Evet mi ? Hayır mı ?

873 57 86
                                    

Düğün günü gelmişti bugün Azer ve Karaca evleneceklerdi . Karaca gelinliğini giymiş aynanın karşısına geçmişti . Kapının tıklatılması onu kötü düşüncelerden almıştı . Azer büyülenmişçesine Karaca'ya baktı uzun bir süre . Karaca'da Azer'i süzmüştü aynı zamanda . Azer Karaca'ya doğrü yaklaşıp alnına öpücük kondurdu .

"Çok güzel olmuşsun Karaca'm " Karaca gülümseyerek Azer'in yanagina koydu elini . Sarılıp omzunda ağlamaya başladı . Peki nedendi ?

"Güzelim niye agliyosun simdi " diyip Karaca'nin kendisine bakmasini sagladi Azer .

"Mutluyum ondan "

"Şş hep mutlu olucaz bundan sonra "

"Olucaz mı "

"Evet sakın aklına kötü seyleri getirme "

Kafa salladı Karaca sadece . Azer Karaca'nın gözyaşlarını silip dudagina öpücük kondurdu . Kolunu Karaca'ya uzatip elini koymasini bekledi gülümseyerek .

Kapıdan cıkarken durdu bi anda .

"Beni hep seviceksin dimi Azer "

"Senden vazgecemem ben asla " Kapıdan cıkıp bahceye girdikleri an alkış kopmaya basladı . Herkes büyük bir gülümsemeyle izliyordu onları . Yamaç hariç Karaca'ya karşı bi seyler anlatircasina bakiyordu . Karaca gözlerini ondan alıp etrafindaki insanlara cevirdi . Dans edecekleri kısma geldiklerinde Azer elini Karaca'nın beline atıp iyice kendine çekti . Karaca Azer'in omzuna basini koymus bir süre kokusunu icine cekmisti . Sonra Azer'in gözlerine dikti gözlerini . Yanagina öpücük kondurdu .

"Seni cok seviyorum Karaca "

"Seni çok seviyorum Azer " Azer Karaca'nin alnina uzunca bir öpücük kondurdu . Bir süre öyle kalmışlardı .

Flashback
"Ne istiyosun amca ya beni cekistirmeyi bırak "

"O adamla evlenmeyeceksin Karaca "

"Ya sen laftan anlamıyo musun "

Yamaç Karaca'nın koluna yapismis iyice bastirmisti .

"Seher Karaca şu an evde degil öyle degil mi "

"Onu seviyosun bir sey yapmazsin "

"Tabiki yapmam . Onunla güzel bir hayatimiz olacak . Tabi Azer öldükten sonra "

Yamaç hem Seher'le hem de Azer'le tehtid ediyordu Karaca'yı . Sıkışmıstı Karaca ne yapacagini bilmiyordu .

"Ne istiyosun ya sen bizden "

"Hayır demeni istiyorum Karaca . Hatta bununla kalmayıp kendinden sogutmak icin her seyi yapmani istiyorum . Yoksa Azercigin bir kursunla geberir gider anladin mi ? Bunlarin bi oyun oldugunu söyleyip inandırıcaksın onu "

Karaca dolan gözlerini bırakmıştı .

"Bu aksam kararıni vermis olursun herhalde " diyip gülerek gitti Yamaç . Karaca aglaya aglaya eve geri dönmüş kendisini odasına atmisti . Bütün gün ne yapacaginı düsündü ama aklına hicbir şey gelmiyordu . Gelen mesajla eline aldı telefonunu ve bırakması bir oldu .

"Karar ? "

Oflayarak banyoya girdi Karaca rahatlamak icin ama işe yaradigi söylenemezdi .

**

Yamaç biraz sonra olacakları düsünüp keyifle izliyordu  . Sesten biraz uzaklasıp Seher'i aradı .

"Ne var "

"İyi misin "

"Harikayım " dedi Seher bagirarak . Telefonu Yamaç'ın suratına kapattı . Fadik Seher'i arkadasina gidip orda kalacagini bildiginden ses etmemisti ama dügüne gelmezse anlasilacakti bir seyler döndügü .
Nikah memurunun gecicekmesj Yamac'in sinirlerini bozmustu . Hala gelmemisti . Azer ve Karaca tek tek masaları geziyordu . Sıra anne ve babasının olduğu masadaydı . Annesine de babasına da sıkıca sarılmıstı . Azer Selim'e elini uzatmış bir süre öyle beklemişti . Karaca'nin bakışları Selim'e gitmişti ve Selim'in de Karaca'ya . Gülümseyip Azer'in elini sıktı . Cumali mutlu olmasada Vartolu mutluydu Karaca'nın mutlu olmasından . Azer'i de sevmiyor degildi . Bütün masalar gezilmis Karaca ve Azer yorulduklarindan masaya gecmislerdi . Azer omzundaki basa öpücük kondurmus elini tutmustu . Tekrar bi dans müzigi caldiginda Azer ve Karaca dans etmek icin kalkmislardi . O sirada da nikah memuru gelmisti . Azer ve Karaca dans ederken Yılmaz karsi masada oturan Duygu'ya bakiyordu . Daha fazla dayanamamis yanina gitmisti .

"Dans edelim " diyip elini uzatti Duygu'ya .

"İstemiyorum "

"Bekliyorum "

"Bekleme "

"Uzattin ama he sende " diyip kolundan tutup Duygu'yu cekistirmeye basladi . Azer ve Karaca onları gülerek izliyordu .

"Ya bıraksana oglum ben dans etmek istemiyorum seninle "

"Emin misin "

"Evet niye emin olmiyim "

"Çünkü beni seviyorsun "

"Haha güliyim bari "

"Sevmiyo musun "

Duygu bir sey diyememis öylece kalmisti . Yilmaz'da bunun verdigi mutlulukla etrafa gülücüklerini yolladi . Bir anda duydugu seyle gülümsemesi gitti .

"Sevmiyorum " Gözlerini Duygu'ya dikip baktı bir süre . Duygu kendini Yılmaz'dan kurtarmış dolan gözlerini bırakıp yürümeye başlamıştı . Yılmaz hızla Duygu'ya yürüyüp kendine çekti ve dudaklarına yapışması bir oldu . Herkes şaşkındı ama bir o kadar da mutluydu .

"He bi sizin askiniz eksikti zaten " dedi Yamaç (sen sus mal şey)

Dans müzigi bittiginde ikili masaya gecmisti . Beklenilen soru sorulacaktı peki cevap ne olacaktı ? İkiside çok heyecanlıydı ama biri huzursuzdu daha cok . Nikah memuru gec kaldigi icin özür dileyip konusma kismina gecmisti . En önemli kısma gelinmisti .

"Gelin hanım adinız soyadınız "

"Karaca Koçovalı "

"Damat bey adınız soyadınız "

"Azer Kurtuluş "

"Azer bey hiçbir baskı ve etki altında kalmadan Karaca hanımı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ? "

"Evet " diye bagirdi Azer . Herkes büyük bir sevincle alkışlarken Azer Karaca'nın elini tutmus ona bakmisti .

"Karaca hanım hiçbir baskı ve etki altında kalmadan Azer beyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ? "

Suskunluk olmustu . Azer Karaca'ya bakiyordu öylece . Cevap vermesini bekliyordu ama Karaca susuyordu . Deli gibi bagirarak evet demek istiyordu ama yapamıyordu işte .

Düşüncelere kurşun işler miydi ?

Evet yeni bölüm sizlerle umarım begenirsiniz . Oy kullanmayi ve yorum yapamayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin