Karaca muayeneye alınmış Azer'se koridorda volta atıyordu . Karaca ciddi bir hastalığa yakalanmıştı . Doktorun söyledikleriyle Azer kahrolmuş hüngür hüngür ağlıyordu . Yılmaz telefonda bir şeyler olduğunu duyduğundan abisini arayıp her şeyi öğrenmişti . Duygu'yla birlikte hastaneye gelmişlerdi. Abisinin çaresizce yere çökmüş ağlıyor olduğunu gören Yılmaz yanına gidip sarıldı . Doktor Azer ve Karaca'yla konuşmak istediğinde odaya geçmişlerdi .
"Bir şey soyleyin artık doktor bey , Azer noluyo " dedi Karaca .
"Karaca hanım ciddi bi hastalığa yakalanmışsınız . Bunun stresten kaynaklandığını biliyoruz . Sizinle açık konuşucam eğer tedavi olmazsanız sizi kaybedebiliriz ve tedavi olmak için bebeğinizi almamız gerek "
Karaca gözyaşlarına boğulmuş hıçkırarak ağlıyordu . Azer Karaca'ya sarılmış saçlarını okşamıştı . Doktora döndü Karaca . Gözyaşlarını sildi .
"Bebeğimi aldırmıcam " Azer Karaca'ya bakakalmıştı .
"Karaca hanım "
"Bebegimi aldırmıcam baska bi sekilde tedavi olabilirim siz doktorsunuz yok mu bunun tedavisi ya Azer bir sey söylesene " Karaca Azer'e dönmüştü .
"Niye öyle bakıyosun benden bebegimizi öldürmemi isteme tamam mı benden bunu isteme Azer " Azer gözlerini kapatmış akan gözyaşlarını bırakmıştı . Karaca odadan çıkmıştı Duygu'yu karşısında görmesiyle hemen sarıldı .
Eve gelinmiş herkes bir köşeye çekilmişti . Karaca odada geldiğinden beri ağlıyordu . Azer odaya çıkmış Karaca'nın yanına uzanmıştı . Karaca'ya sarıldı .
"Bırak beni "
"Yapma böyle Karaca lütfen "
Karaca doğrulmuş Azer'in karşısına dikilmişti ."Ne yapma ya ne yapma sen bebeğimizi aldırmamızı istiyorsun "
"Öyle bir sey istemiyorum Karaca çok seviyorum onu da seni de . Ben gitmeni istemiyorum sadece beni bırakmanı kaldıramam Karaca anladin mı "
Karaca Azer'in gozyaşlarını silip öptü .
"Bize bir şey olmayacak biz iyi olucaz tamam mı " diyip Azer'e sarıldı .
Yılmaz ve Duygu'da kötü olmuş aglamışlardı . Duygu Yılmaz'ın dizlerine yatmış gözyaşlarını bırakmıştı .
Akşam hepsi arabaya binmiş eve doğru yola çıkmışlardı . Azer bütün ailenin toplanmasını söylemişti . Eve geldiklerinde Azer Karaca'yı zorla odaya yollamıştı . Bütün aile meraklı gözlerle Azer'e bakıyordu . Fadik bu toplanmanın bebek haberi olduğunu düşünüyordu .
"Azer söylesene oğlum çatlatma bizi "
Derin bir nefes alıp konuştu Azer .
"Karaca hamile "
Herkes sevinmiş birbirlerine sarılıp gülmüşlerdi .
"Ama "
"Ama ne " dedi Akın
"Karaca hasta tedavi olması için bebeği aldırmamız gerekiyo "
Sessizlik olmuştu . Karaca'nın babaannesi konustu .
"Siz ne yapicaksiniz peki "
"Aldırmıcaz "
"Ne demek aldırmıcaz oğlum "
"Karaca istemiyo "
Fadik oğlunun çocukları sevdiğinden bebeğinden vazgeçemediğini görmüştü . Karısından da vazgeçemiyordu . Azer kötü olduğundan hızlı adımlarla banyoya girip yere çöküp ağlamaya başladı . Karaca asagıya indiginde herkes ona döndü .
"Kızım "
"Sakın siz de benden böyle bi şey istemeyin . Sizden istediğim şey benim yanımda olmanız . Siz yanımda olursanız biz bu savası kazanırız . "
Akın kardesine sarilmis gözyaşlarını bırakmıştı . Bu durumdan payı oldugunu biliyordu . Kapı çalmış Duygu kapiyi açmıştı . Gelen Yamaç'tı . Karaca Yamaç'ın geldiģini görmüş kapıya yürümüştü .
"Karaca "
"Oo sevgili amcam gelmiş bakin "
Azer sesleri duymuş aşağıya inmişti .
"Karaca özür dilerim ben çok üzgünüm " Yamac pişmandı . Hasta olduğunu öğrendigindeyse daha da kötü hissedip Karaca'nın yanina gelmeye karar vermişti .
"Sevgili amcam çok pişman gözuküyo öyle değil mi dimi Akın he sende zamanında bana eziyet etmiştin . Kendinizi sucluyosunuz dimi suclayın çünkü evet sizin yüzünüzden "
"Kızım yapma "
"Karışma baba . İçimde tutmak istemiyorum artık . Sen Yamaç Koçovalı seni asla affetmicem anladın mı . Celasundan nefret ettigim kadar nefret ediyorum senden de . Şimdi defol git hayatımdan ve bi daha da karşıma cıkma " diyip kapıyı Yamaç'ın suratına kapattı . Hızla odaya çıkıp kendini yatağa bıraktı . Azer sinirle soluyordu . Karaca'nın dediklerini düsündükçe geriliyordu . Kapıyı açmış yürüyen Yamaç'a saldırdı . Yüzüne yumruklarını geçirmiş hırsını almaya çalışıyordu .
"Hepsi senin yüzünden pislik o Celasun ve sen bizim hayatımızı mahvettiniz öldürücem seni duydun mu "
Kimse bir şey yapmadan onları izliyordu . Azer Yamaç'ı bırakıp bu seferde Akın'a vurmaya başlamıştı .
"Seninde payın var Allah'ın belası " bagıra bagıra vurdu Azer . Onu durduran Karaca olmuştu .
"Azer..bırak " diyip elini uzattı . Azer Karaca'nın elini tutup sarıldı . Sonra ikisi birlikte eve yürüdü .
Azer Karaca'ya kollarını sarmış saclarina öpücük konduruyordu . Karaca Azer'e dönüp gözlerini ona dikti . Elini yüzünde gezdirip yanağina öpücük kondurdu .
"Hatırlıyo musun sana bir rüya gördüm demiştim "
"Bir oglumuz ve bir kizimizin oldugu "
"Evet . Bence bi oğlumuz olucak " diyip elini karnına koydu . Azer'de elini Karaca'nın elinin üstüne koyup okşadı .
"Güçlü ol anneni de güçlü tut olur mu " Karaca gülümseyip elini Azer'in elinin üstüne koydu .
"Biz bu savaşı kazanıcaz Azer sende yanımızda olursan "
"Her zaman yanınızda olucam Karaca " diyip alnıni alnına yasladı . Geri çekilip öpmeye basladı ve karsılığını hemen aldı .
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayin lütfen . İyi okumalar 🦋