Duygu gitmek için çok saba sarf edince Serdar'la yola çıkmışlardı.Yolda Yılmaz'ı gördüklerinde Serdar ani bir frenle durdu.Duygu akmakta olan gözündeki yaşlarla arabadan indi.Yılmaz'ın yanına çöküp elini yaralara bastırdı.Geçmişi aklına gelince bir feryat koptu.
"Yılmazz nolur aç gözünü gitme nolur"
Serdar şoktan çıkıp Yılmaz'ın yanına gitti.Yarasına bakıp telefonla birilerini aradı.Adresi verip ambulans çagırdı.
"Bi şey yap Serdar"
Serdar nabzını kontrol ettiğinde yaşamadıģını farketti.Kalp masajina basladiginda Duygu daha cok aglamaya baslamisti."Ölme nolurrrrr"
Müdahaleleri yanıt vermiyordu Yılmaz.Serdar pes ettiğinde Duygu bağırmaya başladı."Durma nolur devam et ne istersen yaparım nolur"
Basını Yılmaz'ın gögsüne koymuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Gögsüne yumruklarını geçirdi.Çok geçmeden hissettiği inip kalkan göğsüyle geri döndüğünü anlamıştı."Serdar ölmedi bak yaşıyo"
Serdar gülümseyip yaralarına baktı.Çıkış yerleri yoktu.Çok geçmeden ambulans gelmişti.Yılmaz ameliyata alındığında Serdar Azer'e anlatmak için prova yapıyordu.Duygu'nun basına bir ton koruma dikip Azerlere gitti.Gece yarısı kapının çalınmasından bütün ev halkı uyanmıştı Karaca dışında.
"Noluyo ya gece gece sizz"
"Merhaba Azer bey "
"Gece gece hayırdır kardeş"
"Şey ben size bir sey söyleyecektim önemli ıı Yılmaz yaralandı " Fadik kötü olmuştu duyduguyla.Seher annesini tutmuş koltuga oturtmustu.O da agliyordu.Azer şok olmuşçasına Serdar'a bakıp kendine gelince konustu.
"Geliyorum" hızla odaya çıkıp üstünü degistirdi.Karaca'nın alnından öpüp asagıya indi.Annesiyle kardesinin gelmesine izin vermemisti.Karaca'nin bu durumu bilip kötü olmasıni istemiyordu.
Hastanede ağlayan bir Duygu'yla karsılasan Azer ona sarılmış konuşmuştu.
"Şş ağlama benim kardesim güçlüdür.Sağsalim cıkıcak bak görürsün"
Uzun bir bekleyisin ardından ameliyattan cıkmıştı Yılmaz.Ameliyatı zor geçmişti ve hayati tehlikesi vardı.
**
Karaca uyanmiş Azer'i göremeyince ayaklanmıştı.Salona indiğinde ağlayan iki kadınla karsılastı.
"Noldu neden agliyorsunuz ya"
"Bi sey yok Karaca biz duygusal bir film izledik ona agliyoruz "
Karaca anlamsızca bakıp yanlarina oturdu.
"Azer nerde "
"Yılmaz abimi almaya gitti " dedi Seher sahte bir gülümsemeyle
"O da iyice aşk böcegi oldu he Duygu sağolsun" dedi gülerek her şeyden habersiz. Fadik kalkıp bir şey demeden odasına çıktı.Seher de çıkınca Karaca tek basına kaldı.Uzun süre bekledi Azer'i ama gelmemişti.Artık korkmaya başlayıp Azer'i aradı.
"Güzelim uyandın mı "
"Nerdesin Azer Yılmaz'i almaya gitmişsin ama gelmedin kaç saattir"
"Güzelim Duygu'nun arkadası gelmişti ya gecen onla sohbete dalmisiz gelicem birazdan sen yat.Uyandiginda yaninda olucam tamam mi "
"Of tamam gec kalma"
Karaca somurtarak cikmisti odaya.Sonunda uyuyakalmisti.Serdar Azer'i eve gitmesi için ikna etmisti.Sabaha dogru Azer eve geldiginde odaya cikip Karaca'nin yanina uzandi.Karaca Azer'in varlığını hissettiğinde kollarını sardı.Azer'de uyuyakalmıştı.Öģlene doğru uyanmıştı Azer.Karaca'yı izleyip dudagına öpücük kondurdu.Karaca bununla yetinmeyip ensesinden tutup cekti kendine ve tekrar öptü Azer'i."Ne özledim" dedi Karaca ona şaşkınlıkla bakan Azer'e.
"Bende özledim hemde çok"diyip beline sarıldı kendine çekip alnına öpücükler kondurdu.Yılmaz aklına geldiğinde somurttu. Karaca üzülmesin diye ona bi şey söylemiyolardı ama ev halkı çok kötüydü.
**
"Yılmaz nerde"
"Erken çıkmış heralde güzelim işim var diyodu "
Karaca başını sallayıp yemeğe devam etti.Azer evden çıkmış Serdar'ı aramışti.Yılmaz'ın durumunun aynı olduğunu öğrendiğinde hüzünle gözlerini yumdu.
Duygu Yılmaz'ın yanına oturmuştu.Doktorun kısa süreli görüşe izin vermesiyle hemen yanına gitmişti.Elini Yılmaz'ın yanağına koyup okşadı.Yılmaz'ın ameliyattan çıkmıştı yaşıyordu evet ama hala uyanmamıştı.
"Hepsi benim yüzümden oldu.Bana tekrar gelmemeliydin Yılmaz" yüzüne eğilip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı Duygu.Geri çekildiğinde Yılmaz bileģinden tutup durdurmuştu Duygu'yu.
"Gitme"diye sayıklıyordu Yılmaz.
Fadik ve Seher hastaneye gelmişti.Duygu'ya ne kadar kızsa da olanların onun suçu olmadığınıda biliyordu Fadik.Bir şey demeden yanından geçip odaya girdi.
"Azer"
"Efendim güzelim"
"Oğlumuzun adını ne koyucaz "
"Bilmem çok fazla düşünemedim ben senin aklında var mi bir seyler "
"Var ama simdi söylemicem"
"Neden"
"Söylemicem" "umarim ilerde bunu söyleyebilirim"😔diye gecirdi icinden Karaca.Elini karnına koyup okşarken Azer'de elini Karaca'nin karına koymuştu.
Azer parmaklarını Karaca'nın yanağında gezdirdi bir süre.Yaklaşıp teninin kokusunu içine çekti.Burnunu yanağına sürtüp yanağına uzun bir öpücük bıraktı.Karaca Azer omzuna başını koydu.Basını Azer'in boynuna sokup kokusunu içine çekti.
"Azer "
"Efendim güzelim"
"Biz seni çok seviyoruz"
"Bende sizi çok seviyorum bitanem"
Karaca başını kaldırıp Azer'e baktı.Dudaklarına yönelip uzunca öptü.Azer ellerini Karaca'nın beline dolayıp kendine çekti iyice.Sonra kucagına oturmasını sağladı."Napıyosun" dedi Karaca gülerek karsısında pis pis sırıtan adama
"Basıma gelen her turlü kötü şeyi su güzel gözlerine baktıgımda unutuyorum bana iyi geliyorsun Karaca." Yaşla dolan gözlerine engel olamamiş akmasina izin vermişti.Karaca Azer bu halinden dolayı korkmustu.Gözyaslarını silip gözyaşlarının değdiği yerden öptü Azer'i.
"Ne oldu Azer neden anlatmıyorsun"
Azer hemen kendini toparlayıp Karaca'nın alnına bi öpücük bıraktı.
"Bir şey olmadi ben bi an olanları düsündüm özür dilerim böyle yapmamlıydım sen üzülme tamam mı ben iyiyim"
Kucagındaki karısını kucaklayıp odaya yöneldi.Karaca basını Azer'in omzuna koymuş elini de gogsünde tutmuştu."Bir şey olduğunu biliyordu evdeki herkes tuhaf davranıyordu üzülecegi bir sey oldugu kesindi ama sormaya korkuyordu "
İkiside yatağa bebekleriyle mutlu bir hayatın hayalini kurarak yatmıştı.Yüzlerindeki gülünsemeler endiseyle düsen gözyaslarıyla bulustu.Karaca Azer'e dönüp basını gögsüne yaslamıştı.Kötu anlarla yüzleşmek istemeyen Karaca kendini zor da olsa uykuya bıraktı.
Öldürmek adlı hikayeye bakmayı unutmayın 👻
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.İyi okumalar 🦋