Karaca geceden sabah Adana'ya yola cıkacaklarından esyaları hazırlamak icin odaya cıkmıstı . Savaş annesinin telasli hallerine bakıp gülüyordu . Azer'in geldigini bile farketmemisti . Beline dolanan kollarla irkildi .
"Sakin mi olsan güzelim "
"Ücümüz birlikte ilk defa gidicez çok heyecanlıyım " Savaş ellerini birbirine vurup gülmeye başladı .
"Baksana Savaş'da hissediyor gidecegimizi " Azer oglunu kucagina alip havaya kaldirdi .
"Adana yakısıklı görücek be " Karaca Azer'in bu dedigine gülüp yanlarına gitti . Oğlunun basından tutup yanagına öpücük kondurdu . Kıskanan Azer masumca Karaca'ya bakıyordu . Karaca gülümseyip Azer'in dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu sonra tekrar dolaba dönüp eşyaları valize dizmeye basladı .
Yamaç mekandan cıkmış yolda yürürken kıza sarkıntılık adamları gördü . Kızı kurtarmak için hamle yaptı .
"Sevgilim " adamlar sesi duyunca Yamaç'a döndüler . Kız anlamsızca Yamaç'a bakıyordu . Yamaç yanına gidip elini beline koydu . Kulağına yaklaştı .
"Bozuntuya verme şunlardan kurtulalım" kız onlara bakan adamlara bakıp Yamaç'ın elini tuttu .
Adamlar Yamaç'ın üstüne yürüyüp vurdu ."Ne sevgilisi lan yürü git " Yamaç agzından akan kana bakıp adama yumruk gecirdi . Kıza döndü .
"Kaç " kız sokagın sonuna kadar koşsada Yamaç'a dönüp baktı . Sonra tekrar kostu . Yamac yedigi yumrukların arasından silahını cıkartıp adama sıktı . Digerleri şok olmuşcasına Yamaç'a bakıp kaçmaya başladı . Silah sesini duyan kız oldugu yerde kalmıstı . Eli yüzü kan icinde gelen Yamac'i görünce yanına kostu .
"İyi misin " kız yarı baygın olan adamı tutup evine götürmeye karar verdi .
Sabah Adana yolculuğu başlamış herkes çok heyecanlıydı . Savaş annesinin kucagında dısarıyı seyrediyordu . Karaca'da basını Azer'in omzuna koymuştu . Mola vermisler Karaca lavaboya gitmek icin arabadan inmisti . Azer Savas'i arabanin üzerine oturtmuş karnına öpücükler koyuyordu . Onların bu halini izleyen kızlarda lavaboya gitmislerdi .
"Ay ne tatlıydı dimi ya "
"Cocuk mu adam mı "
"İkiside "
"Adam fena yalnız karısı şanslıymış "
Karaca kapıyı ayagiyla itip cıktı . Kızlar ona baktiginda sahte bir gulumseme atti .
"Kusura bakmayın kızlar kulak misafiri oldum kimden bahsediyosunuz "
"Su kapıda duran adamdan ya cok yakısıklı "
"Ya ya öyle gercekten "
"Sende mi gördün canım "
"Evet canım her gün görüyorum "
"Pardon "
Karaca elini kaldırıp yüzügünü gösterdi .
"Kendisi benim kocam olur "
Kızların yüzü düsmüs sinirlenmislerdi ."Öyle mi "
"Öyle canım "
Karaca sinirle soluyup tekrar konusmaya basladi .
"Utanmiyo musunuz evli barklı adamlara bakmaya . Bi de cocuguma tatli diyo tatli tabi senin oyle demene ihtiyaci mi var benim oglumun yolucam simdi sizi he " diyip kızların üstüne yürüdü Karaca . İkisinin de saçlarını yolup ellerini birbirine vurdu .
"İşte bu kadar kusura bakmayın daha döverdim ama kocam ve oglum bekliyo " diyip cıktı .
"He anne geliyo bak oglum " Azer Savas'i yere koymuş annesine dogru yürütmeye baslamıştı . Karaca o sırada elindeki saçları ayıklıyordu .
"Nerde kaldın güzelim merak ettim "
"Kücük bi işim vardı ya hallettim " dedi ellerindeki saclardan kurtulup Azer'e bakarak . Azer anlamsızca Karaca'ya bakıp arabaya gidisini seyretti . Karaca arabaya biner binmez ellerini sildi ıslak mendille .
"Yenge sen iyi misin "
"İyiyim Mustafa sen nasılsın "
"Bende iyiyim yenge sagol "
"İyi ol zaten ya "
Azer Savaş'la arabaya binmiş ikiside Karaca'ya bakıyorlardı . Karaca Savaş'ı kucagına alıp cıkan kızlara gözlerini kısarak bakıp Mustafa'ya bagırmaya basladi .
"Ne bekliyosun Mustafa hadi ya "
"Tamam yenge "
Uzun saatlerin sonunda Adana'ya varmışlardı . Kapıda onları karsılayan Azer'in kardesleriyle sarılıp iceri girmislerdi . Herkes esyalarını odaya yerlestirdikten sonra salona indi . Yılmaz kösede Duygu'yla oturmuş kızıyla konuşuyordu . Diğerleri onun bu haline gülerken Azer ve Karaca geldi .
"Uyudu mu Savaş yenge "
"Uyudu tatlım " dedi Karaca . Azer kardesinin yanagina elini koyup oksadi . Sonra o da Karaca'yla bi köseye gecip oturdu .
"Anne ben söylemeyi unuttum Selma teyzeler annenler geldiklerinde bi görüselim demisti "
"Ne icin oldugunu söylemedi mi " dedi Yılmaz Azer'e bakıp .
"Yok abi söylemedi . Gelsinler mi anne "
"Ben ayarlarım kızım sen karışma "
Yılmaz'ın Azer'e baktıgını gören Karaca ona döndü hemen .
"Noluyo Azer "
Azer derin bir nefes alıp konustu ."Ben anlaticam sana sonra "
Yamaç'ın hala uyanmaması kızı korkutmuştu . Yanına gidip yüzüne egildi nefes aliyor mu diye bakmak icin . O sırada uyanan Yamac kızi cekip altına aldı .
"Ya napıyosun bırak beni "
Yamac kızın üstünden kalkmış gece olanları hatırlamaya calısıyordu . Kızın ona olan bakıslarıyla ona döndü .
"Kavga cıktı "
"Evet sen kötü olunca bende seni buraya getirdim " Yamaç esyalarını toplayıp gitmek icin kapıya yöneldi . Geri dönüp
"Sagol.." adinı bilmediginden sustu Yamac . Kız gülümseyerek ona baktı ve konustu .
"Sena " Yamac gülümseyip tekrar konustu .
"Sagol Sena " evden cıkmıstı . Kız arkasından
"Önemli degil Yamaç " dedi sadece .
Adını nerden biliyordu peki ?Ecgir'de Azkar evleniyor koşun 🤣
azerkaraca01101 al sana sena be 🤣❤
BesmaF elimi yaktım bende senin gibi 😭🤣
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋