Vurulma

1K 51 90
                                    

Karaca önüne atladığında Azer için dünya durmuştu . Gözünden düşen yaslara aldırış etmemişti bile . Zar zor kendine gelmiş Karaca'yı kollarından tutup gözlerini dikti ona .

"Karaca iyi misin vuruldun mu bak bana "elleriyle vucudunu yokladi. Karaca'nin agzindan bir tek kelime cikmiyordu . Yanaklarina yavasca vurdu Azer .

"Karaca "

"İyiyim iyiyim " dedi Karaca tuttugu nefesi bırakıp .

Akin yere düşmüş Celasun'sa çoktan kaçmıştı . Seher ağlayan gozleriyle Akın'ı dizlerine yatırdı . Celasun tam silahi uzattığında Akın Seher'i Celasun'un kolundan kurtarmış Celasun'un uzattığı silahla boğuşmuştu . Silah patlamış Akın'a isabet etmisti .

"Akın " dedi Seher ağlayarak sonra bagirdi adini tekrardan Akın'ın . Karaca abisinin yerde kanlar icinde yattigini gordugunde hizlica yanina gitti .

"Abi " diyip ellerini Akın'ın yanaklarına koydu .

"Bi sey yok gitme tamam mı " diyip yaraya bastirdi .

"Azer "

Azer tepkisizdi .

"Azer bi sey yap nolur " dedi Karaca . Azer basini saga sola sallayip Akın'ın yanina gitti .

"Yılmaz araba hadi cabuk "

Hızlıca Akın'ı kaldırıp hastaneye gittiler . Karaca'da Seher'de deli gibi ağlıyorlardi . Azer kilitlenmis gibiydi hareket etmiyo tepki göstermiyordu .
Yılmaz'ın yanına gelmesiyle basını ellerinin arasından çekti Azer .

"Abi "

Basını salladı Azer noldu dercesine .

"Abi şu an ikisinin de sana ihtiyacı var " dedi Karaca ve Seher'i gösterirken . Azer gözlerini onlara çevirmiş uzunca bakmıştı . Basını sallayıp ayağa kalktı . Karaca ve Seher'in arasına oturup ikisinin de elini tuttu . Omuzlarında hissettigi baslar deli gibi korkuyordu . Birinin abisi , birinin hoşlandığı insandı ameliyatta olan kişi . Saatler sürmüştü ameliyat . Sonunda bitmişti .

"Abii "

"Nasıl durumu doktor bey "

"Kurşun kalbe çok yakina isabet etmiş bizim için biraz zor oldu . Tekrar kanama olmadiğı sürece bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum . Geçmiş olsun "

Yılmaz Seher'e sarılmış Azer'de Karaca'ya sarmıştı kollarını .

"Şş iyi olucak merak etme "

"Ya giderse abim Azer "

"Öyle bi şey olmayacak Karaca "

"Korkuyorum "

Azer Karaca'nın alnına öpücük kondurup ellerini saçlarında gezdirdi .

Tam 2 gün gecmisti . Akın gözlerini acmıştı sonunda . Azer Akın'ın bu yaptiğından ona karşı biraz da olsa yumuşamıştı .

"Seher" diyip elini tuttu Akın .

"Efendim " dedi Seher bi eline bi Akın'a bakarak .

"Seni özledim "

Seher gülümseyip elini çekti . Akın'ın yüzünde gezindi eli . Akın gözlerini kapatmış o ana bırakmısti kendini .

**

"Karaca su verir misin "

Karaca bardaga doldurdugu suyu yavasca abisine icirir .

"Ne zaman gelicek bu doktor ya "

"Gelir birazdan abi sabret az "

Doktor gelmiş cıkabileceklerini söylemişti . Azer her ne kadar istemesede hala hastanede bekliyordu .Seher abisinden dolayi bir köşede Akın'ın çıkmasını bekliyordu . Karaca odadan çıktığında Azer konuştu .

"Seher biz aşağı da Karaca'yla bekliyoruz seni . Acele et . "

Seher gülümsemiş abisine sarilmıştı . Karaca'da Azer'in yanagına uzun bir öpücük bıraktı . Hastaneden çıkmış eve gidiyorlardi . Karaca zar zor Akın'ın eve gelmesi için ikna etmişti . Celasun ortalıkta yoktu ama bulacakti Azer kafasina koymuştu . Bu sefer öldüğüne emin olmadan bırakmayacaktı . Eve gelinmiş herkes yorgunluktan uyumuştu . Azer ve Yılmaz hariç . Azer Karaca'nin alnina öpücük kondurup eveden cıkacakti ki Akın'ı görmesiyle sinirleri zıpladi .

"Napıyosun sen "

"Bende geliyorum "

"Ya yüru git yat dinlen bi de senle mi uğraşıcam "

"Olmaz bende gelicem Azer "

"Akin oğlum Azer'le Yılmaz hallederler gel sen dinlen . Hem Karaca çok üzülüyo yapma böyle " Akın Fadik teyzenin ısrarlarıyla istemesede evde kalmıştı .

Azer ve Yılmaz Celasun'u görenlerle tek tek konusmuştu . Arabaya binecegi sırada telefonu caldı .

"Beni mi arıyorsun Azer bulamazsın "

"Seni bulucam sonrada dogduguna pisman edicem seni anladin mi lan "

Celasun gülerek telefonu kapatmıştı . Azer sinirle etrafina bagirip durdu . Caresizce eve dönmüşlerdi Yılmaz'la . Azer odaya cıkmış uyuyan karısının yanına sokulmuştu . Karaca geldigini hissetmiş gozlerini acmıştı .

"Nerdeydin "

"Birkac işim vardı güzelim hadi uyu "

Karaca uyku sersemligiyle basını sallayıp Azer'e sarıldı .

Yılmaz oturmuş Duygu'yu düşünüyordu . İstemsizce çalan telefonunu açtı .

"Ne "

"Ne mi nasıl konusuyosun sen benimle ya "

"Duygu "

"Nasılsın ? Karaca bir seyler anlatti sen iyi misin "

"Değilim sen yoksun ki " Duygu beklemediginden bu sözleri şaşırmıştı bir süre tepkisiz kalmıştı . Odasına dalınmasıyla telefonu kapatmak zorunda kaldı .

**

Sabah olmuş Karaca oturup Azer'i izlemeye başlamıştı . Elleri saclarini buldugunda Azer uyandı . Gülümseyip Karaca'yı altina aldi . Yüzündeki her noktaya öpücük kondurdu .

"Günaydın "

"Günaydın güzelim " diyip boynundan öpmeye basladi . Kokusunu iyice icine çekip derin derin nefes aldi .

"Özledim " diyip öpmeye başladi . İstedigi karsilığı hemen almıstı . Karaca'nin elleri Azer'in ensesinde birleşti . Azer'in elleriyle Karaca'nin belinde geziniyordu . Kapinin hic durmadan calinmasıyla Azer etrafa küfur savurdu . Karaca Azer'in bu hal ina gulerek aşagi inip kapiyi açtı .

"Kim o "

"Yenge biziz korkma Azer abime bir sey soylememiz lazim da acil "

Karaca kapıyi açip konustu .

"Söylerim simdi kotü bir sey mi var "

"Yenge korkulcak bir sey degil merak etme "

Karaca hızlıca odaya cıkıp konusmaya basladi .

"Azer  "

"Efendim güzelim "

"Korumalardan birinin sana soylemesi gereken onemli bir sey varmiş "

Azer hizlica kalkip asagi indi . Korumalar Celasun'un yerini bulmuştu . Yilmaz'la Azer silahlarini alip hizlica adrese gittiler . Bu sefer olusünu gormeden dönmeyecekti  . Depo kapisini acip silahi dogrulttu . Celasun tam karsilarinda duruyordu .

"Oo bulmuşsun beni Azer "

"Son bir sözün var mi Celasun "

"Var çok aptalsin Azer Kurtuluş "

Azer'inde Yilmaz'inda o an kafalarina silah dayandi . Konusan kisiyle Azer sinirle gülmeye basladi .

Evet yeni bolum sizlerle umarım begenirsiniz . Yorum yapmayi ve oy kullanmayı unutmayın lutfen . İyi okumalar . Hosçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin