Rüya

952 61 36
                                    

Elleri Azer'in göğsünde gözleri de Azer'in gözlerindeydi Karaca'nın . Derin derin nefes alıp veriyodu ikiside . Ben diyip devamini getirememisti Karaca . Hızlı bir hamleyle Azer'in yakasından tutup çekti kendine ve öpmeye  başladı . Azer'de karsilik veriyordu Karaca'ya . Elleri belini bulmus kendine bastirmisti . Sakin giden öpüşme kendini tutkuya bırakmıştı . Azer Karaca'yı cevirip üstüne dogru adımladı . Salona geldiklerinde Karaca Azer'le koltuga düsmüstü . Dudaklarını koltuga düşmeleriyle ayırmışlardı . Azer ellerini özledigi saclarda gezdiriyordu . Karaca ellerini Azer'in gamzelerinde gezdiriyordu .

"Ben seni çok özledim " sonunda tamamlayabilmisti cümlesini Karaca . Azer kocaman bir gülüş uzun bir öpücük bıraktı Karaca'nın dudaklarına  .

"Ben de seni çok özledim Karacam " diyip alnından öptü bu seferde . Karaca sarilmiş iyice kendine cekmisti Azer'i . Yapilı vucutla nefes alamamısti bir an ve söykenmeye basladi .

"Of Azer öküz gibisin boguluyodum ya "

" Sen bana ne ikide bir öküz diyorsun ya bu vücut fit bir vücut kızım " 

"Neren fit be şismissin sen baya kilolusun "

Azer Karaca'nin yüzüne yaklasıp

"Sensizlikten kendimi yemege verdim depresyona girdim ne varsa yedim ızır zıvır felan "

İkiside gülmemek icin bastirdikları dudaklarını bıraktılar . Evin heryerine kahkaha sesleri yayiliyordu . Karaca Azer'in yanagina öpücük kondurup geri cekildi . Ellerini yanaklarinda gezdirdi . Bakamadigi , dokunamadigi günlerin acisini çıkardı .

Aksam olmustu .Azer ve Karaca koltuga yatmis konusuyorlardi .

"Azer Seher'i söylemedin mi daha sizinkilere "

"Yok söylemedim "

"Yarın erkenden kalkip Seher'i de al cıkar annenlerin karsisina bence . Zor olacak biliyorum ama artik zamani geldi . Birbirlerine hasret bunca zaman kavussunlar " Azer Karaca'nin alnina öpücük kondurdu .

"Ben de bizimkilerle konusurum "

"Sen benimle gelmeyecek misin "

"Neden geleyim Azer sizin aile aranizda yapmaniz gereken bir sey bu "

"Sende benim ailemsin Karaca . Sende bir Kurtulus'sun " diyip kaslarini catti . Karaca gülümsemesini bastirip konustu .

"Ben daha Kurtuluş olmadım Azer'cim " Azer sinirle gözlerini yummustu . Yanaginda hissettigi elle acti tekrar gözlerini .

"Kızdın mı "

Azer bir sey dememis yattigi yerden kalkmisti . Karaca anlamsizca Azer'e bakiyordu . Azer Karaca'yi sırtlayıp odaya cıkarttı .

"Azer ne yapıyorsun yine ya "

" Azer ceketinin cebinden cıkardıgı kutuyla Karaca'ya döndü . Karaca'nin nefes alısverisleri hizlanmisti . Yavasca kutuyu acti Karaca'nin gözlerinin önünde . Bir sey demesi icin bekliyordu Azer . Karaca gülümseyip

"Takmayacak mısın " Azer'in gülüsüyle yanagindaki gamze ortaya cıkmıştı . Elleti titriyor yüzügü bir türlü takamıyordu . En sonunda basarmis büyük bir oh cekmisti . Karaca kollarinı Azer'in boynuna dolamıştı . İkiside yatmıs kendini huzur dolu bir uykuya bırakmıştı .

"Oğlum noluyo ne bu telaş "

"Anne az daha Ömer amcaya yakalanıyordum . "

"Ne yaptin da yakalanacaktin beyfendi "

"Erik topladim "

"Ya sen niye baskasinim malini topluyorsun hirsizlik bu oglum "

"Hicte bile ben hirsiz degilim . O agaclar orda duruyo bi kere . Bu eriklerde o agaclarda yetisiyor . Ömer'in degil ki . Bu erikler erik agaclarinin tamam mi ? Ben erikleri erik agacindan topladim . Ömer'den almadim . Asıl hırsız Ömer . Krndi olmayan bir seyi niye sahipleniyor bskalim . Ömer'in kafasında elinde mi cıkıyo bu erikler çıkmıyo . Erik agacinin dallarindan cikiyo . İşte bende ordan aldim erikleri .

Annem şaşkına bana bakıyordu . Haksız yere suclamisti beni Ömer . Bende benim dedigi erikleti toplamistim tabi az daha da yakalaniyordum . Anneme agaclarin sahiplerinin olmadiginda diretiyordum . Öğrendigim seyse cezani pesin pesin ödedikten sonra suc islemek daha kolaydir . Ben bu düşüncelerle bogusurkrn annemin yüzü degismisti ve bi anda her yer karanlik bir hal almisti . (Arkadaslar burasi anlamsiz gelebilir ama bu sahneler gelecek bölümler icin spoiler gibi bir sey cocuk ve son sahnedeki karanlik mevzusu gibi . Bu konuda tahmininiz varsa yazabilirsiniz )

Karaca nefes nefese uyanmisti . Güzel baslayan rüyası kötü bitmisti . Azer'in gögsüne yaslanmış kendini sakinlestirmeye calisiyordu . Nefesi tekrar düzene girmeye baslayinca uyudu .

Sabah boynuna konan öpücükle actı gözlerini Karaca .

"Kalk artık hadi uykucu " Karaca kollarini Azer'e sarmis gözlerini tekrar kapatmisti .

"Uykum var benim ya " diyip dudaklarını büzdü . Karaca'nın kalkmadigini gören Azer banyoya gidip avcunu suyla doldurdu . Karaca'nin yüzüne attiginda Karaca hısımla kalkip bagirmaya  basladi .

"Ya napiyosun Azer of "

"Kalkmıyosun sende baska care birakmadin "

"Sabah sabah ne var ya "

"Merhaba Karaca " odaya giren kisiyle Karaca gözlerini acti 

"Seher "

"Bugun bizimkilere gidicez Karaca . Senin de yanımda olmanı istiyorum " diyip Karaca'nın elini tuttu Azer . Karaca bir Seher'e bir Azer'e bakıp yüzüne hafif bir gülümseme koyup basını salladı . Azer Karaca'nin alnina öpücük kondurdu .

Yola cikalı yarım saat olmustu . Eve cok az kalmisti . Azer ve Seher'in heyecanı belli oluyordu . Elleri titriyor , konusmaları zar zor yapıyorlardı . Sonunda gelinmisti . Önden Azer ve Karaca birlikte girip daha sonra Seher gelecekti .

"Oglum barismissiniz " diyip Karaca'nin yanagini oksadi Fadik .

"Baristik anne " Karaca'yla bir süre birbirlerine bakip konustu Azer .

"Anne seninle ve Yılmaz'la önemli bir sey konusmam gerek nerde Yılmaz "

Yılmaz merdivenlerden hızlıca iniyordu . Süslenmisti Duygu'ya gittigi belliydi . Azer durdurup karsisina oturmasini söyledi .

"Buyur abim "

"Ben nasil anlatacagimi bilmiyorum " diyip kalmisti Azer . Elinin üstünde hissettigi elle güc buldu .

"Biz kardesimizi sende kızıni kaybettin anne . Sen öğrendin ki evlat acısı en kötü şey bu hayatta . Biz de Yılmaz'la öğrendik kardes acısının ne oldugunu tabi diger kardeslerimde . "

"Oglum sen ne diyosun nerden cikti simdi bu " gözyaslarini silip konustu Fadik

"Anne ben bir sey daha öğrendim " dedi gozyaslariyla

"Kardesim ölmemis " Fadik duyguduguyla sok olmus Yılmaz'sa hic bir tepki vermiyordu .

"Ne "

"Dısarda anne bizi bekliyo " Fadik kosarak kapiya cıkmış arabadan inen kıza bakmisti . İkiside agliyordu . Birbirlerine kosmalari an meselesiydi öyle de oldu . Kokularini iclerine cekerek birbirlerinin saclarini oksadilar . Biri kızım diye bagirirken biri annem diye bagiriyordu . Yılmaz'ın tepkisiz durması korkutuyordu .

Uzunca bakti Karaca sarilmalarina . Yılmaz'da onlara katılmış hasret gidermisti . Mutlu bir ailesi olacak mıydı gercekten . Gördügü rüyanin karanlikla bitmesi onu korkutuyordu . Sevdigi , kendisi , kızı ve ogluyla belkide daha fazla cocuguyla mutlu olabilecek miydi . İçindeki huzursuzlugu korkuyu susturamiyordu . Karaca bu düşüncelere kapilmis giderken bir ses duyuldu .

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋 Bu arada bölümü dün gece atacaktım uyuyakalmışım özür dilerim sizden .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin