Benim

1K 66 59
                                    

Karaca kapıyı yavaşça örtüp içeriye girdi . Azer'in yanına uzanıp düsünmeye basladı . Azer'in kollarını ona sarmasıyla Azer'in ellerinden tutup öptü . Yavasca ona dogru dönüp elini Azer'in yüzüne koydu gözlerinden düsen yaslarin akmasina izin verdi . Azer yüzünde hissettigi elle gozlerini acinca Karaca'nin agladigini farketti .

"Noldu Karaca neden agliyorsun "

"Hic ben .." diyip susmustu . Azer'e yalan söylemek istemiyordu ama böyle bir seyi nasil söyleyecegini de bilmiyordu .

"Ben kabus gördüm de o yüzden " diyip basını Azer'in gögsüne gömdü . Azer ellerini Karaca'nın saçlarında gezdirip öpücükler bıraktı saclarina .

"Tamam güzelim bak ben burdayim gecti aglama " kollarını sardi iyice Azer . Öyle uyuyakaldılar . Sabah Karaca Azer'den önce uyanmış evin dısında bakınıyordu . Korumalar farkettiginde

"Bir sey mi oldu yenge "

"Yok ben esyami düsürmüsümde "

"Ne yenge söyle biz de bakalım "

"Yok yok ee ben sey dicem siz dün gece nerdeydiniz "

"Kapidaydik yenge "

"Ben bi ara uyandim baktim da yoktunuz "

"He arkadaslarla yer degistiriyoduk , bir sey mi oldu yenge dun gece "

"Yok " diyip gulümseyip iceri girdi . Kapıyı kapatmasıyla beline dolanan kollar oldu .

"Günaydın " dedi Azer ayakta uyuyordu resmen .

"Gunaydin sen pek uyanamamis gibisin " dedi Karaca gülerek .

Azer basini Karaca'nin boynuna gömmüş derin derin nefes almisti . Bir anda kafasini kaldirip gözlerini acti .

"İste simdi uyandım oh ne güzel kokuyorsun sen öyle be " Karaca hafifce koluna vurup boynuna sardi kollarini . Öpmeye basladi .

"Sen pek bir romantiklestin Azer "

"Ben hep öyleydim sana " diyip ellerini Karaca'nin beline yerlestirdi . Karaca da Azer'in boynuna kafasını gömmüştü . Öpücük kondurup geri cekildi

"Burası benim " diyip yanagindan öptü "burası da " cenesinden "burasida" alnından "burasıda " en son dudaklarını öpecekti ki Azer ondan önce davranıp yapisti dudaklarina

"Burasida senin " diyip güldü . Karaca'nin elinden tutup balkona cikti . Onu önüne alıp beline sarildi . Onu izleyenden habersizdi Azer ama Karaca biliyordu . Azer'e döndü .

"Azer şey dün gece "

"Tamam güzelim gecti düsünme kötü anıları " Azer Karaca'nın kabustan bahsettigini düsünüyordu yanılıyordu  .  Karaca çaresizlikle Azer'in beline sarmıştı kollarını .

Günün yarısını söyleme provası yaparak gecirmisti Karaca . Azer dustan cıkmış giyinip salona inmisti . Karaca'yi kendi kendine konusurken görmek onu gülümsetmisti .

"Noluyo kız ne konusuyosun kendi kendine "

"Hic " diyip Azer'in yanına gidip kaslarini catti .

"Noldu simdi niye cattin kaslarini "
Gözleriyle  Azer'in saclarini isaret etti Karaca . Azer gözlerini yukari kaldırdıgında anlamisti . Saclarini kurulamadi diye kizmisti Karaca .

"Ya kurur kendi kendine hava da sıcak zaten "

"Olmaz hasta olursun hadi kurulayalim " diyip Azer'in elinden tutup merdivenlere yöneldi . Odaya cikmis banyodan sac kurutm makinesini almisti . Yatakta oturn Azer'in yanina oturup yatagin yanindaki prize takti fisi . Bir eli Azer'in sacinda bir eli sac kurutma makinesindeydi . Azer gülüyordu . Yavasca kafasını Karaca'nın boynuna gömdü . Karaca basını cevirip yüzünü Azer'in yüzüne sürttü . Azer boynuna opücükler kondurup derin derin nefes alıyordu . Karaca da hosuna gittiginden Azer'in yanagina öpücükler konduruyordu .

Hava coktan kararmis aksam yemegi yenmisti . Azer ve Karaca söminenin basına gecmis oturuyorlardi .

"Üşüyor musun  "

"Çok değil " Azer Karaca'nın ellerini tutmus kendi ellerinin icine almisti . Ellerini Karaca'nin ellerinin üstünde gezdirip ısıtmaya çalısıyordu . Karaca gülümseyerek bakıyordu yanındaki adama .

"Ben kahve yapayım ısınırız " diyip kalktı . Kahve icin su ısıtmaya basladi . Çok gecmeden ıceri geldiginde Azer'i göremedi .

"Bende anlamadım Yılmaz bir yardım ediyolar bir pesimizde dolasiyolar "

"Bizim adamlar gormüş abi bizim evin ilersinde bekliyorlarmia gece gündüz "

"Oglum tamam yardim etmisiz babasina da bu kadari fazla "

"Bencede abim "

"Neyse sen hic bulasma ben gelince halledicem "

"Tamam abim " Azer arkasıni döndügünde Karaca tam arkasknda duruyordu . Elindeki kahvelere bakıp güldü .

"Hazırlamıssın güzelim " Karaca kimden bahsettiklerini bildiklerinden susup kalmisti . Azer Karaca'nin yanina gidip yüzüne elini koydu .

"Güzelim sen iyi misin korkutma beni " Karaca kendine gelip konusmaya basladi .

"İyiyim ben de sana kahveni verecektim " Azer anlamsızca Karaca'ya bakıyordu . Karaca koltuga oturup elindeki kahvesini yudumladı . Saatlerin ilerlemesi onu daha cok geriyordu . Azer'den bir sey saklamak ona yalan söylemek istemiyordu .

"Film izleyelim "
Karaca Azer'e döndü hemen

"Olur "

"Neyin var "

"Üsüyorum ondan biraz gariplestim "

Azer bir film acip diger koltuktaki battaniyeyi aldi . Karaca'nin yanina oturup battaniyeyi sardi ikisininde etrafina .

"Şimdi ısınırsın " diyip yanagindan öptü . Gece yarısına dogruydu zaman .  Hem Azer'in hem Karaca'nın uykusu gelmisti .

"Yatalim mi artık güzelim uykun geldi mi "

"Geldi " dedi Karaca kafasini da sallayarak . Azer elini tutup kalktı . Merdivenlere yönelmisti . Odaya cıktıklarında sırayla üstlerini banyoda degistirip yattılar . Azer yapılı kollarını Karaca'ya sarıp kendini uykuya bırakti . Karaca uyuyamıyordu . Kendini suclu hissediyordu . Karar vermisti Azer'e her şeyi anlatacaktı . Kapidaki adamlar tekrar ortadan kayboldugunda gizemli kisi tekrar geldi . Karaca uyuyamadigindan Azer'in kollarindan sıyrıldı yavasca . Azer hissetmisti.

"Noldu Karaca "

" Su alıcam " dedi Karaca odadan cıkıp mutfaga indi . Sürahiden bardaga su koyup tam merdivenlere yönelmisti ki kapıdaki sesi tekrar duymustu . Kapıya bakan büyük cama yöneldi . Ayni kisiyi gormüstü yine . Gel isareti yapiyordu Karaca'ya . Karaca derin bir nefes alıp acti kapıyı kolundan cekilmesi bir oldu .

"Napiyosun ya bırak beni "

"Şş basımıza toplayacaksin milleti konusucaz sadece "
Karaca'yı ana yola kadar cekmisti .
Arabasının yanina kadar gelince durdu .

"Ne konusucaz " dedi Karaca etraftaki arabalara ve korumalara bakarken  .

"Ona dün geceden bahsettin mi "

"Hayır "

"Güzel söyleme "

"Söyleyecegim "

"Olmaz "

"Nedenmis "

"Ben dogru bir zamanda gelip konusacagim "

"Yarın "

"Of sen ne laftan anlamaz kızsın ya , sana soylemeyeceksin dedim hadi git simdi "

"Yapma bunu ona cık karsisina "
Gizemli kisi dinlemeyip arabasina bindi . Karaca arabanın önüne gecip adıni seslendi .

"Seher "

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarim begenirsiniz . Yorum yapmayi ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . Düsüncelerinizi yorumlarda belirtin lütfen . Seher konusunda ne düsünüyorsunuz ? İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin