"Sana dön dedim " dedi son kez . O baskında konustugu adam gelip son anda kurtarmisti durumu .
"Abi dur dur bizden o "
"Yüzünü niye sakliyo oglum bu "
"Abi böyle seylerde gözükmek istemiyo "
"Lan ne sacma adetleriniz var ya " diyip yumrukladigi adami yerden kaldirdi . Adamlarinin da gelmesiyle arabasina bindi .
"Tam zamanında yetistin yoksa yakalanmıstık "
"Efendim evlerine de saldırmıslar size ulasamadiklari icin cocuklar müdahale etmemis "
"Tamam Azer bey gittikten sonra bizimkiler harekete gecsin birine bir sey olmamasina dikkat etsinler "
"Tamam efendim "
Azer çok gecmeden eve geldiginde bir terslik oldugunu farketmedi . Eve girmesiyle kafasına silah dayanması bir oldu .
"Hoşgeldin Azer "
"Kimsin sen "
Boynunda bicagin kestigi kanla hala bicagin boynunda olmasiyla geldi Karaca . Arkasindaki adam fazlasiyla boynuna bastiriyordu bicagi .
"Sevgilinin biraz canini yaktik kusura bakma "
"Lan " dedi Azer adim atti " Adam silahi dogrultup Karaca'ya dogru sıktı .
"Dur yoksa sıkarım kafasına gözünün önünde "
"Ne istiyosun "
"Babami almissin "
"Aldım "
"Ver "
"Vermiyorum "
Adam sinirle gülüp Azer'in karsisina dikildi .
"Gözünün önünde gebertirim kızı "
"At bi adım bakalım neler oluyo "
Adam sinsice gülüp Azer'e silahını dogrulttu . Geri geri yürümesiyle kafasına sıkılması bir oldu . Karaca'nin bogazina dayanan adami da Yilmaz indirmisti .Azer'e o gün yardim eden adam gelmisti . Azer kafa sallayıp Karaca'ya kosup sarildi .
"Şs gecti güzelim dur bakayım boynuna " diyip cebindeki mendili kanayan yarasina bastirdi hafifce .
"Nerdesin lan sen Yilmaz , anam nerde "
"Burdayim oglum " diyip balkon kapisindan cikti . Yılmaz saklamisti ama Karaca'ya gidecekken adamlar iceri girmisti .
"Özür dilerim abi ben .. "
"Sen ne lan sana güvenip anamla sevdigimi emanet ediyorum yaptigina bak " dedi Azer . Yılmaz boynunu bükmüstü abisine bakamiyordu .
"Onun sucu yok Azer bagirma cocuga " dedi Karaca . Fadik'in de Azer'e çıkışmasıyla Azer sinirle soludu .
"Sen niye evde degildin he ben sana bulasma bu islere dedikce bulastin. " Azer Karaca'yi kolunun altina almis odaya cikartmisti . Kücük bir havlu alıp islatip geldi .
"Ya iyiyim Azer tamam bırak artık "
"Kızım temizliyorum iste ya "
"Asındı artık Azer ya deri kalmadi yeter "
Azer alnindan öpüp elinden tuttu Karaca'nin
"Özür dilerim "
"Neden "
"Seni tek basina biraktigim icin "
"Tek basima degildim Azer . Yılmaz ve Fadik teyze vardi "
"Ya bırak Allah askina "
"Azer gitme cocugun üstüne . Bizi gizli yere götürmek istediginde ben sana gelmek istedim kapidan cikmaya yelteniyodum . O yüzden benle ugrasamiyordu . Benle kimse ugrasamaz zaten "
"Delirtiyorsun adami " diyip öpmeye basladı sertce . Karaca naifce yaklasirken o sert davraniyordu .
"Sen olmazsan yapamam Karaca . O yüzden kendini riske atacak bir sey yapma "
"Sen yapiyorsun "
"Ben yapmak zorundayim ailemi korumak icin "
"Ben ben senin ailen degil miyim , neden gitme dedigimde gidiyorsun "
"Sen benim her seyimsin . Tek sevdigimsin . İlerdeki 2 cocugumuzun annesi belki de daha fazlasının annesi olacaksın . Bir Kurtulus olacaksın Karaca . "
Karaca'nın gulümsemesi ciddilesmisti bir anda . Azer anlam veremediginde Karaca konustu .
"2 cocuk ya da daha fazlasi mi "
"Evet "
"Azer sen deli misin ya daha fazla ne cocuk dogurmak kolay mi " Azer gülmüs Karaca'ya bakiyordu .
"Yani Karaca bir de bana öküz diyorsun o kadar güzel sey söyledim buna mi takildin ?"
"Takilirim tabi o kadar cocuk yapilir mi "
"Yapilir niye olmasin evde böyle kosan kücük cocuklar istemez misin "
Azer'in söyledikleriyle Karaca düsündü . Aslında çok güzel bi hayaldi . Gülümseyip elini Azer'in yanagina koydu . Yavasca gezdirdi elini . Dudagina naif bir öpücük bıraktı.
"Bunları evlendikten sonra konusuruz Azercigim " diyip surat yapip yataktan kalktı. Kolundan tutulmasiyla kendini Azer'in kollarinin arasinda buldu. Azer ellerini Karaca'nın beline sarmıstı . Karaca Azer'in bu hareketiyle ellerini Azer'in ensesinde birlestirdi . Azer yavasca yaklasip Karaca'yi öpmeye basladi .
"Seninle evlenmek icin sabirsizlaniyorum " dedi nefes nefese Karaca'ya . İkiside gözlerini kapatmis alinlarini birbirlerine yaslamislardi .
"Önce evlenme teklifi etmelisin Azer Kurtuluş " dedi Karaca gülerek Azer'e .
Alnını cektiginde baktı uzunca Azer'de Karaca'nın yüzünde gezdirdi gözlerini . Alnından öptü uzunca . Öyle kaldılar bir süre . Bu anı bozan bir Yılmaz ya da baska biri olmamisti . İkiside yatıp birbirlerinde bulduklari huzurun kollarinda uykuya biraktilar .
Sabah bagirislarla uyandi ikili .
"Noluya ya " dedi Karaca gözlerini ovusturup . Duydugu tanidik sesle Azer'e bakti . Azer kahkalar atarak gülüyordu .
"Yeminle benim bir sey yapmama gerek kalmayacak gibi senin bu arkadasin sıcıyo Yılmaz'in agzına tuttum bunu " dedi Duygu'yu gösterirken . Karaca Azer'in agzina vurmus sus isareti yapiyordu .
"Noluyo Duygu niye bagiriyorsun . Fadik teyze uyanacak ya "
"Ya bu gerizekali beni zorla buraya getirdi . Neymis gecen ki konusmamizi yanlis anlamasim . Ayrica Fadik teyze mutfakta . Ogluna bagirmama da bir sey demiyor garip " dedi yüzünü sasirmis bir bicime sokarak . Azer ve Karaca birbirine bakmis mutfaga dogru yürümüşlerdi . Fadik teyze gercekten de mutfaktaydi . İkiside saskin gözlerle bir Yılmaz'a bir Fadik'e bakıyorlardı . Çalan kapıyla Azer şaşkınlıgını atmış kapıya gitmisti . Gelen Yamaç'tı . Tuhaf bakıyordu . Neden böyleydi ?
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen. Düsüncelerinizi ve tahminlerinizi yorumlara bırakabilirsiniz . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋