Kara Gözlü Güzel Kız

3.1K 100 31
                                    

Azer kafasına dayanan silahla ne olduğunu anlamamıştı.

"Merhaba Azer Kurtuluş beni çağırmışsın"

Azer sesin sahibini tanıyordu. Bu mallarıni çalan Burak denen adamdı. Bi silah sesi duyuldu . Bu Azer'in kardeşi Yılmaz'dı . Adamın bacagina sıkmasıyla Azer adamın üstüne çıkmış adamı yumruklamaya başlamıştı.Daha sonra bırakıp Yılmaz'a döndügünde adam eline silahı alıp Karaca'ya yöneltti.Sanki bu hiç tanımadığı kıza bir şey olursa canının yanıcagini biliyormuş gibiydi.Karaca'nın inlemesiyle Azer ona döndü.Adamı fark edip kendi silahıyla adamın dogru sıktı.Karaca silah sesiyle korkmuştu ve canı çok yanıyordu.

"Abim bu kız kim dedi"Yılmaz.

"Bilmiyorum oğlum,yolda gördüm bi anda düşüp bayıldı.Bastıgımız depodaydı herhalde omzundan vurulmuş". Azer ceketini cıkarmış kızın omzuna bastırmıstı.Karaca daha çok bagırmaya basladı.Azer kızın bagırmasına dayanamayıp kızı kucakladı.Daha sonradan onlara yetisen adamlarina da adamı alıp bir depoya götürmelerini söyledi.

"Abim hastaneye sürüyorum kız çok kötü" dedi Yılmaz.

"Yok Yılmaz.Bizim eve sür doktor Ayşe vardı ya senin arkadasın ara onu hemen bize gelsin anlat durumu".

"Tamam abim"

Eve varmişlardı.Karaca acıdan tekrar bayilmıstı.Doktor Allah'tan çoktan gelmiş kapıda onlari bekliyordu.Azer hemen Karaca'yı koltuğa yatırdı.Doktor hemen Karaca'nın omzumdan kurşunu çıkardı.Evdekiler kurşuna baktıklarında bunun Azer'in silahından çıktığını anlamıslardı.Azer büyük bi suçluluk duygusuyla kendisini dışarı attı.Yılmaz abisinin yanına gelip omzuna elini koydu.

"Sakin ol abim üzülme,bilerek vurmadın ya kızı .Hem Ayşe'de burda bak bi sey olmaz toparlanır hemen."

Azer Yılmaz'ın ona destek olmasıyla kardeşine döndü sarıldı.İçerden Ayşe'nin onlara çagırdıgını duyduklarında içeri gittiler.

"Azer abi yarayi temizledim.Bir iki güne toparlanır ama çok ağrısı olur.Onun içim şu ilaçlari alın reçeteyi masaya koydum .Ben artik gideyim ,arada bir kontrole gelirim"

"Sagol Ayşe.Yılmaz sen Ayşe'yi eve bırak abim hadi"

"Tamam abim"

Azer Karacanın yanıa oturdu . Bu güzel kızi seyretmeye başladı. Karaca'nın avuç içini sıktığını fark etti. Canının yandıgını düsündü.Ama avcunu actiginda elinde kanli bir fotograf vardi.Bu fotografta yaninda bir erkekle kizin fotografi vardi.Azer bu adamin kizin sevdigi oldugunu dusundu ve üzüldü.Resmi masanın üzerine koydu ve kızin üstünü örtüp karsi koltuga gecip onu seyrederek uyukaldı.

SABAH

Karaca omzunun ağrısıyla gözlerini actı.Etrafına baktıginda buranin tanidik bir yer olmadigini anladi.Kafasini saga cevirdiginde Azer'i gördü.Adam çok masum bir sekilde uyuyordu.Karaca'nın yüzünde bir tebessüm oluştu.Daha sonra koltuktan kalkmaya çalışmasıyla inlemesi bir oldu.Sesi duyan Azer yerinden fırladi ve eli hemen belindeki silaha gitti.Karaca'yı görünce silahi masanin üstüne bırakip kiza kostu.

"İyi misin,otur söyle"Adam kızı yavasca koltuga oturttu.

"İyiyim,sen kimsin,nerdeyim ben " dedi acı dolu sesle

"Azer ben.Dün bi depo yakınlarında baygin buldum seni o yüzden buraya getirip doktor cagirdim.O da kursunu cikarip pansuman yapti."

Karaca Azer'in söyledikleriyle dün geceyi hatırlamıstı.Tekrar kalkmaya yeltenince adam kolundan tuttu ve
"Dur hareket etme canın yanıyo zaten daha kötü olucaksın"

"Bırak iyiyim ben benim gitmem lazım.Beni burda da bulursa bu sefer kurtulamam"Karaca bunu farkinda olmadan söylemisti.

"Kim bulursa ? dedi Azer. Karaca Azer'in gözlerine dikti gözlerini.Adam bir kez daha büyulendi kadına.Karaca'da adama bakarkan ki bu tuhaf hissin ne oldugunu anlayamamıstı.Birden kolunu adamin elinden cekti ve

"Sanane"diye bagirdi .Bagiris seslerini duyan Yilmaz asagi indi.

"Noluyo ya sabah sabah abi "dedi.Karaca'nin uyandigini fark edip "Aaaa uyanmişsın iyi misin ? dedi Yilmaz

"İyiyim de sen kimsin " dedi karaca.

"Ben Yılmaz .Önünde dikilen adamin kardeşiyim.Azer gözlerini Karaca'dan ayırmamıstı.Karaca tekrar Azer'e dondugunde adamin gozlerinde kayboldugunu hissetti.

"Abi dun koltukta uyuyakalmissin ben de uyandirmadim "dedi Yilmaz.

Karaca adamin onun basinda bekledigini duyunca yuzunce istemsiz bir gulumseme olustu.Adam bunu fark ettiginde o da gulumsedi.Büyulu anı bozan Fadik Teyze'nin sesi olmuştu.

"Oglum noluyo burda,bu kız kim ? Azer anasinin sesiyle dondü.

"Hosgeldin ana "dedi elini öptü hemen."Ana bu kızi yaralı buldum dun eve getirdim.Sahi bu kara gözlü güzel kızın adı ne diye gecirdi içinden Azer. Ayse'yi cagirdik Yilmaz'la yarasina bakti o da. Karaca Azer'in hareretli bi sekilde bunu anlatmasina sasirmisti.Fadik Ana Karaca'ya döndü.

"Adın ne kızım "dedi yüzüne büyük bir gülümseme koyarak.

"Karaca efendim" dedi kız.Kadının elini öptü ve Azer'e doğru baktı.Yılmaz abisiyld kızın bakışmalarıni farketmişti.Sırıtıp kafasını sallamaya başladı.Azer Karacanın adıni duyunca gülümsedi.

"Memnum oldum kızim benim adimda Fadik hosgeldin biraz kotu sebepten tanistik ama olsun her serde bir hayir vardir"dedi Fadik ana.

"Var ana var öyle gözuküyo "dedi Yılmaz

Azer Yılmaza dönup oldürücu bakıslar attı.

Ben mutfaga gideyim kahvalti hazirliyayim sen dinlen kizim siz de degisin ustunuzu hayde "dedi Fadik Ana.

Karaca bu mutlu aile tablosunda kendini cok iyi hissetti.

Önune dönüp masaya baktiginda kanli fotografi gorunce gozleri doldu .Bunu fark eden Azer Karaca'ya dogru yaklasip adini seslendi.

"Karaca?"

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin