Güneş çoktan doğmuştu ama Azer ve Karaca hala uyanmamıştı . Azer kollarını Karaca'ya sıkıca sarmış uyuyordu . Karaca'da Azer'in ellerinin üstüne elini koymuş uyuyordu . Yılmaz ve Seher'in bagırışları ikiliyi sıçrayarak uyandırmıştı . İkisinin de saçları dagınıktı . Korkarak yataktan kalkmış soruguluyorlardı .
"Noluya ya " dedi Karaca dagılan saçlarını düzeltirken . Azer çoktan yataktan kalkmıştı . Tişörtünü giyip kapıya yöneldi . Karaca'da Azer'i takip etti odadan cıktı hemen .
"Noluya sabah sabah ne bagırıyorsunuz "
"Ya abi telefonumu aldı Yılmaz abim geri vermiyor "
Azer gülerek izliyordu kardeşlerini . Bu anlarını bile özlemişti . Yılmaz Seher'in boyu yetmediginden telefonu kaldırmış havada sallıyordu sinir edercesine . Azer yanına gelen Karaca'ya sarılmış saçlarını koklayıp öpücük kondurdu . Karaca Azer'e kollarını sardı . Azer kardeşlerinin bu hallerini özlemişti . O yüzden sesini cıkartmayıp gülmeye devam etti . Telefonu çalan Yılmaz Duygu'nun aradigini görünce hemen acmıstı . Fırsatı yakalayan Seher telefonunu kapıp Azer'in arkasina saklandi . Yılmaz'ın Duygu'yla telefon konusmasina gülüyordu hepsi . Yilmaz telefonu kapatinca Seher konustu ."Oo abimi kedi gibi yapmis bu kiz kimse "
"Seher " dedi Yılmaz sesini yükselterek . Karaca bastirdigi gülmesini kahkaha atarak bozmuştu .
Azer Karaca'nin elini tutmuş odaya geri girmisti . Seher tek kaldigindan merdivenlerden kosarak annesinin yanina gitti .
"Karaca "
"Efendim " dedi Karaca saçlarını tararken . Azer yanına gelip elinden aldı taragı .
"Napıyosun Azer "
"Ben tarıcam "
Karaca gülümseyip bekledi öylece . Azer yavasca canını yakmaktan korkarak taradı Karaca'nın saçlarını ."Sen ne diyecektin bana Azer "
Azer yaklaşıp Karaca'nın saçlarını kokladı . Defalarca öptü . Karaca'yı kendine çevirip gözlerini dikti ."Seni seviyorum " diyip yanagini oksadi yavasca .
"Bende seni seviyorum Azer " diyip öpücük bıraktı yanagındaki gamzenin tam üstüne . Elini tutup çıkarttı odadan . Elele merdivenlerden inmis Yılmaz'a fırca çeken Duygu'yu görünce ikiside gülmeye başladı .
"Hoşgeldin kız " dedi Azer büyük bir mutlulukla . Yılmaz'ın her seferinde romantik anlarımızı bölmesi yüzünden Duygu'nun Yılmaz'a yaptıklarından hosnuttu .
"Hoşbulmadım pek bu kardesin yüzünden ama neyse sana ayıp olur "
Herkes bir köşeye gecmiş konusuyordu . Seher annesine haber verip Akın'ın yanina gitmisti . Tabi bu durum Azer'in hosuna gitmemişti .
Azer sinirle soluyup duruyordu . Karaca elini tutup yüzüne bir gülümseme koydu . Azer karsısındaki kadına karsi koyamayıp güldü . Yamaç Azer'i arayip duruyordu . Azer Karaca'nın bilmesini istemediginden dısarı cıkıp actı telefonu .
"Ne var "
Yamaç gorüşmek icin ısrar etmisti . Azer kabul ettigini söyleyip içeri girdi . Ceketini alıp giyerken bunu farkeden Karaca kaşlarını çatarak konuştu ."Nereye Azer "
"Kücük bir isim çıktı güzelim " diyip Karaca'nın alnına öpücük kondurdu .
"Abim geleyim mi bende "
"Yok yok ben hemen dönerim sen otur " Azer arabasina binip hızla Yamaç'ın dedigi yere gidiyordu .
Yamac coktan gelmis Azer'i bekliyordu . Azer'in de gelmesiyle yaslandigi arabadan cekti kendini .
"Ne konuscan söyle hemen "
"Seher "
" Kardesimin adini agzina alma "
"Azer Seher'e noldu , sen bana gecen gün ne demek istedin . Ben neyin bedelini ödedim Azer " diyip dolan gözünü bıraktı Yamac . Anlamısti Azer'in ne demek istedigini .
"Ona zarar verdiler dimi " dedi zar zor . "İntihar etti dimi söyle " diyip ağlamaya basladı . Azer ne kadar Yamaç'a kızgin olsada üzülmüstü . Daha fazla orda durmak istemeyip arabasına yürüdü .Yamaç arkasından gidip durdurdu Azer'i . Yakasına yapıstı .
"Kim lan kim yaptı "
"Ben kestim cezasinı coktan sana gerek kalmadı " diyip yakasındaki elleri itti .
"Ben koruyamadım " Azer Yamac'a donup konustu .
"Sen yigenine de bu alcakca seyleri düsünürken ben senden daha beterdim . Bana bak Yamaç Koçovalı kardesimden uzak duracaksin bi dahakine bu kadar sakin olmam "
Yamaç oldugu yere cökmüş aģlıyordu . Azer sinirliydi . Seher eve coktan gelmisti . Karaca telasla Azer'i bekliyordu . Kapi hızla acılinca korkmustu hepsi .
"Bir daha bana haber vermeden evden cikmayacaksin anladin mi Seher hatta bu evden disari adimini atmayacaksin " Eli havada Seher'e bagiriyordu Azer . Karaca araya girdi hemen .
"Bagirma Azer noluyo sana "
"Ben diyecegimi dedim bu evde kimse benden habersiz hareket etmeyecek "
Azer sinirle soluyup odasına cıktı . Artik sevdiklerinden hicbirine bir sey olsun istemiyordu . Bagirmakta haksiz olabilirdi ama korkuyordu sevdiklerine bir sey olmasindan . Karaca Seher'i teselli edip Azer'in yanina gitti . Azer'in gözleri kıpkırmızıydı . Agladigi belliydi .
"Noldu Azer " diyip yanina oturdu . Yanagindan düsen gözyasini silip öpücük kondurdu .
"Ben ailemi koruyamiyorum Karaca . Zarar geliyo hep baslarina " Azer'ın alnina alnını yasladı Karaca .
"Bu senin sucun degil Azer . İnsan bazen sevdiklerini koruyamıyor . Bu bizim elimizde olan bir sey degil . Ben de koruyamadım ailemdeki bircok kisiyi "
"Korumalıyız Karaca neden yapamiyoruz "
"Yapma Azer'im . Suclama kendini " Azer'in elinden tutup kaldirdi Karaca . Banyoya götürüp ellerini ıslatıp Azer'in yüzünde gezdirdi . Havluyla kurulayıp cıkardi banyodan . Yataga uzanip Azer'e de elini uzatti . Azer Karaca'ya kollarini sarmisti hemen . Karaca Azer'in basini gögsüne yaslamisti .
"Her şey düzelicek mutlu olucaz hemde çok mutlu olucaz " diyip saclarina öpücük kondurdu . Azer güvenli limanında kendini uykuya bıraktı .
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Oy kullanmayi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . Derslerimin yogunlugundan dolayi bugün böyle oldu kusura bakmayın . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋