı . Karaca zanneden Azer'de gözlerini kapatıp beline sarılan elleri tuttu . Bi anda gözlerini açıp beline baktı . Hissettiği eller Karaca'nin elleri degildi . Hızla arkasını döndügünde Karaca'nın da onlara baktıgını gördü .

"Karaca ben...."

Karaca sinirle kızın saçlarına yapıştı . Azer ne kadar müdahale etsede Karaca bırakmıyordu .

"Öldürücem seni bi bitmediniz be biri gelir beni öldürmeye çalısır biri gelir kocamı ayartmaya çalısır . Benim o benim anladın mı " diyip kızın saçlarını daha çok çekiştirmeye başladı . Etrafa toplanan insanlar şaşkınlikla onları izliyordu .

"Güzelim nolur bırak tamam "

"Sus Azer geberticem bu kızı " Melis bagırıp Karaca'ya vurmaya çalışıyordu ama başaramıyordu . Karaca kızı saçlarından cekiştirip yere yatırdı ve yüzüne vurmaya başladı . O sırada gelen kızın annesi Karaca'nin elinden kızını kurtardı .

Eve sinirle giren Karaca gözlerinden düşen yaşlarla ağlayan oğlunu kucagına alıp odaya ciktı . Kimseyle konusmak istemediginden kapıyı da kilitlemisti .

"Oglum noluyo "

"Sorma anne carsıdayken Melis geldi olay cikti iste ya kavga ettiler daha dogrusu Karaca kızı dövdü "

"Canim yengem her türlü alır zaten " diyen Yılmaz Fadik'in sert bakıslarıyla yüzunü ciddilestirdi . Yanındaki herkes ona gülüyordu .

Azer odanın kapısında kendini duvara yaslamış Karaca'nın kapiyi acmasi icin dil döküyordu . Aglamaktan gözleri şisen Karaca yanında ona bakan oğlunun basına öpücükler konduruyordu . Oglunu kucagina alip ayaga kalktı . Savas yere inmek isteyince bıraktı . Kapıya kadar emekleyerek giden Savaş kapıya vurup sesleniyordu . Karaca'ya dönmüş öylece bakıyordu . Sonra aģlamaya başladı . Karaca oglunu kucagina alıp kapıyı actıgında Savaş babasına atıldı . Karaca bir sey demeden yataga uzanmıs düsmekte olan yaslarını siliyordu . Azer Karaca'nın yanına uzanmış Savaş'ı da aralarına yatırmıştı . Elini Karaca'nın yanagına koyup gözyaslarini sildi usulca .

"Yapma böyle güzelim nolur "

"Ben korkuyorum Azer senin gitmenden oglumu bırakmak zorunda kalmaktan cok korkuyorum"

"Öyle bir sey asla olmayacak Karaca . At aklından bu düsünceleri . Biz ücümüz birbirimizi asla bırakmıcaz  hiç hemde " Savaş babasının dediklerinden sonra annesine bakıp ellerini yüzüne koydu ve annesine sokuldu . Karaca gözlerini yummuş oglunun kokusunu icine çekiyordu . Azer gülüp Savas'ın basını öptü ve o da ailesine sarılıp gözlerini yumdu .

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin