Karaca karşısında ona sinirle ve ayni zamanda aglamakli suratiyla duran babasina bakıyordu . Şoktan kurtulup kapiya kostu.
"Baba noldu sana böyle "
"Duyduklarım dogru mu Karaca "
"Ne duydun baba "
"O Celasun .."
Karaca dolan gözlerini bırakip aglamaya basladi . O an anladi Selim ona yalan söylendigini.
Flashback
"Anlat Yamaç ne alip veremedigin var senin Azer'le ?"Yamaç düsündü bir süre . Aklina gelen şeyi cıkardı agzindan.
"Bu Azer Celasun'u kendi tarafina cekip Karaca'yi sıkıştırtmış . Yetisemeseydik eger .."
Selim daha fazla konusmasina izin vermedi
"Tamam sus , ben geberticem o iti "
Selim arkasini donup giderken geri dondu"Bir daha kızımla ilgili benden bir sey saklarsan seni gebertirim "
Azer-Selim-Yamaç
"Sonunda gelebildin Azer Kurtuluş "
" Sevin Yamaç ölmeden önce beni görüceksin herkese nasip olmaz "
"Sen görüceksin birazdan Selim Kocovali tarafindan "
"Oo birileri korkup abisini cagirmis herhalde , gelsin gelsin yaptigin pisligi o da duysun . Yegenini pisligin tekinin önüne attıgından haberi olsun . Hatta seninle evlenmek zorunda kalmasi icin elinden geleni yap dedigini de bilsin " diyip kosarak Yamac'a saldirdi Azer . Yamac hakli cıkma adına karsilik vermiyordu . Azer ise bütün gücüyle vuruyordu yüzüne dogru .
"Sen nasil bir insansin lan . Insan yegenine sadece yigenine degil bir kadina nasil böyle bir sey yapar "
Onlari kösede bir yerde izleyen Selim gelip durdurdu Azer'i . Yamac da piskin piskin gülup duruyordu .
"Hem suclu hem guclu abi , kendini kurtarmak icin bir de bana iftira atiyor " gülerek bunlari söyledi Yamaç ama abisiyle Azer'in isbirligi yaptigini bilmiyordu .
**
Selim kızına yapilan pislige dayanamayip Azer'den hesap sormak icin yola cikmisti . Karaca ordayken bunu yapamazdi . Onu almaya gittigi gün Azer'le konusmustu . Konusmaktan cok vucuduna yumruklarini gecirmisti . Azer duyduklariyla Celasun'a gidip hesap sordu . Konusturmasi kolay olmadi tabi ama bir güzel ezmişti onu . Selim'in de orda olup gercekleri duymasiyla yapilan iğrenc plan ortaya cıkmıştı .
Daha sonra Selim ve Azer anlasıp Yamac'a oyun oynamislardi . Selim kardesinin böyle bir sey yapmasindan dolayi kahrolmustu . Ama hesabini soracakti ondan .
**
"Sen nasıl böyle bir şey yaparsın lan , o senin yigenin lan pislik herif " diyip vurmaya basladi Selim Yamac'a . Yamac yedigi yumruklar arasinda konusmaya calisiyordu .
"Abi..ne ..diyosun..sen..bu..pislige..mi..inaniyosun.."
"Sus lan her şeyi biliyorum ben serefsiz herif "
Gecirdigi yumruklar Selim'e yetmeyince silahini cikartip Yamac'a dogrulttu . Tam sıkacakti ki
"Sen silahimin kursununu harcamama bile degmezsin . Bir daha bana aileme kızıma ogluma ve hatta Azer'e yaklasirsan bu sefer durmam Yamac seni kendi ellerimle öldürürüm.
Yamaç sinir krizine girdiginden gülüyordu . Selim arabasına binip hizlica ordan uzaklasti .
Azer'de Yamaç'a bakıs atıp arabasina binecegi sırada Yamac konustu ."Daha bitmedi Azer Kurtulus hesap verceksin "
Azer actigi arabanin kapisini kapatip Yamac'in üstüne dogru yürüdü . Yakasina yapisti.
"Ne yapmisim da hesabini vericem lan "
"Yakinda anlicaksin " diyip Azer'in ellerini itti . O da arabasina binip gitti .
**
Selim olanları anlattiginda Yılmaz'da Karaca da sok yasadi . Karaca amcasinin ona nasik böyle bir sey yaptigini düsünüyordu . Aklina Azer'in hala gelmedigi geldiginde hizlica dusuncelerden kurtulup babasina döndü .
"Azer nerde , baba Azer nerde diyorum "
"Bilmiyorum ben onlardan once ayrildim ordan "
"Ya ona bir sey yaptiysa amcam " diyip eli kalbinde bir o yana bir bu yana yürüdü Karaca . Yılmaz'da Karaca'nin dediklerinden etkilenmisti . Uzun bir bekleyisin ardindan kapi caldi . Karaca kapiya kostu ve hemen acti . Azer'di gelen.
Karaca boynuna atlayip kokusunu icine cekti . Azer'de sarildi hemen Karaca'ya . Karaca geri cekilip koluna vurdu Azer'in"Nerdesin sen niye haber vermiyorsun "
"Burdayim geldim "
"Azer" dedi Selim . Karaca'da Azer'de Selim'e döndü .
" Kızımı seviyorsun eyvallah ama bu is boyle olmaz " Karaca kocaman gözlerini biraz daha büyülttü . Babası ne demek istiyordu şimdi .
"Ne demek simdi bu Selim Kocovali" diyip Karaca'nin elini tutup kendine cekti Azer
" Buna bir ad koymak lazım diyorum "
Karaca büyük bir gulümsemeyle karsıladı bu sözü . Azer'e dönüp hareketlerine bakti . Yüzünde en ufak bir gülümseme yoktu . Gayet ciddi bir tavirla Karaca'ya bakiyordu . Bunun icin ikiside hazir miydi ?Evet yeni bölüm sizlerle . Umarim begenirsiniz . Düsüncelerinizi belirtmeyi , yorum yapmayı unutmayın lütfen . Diğer bir bölümde görüşmek üzere . Hoşçakalın 🦋