Korku

653 49 76
                                    

2 hafta sonra

Karaca mide bulantısıyla uyanmıştı . Koşarak banyoya gitti . Azer Karaca'nın yanına gidip saçlarını tuttu .

"İyi misin güzelim neyin var " diyip ellerini sevdiğinin yanaklarına koydu .

"Çok kötüyüm " diyip tekrar kusmaya başlamıştı . Azer aklına gelenle gülümsedi .

"Karaca sen hamile misin acaba "

"Bilmiyorum ki "

Azer sevinçle karısının alnına uzun bir öpücük kondurdu .

"Dur Azer daha bi sey belli degil "

"Ben hissediyorum kızımız geliyo "

Karaca gülümseyip Azer'in yanağını okşadı .

**

"Güzelim bana haber ver bak çok merak ediyorum "

"Tamam Azer test aldık işte yapıcam birazdan " diyip kocasının paltosunu giydirip odadan kovdu . Azer tekrar odaya girince Karaca sabır dilercesine başını yukarıya kaldırdı .

"Azer simdi cıkmazsan valla yapmam testi "

Azer bir sey demeden odadan çıktı . Karaca Azer'in evde olmamasını fırsat bilip hastaneye gidecekti . Çünkü korkuyordu . Duygu'ya haber verip evden çıktı .

Akın Seher'i hiç yalnız bırakmıyordu . Seher'i bıktıracak kadar ilgileniyordu onunla . Duygu beceriksiz baba Yılmaz'la uğraşıyordu . Herkesin mutluluğu yerini endişeye bırakacaktı .

Karaca hastaneye gelmiş tedirgince içeriye girmişti . Sırada bekleyip kendine gelince derin bir nefes alıp içeriye girdi .

"Buyrun uzanın "

Karnına değen soğuk jelle ürperdi . Yanlarına gelen diğer doktorlarla tedirgin olmaya başlamıştı .

"Evet işte bebeğiniz burada "

Karaca gülümseyerek baktı bebegine . Hamile oldugundan emindi . O testi evden çıkmadan yapmıştı . Onu tedirgin eden başka bir şey vardı . Yanlarına gelen eski kalp doktoru konuşmaya başladı .

"Tedirginliğinizi anlıyorum Karaca hanım . Zaten ilk aradıgınızda da bunu bilemeyecegimizi söylemiştim size . Şimdi sizi de bebeğinizide kontrol edeceginiz . Geçmişte olan rahatsızlıgınızın bebeginize etkisi var mı bakacagiz . Sizden ricam sakin olmanız . Biliyorsunuz ki durumunuz stresle meydana gelmişti . O yüzden sakin olmalısınız "

Karaca ağlayarak ellerini yüzüne kapattı . Korkuyordu . Tekrar hasta olmaktan ya da bebeğine zarar gelmesinden korkuyordu . Akşama kadar hastanede kalmıstı . Sevdiginin hala aramaması Azer'i tedirgin etmiş gün içinde hep aramıstı Karaca'yı ama aramalarına bir cevap alamadı . Daha çok dayanamamıs eve gelmişti .

"Karaca " kapıdan bagırarak giren Azer'i gören herkes telaşlanmıstı . Özellikle de Duygu Karaca'yı arıyordu o sırada .

"Karaca nerde "

Üzerine gelen oğlunu görünce kucağına aldı . Alnına öpücük kondurup evdekilere döndü hemen . Savaş huzursuzdu . Duygu Azer'i balkona çıkarmıştı .

"Noluyor Duygu "

"Azer abi Karaca hastaneye gitti "

"Niye test için mi almıstık test "

"Azer abi Karaca ilk hamileliginden dolayı korktu o yüzden kontrole gitti "
Azer'de korkmaya başlamıstı . Elini kalbine götürüp nefes almaya çalıştı .

"Aradım ama açmıyo hala "

"Hangi hastaneye gitti Duygu "

"Ameliyat oldugu " Azer hızla evden çıkmıştı . Duygu evdekilere de olanları anlatınca herkes korkmaya başlamıştı . Karaca hastanenin önündeki bankta ağlıyordu . Elini karnına koyup okşuyordu arada . Azer arabayı hızlı kullandığından çabucak hastaneye varmıştı . Karaca'yı gördügünde korkak adımlarla yanına gitti .

"Karaca "

"Azer " dedi Karaca gözlerini silerek .

"Sen.."

"Noldu " dedi Azer gözyaşlarını bırakıp .

"Bebegimiz Azer cok korkuyorum " diyip Azer'in boynuna sarıldı Karaca . Azer sevdiğini kucaklayıp arabaya bindirdi . Eve geldiğinde kimseye bir sey demeden odaya cıkardı sevdigini . Gözleri ikisininde ağlamaktan kıpkırmızıydı . Savaş'ı da ortalarına yatırıp karısının saçlarını okşadı Azer . Yaşlarını silip sakinleştirmeye çalıştı .

"Ağlama artık "

"Ya kötü bir sonuç çıkarsa "

"Çıkmayacak sende kızımız da iyi olacaksınız "

"Korku.."

"Korkma ben yanınızdayım Savaş'da var bak " diyip tekrar saçlarını okşadı karısının .

"Hadi yum gözlerini güzelim " Karaca gözlerini kapatmış oğluna sarılarak kendini uykuya bırakmıştı . Azer geçen bir saatin ardından kalkıp hızla odadan çıktı . Uyumayan ev halkı Azer'i görünce ayaklandı .

"Azer noldu "

"Oğlum nereye gidiyorsun gel bi otur konuşalım "

Azer hızla evden çıkmıştı . Yılmaz arkasından gidip abisini durdurdu .

"Abi "

"Bırak "

"Abi.."

"Bırak lan karım kızım Allah benim belamı versin ne diye istedim he bebek bebek diye niye ısrar ettim . Karımı da kızımı da kaybetmek istemiyorum Yılmaz . Bu savaşa bırakmak istemiyorum onları yine " diyip ağlamaya başlamıştı . Yılmaz abisine sarılmiş dolan gözlerini bırakmıştı . Kapıdan onları izleyen ev halkı da kötü olmuştu . Haberi alan Selim'de kahrolmuştu . Peki ne olacaktı ?

azerkaraca01101

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın 😊 İyi okumalar 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin