Sabah olmustu . Kahvalti hazırlanmıştı . Herkeste heyecan vardı çünkü aileye Seher yeniden katılmıstı ve yeniden sofraya oturacaktı . Herkes sofraya oturmustu birbirlerine gülerek .
"Abi ben bugün eve gidecegim "
"Ne evi Seher senin evin burası "
"Bana yardımcı olan kisinin evine abi hem onu da sizle tanıstırmak istiyorum "
"Tamam Seher ama geç kalma "
"Bana karışmanı bile özlemişim " Azer Seher'in burnunu sıkıp elini yanagına koymuştu . Karaca'ysa onları gülerek izliyordu . Fadik , Yılmaz , Seher , Azer , Karaca herkes mutluydu . Azer çalan telefonuna baktığında yüzü düşmüştü . Karaca göz ucuyla kim olduguna bakmıştı . Yamaç'tı . Telefonu sessize alıp yemeğe devam etti Azer . Huzurlarının bozulmasına izin vermeyecekti .
Seher çıkmak için hazırlanmıştı . Merdivenlerden koşarak indi Azer merdivenlerin önünde onu bekliyordu .
"Geç kalma bizim çocuklarda gelsin senle "
"Gerek yok abi ben haber verdim beni almaya geldiler " Azer bu durumdan hosnut degildi . Nedense bu konuda iyi hissetmiyordu . İstemeyerek tamam demis kardesinin evden çıkışıni izlemişti . Beline dolanan ellerle yüzüne bir gülümseme yayıldı . Ellerini Karaca'nın ellerinin üstüne koymuş sonra ona dönmüştü . Bu sefer o kollarını ona sarmıştı . Alnına öpücük kondurup geri çekildi .
"Bu akşam dışarı çıkacağız "
"Nereye gidicez "
"Sürpriz "
"Ya Azer merak ederim ben şimdi "
Azer Karaca'nın dudagına öpücük kondurup yanından geçti . Karaca öylece kalmıştı ."Gıcık "
"Sevdigine öyle denmez "
"He nedir "
Azer Karaca'ya dogru adımlayıp konustu ."Azer'im , sevdigim , sevgilim , bitanem , Adanalı'm bunlar benim için okey daha çok şey de denebilir tabi " Karaca gülerek dinlemişti Azer'i
"O zaman ben şeyi seçiyorum Adanalı'm " dedi gülerek . Azer Karaca'nın elinden tutup öptü .
"Olur ben de sana güzelim prensesim derim " diyip Karaca'yı kolunun altına alıp salona dogru yürümeye basladı Azer . Karaca gülüp Azer'in omzuna koydu başını .
Çalan kapıyı açtı genç adam .
"Hoşgeldin Seher "
"Hoşbuldum "
"Nasılsın "
"İyiyim "
Salona gecmiş oturmuşlardı karşılıklı ."Ben seni bizimkilerle tanıştırmak istiyorum "
"Seher bunu konusmustuk dün ya "
"Ya niye cekiniyorsun ki "
"Çekinmekten degil "
"Neden benden sakladigin bir sey mi var "
Seher genç adamı ikna etmisti zorda olsa . Aksam birlikte gececeklerdi eve . Oturmuş muhabbet ediyorlardı . Genç adam Seher'in elini tutmustu .
Seher'i takip eden Yamaç bagırıyordu . Kapının açılmasıyla adama saldırdı ."Gebertirim lan seni benim lan o "
"Yamac bırak " diyip engel olmaya çalışıyordu Seher . Yamaç Seher'i itmiş Seher yere düşmüştü . Canı yandıgındam bagırmıştı . Yamaç durmuş öylece kalmıştı . Dayak yiyen genç adam Seher'i yerden kaldırıp salona taşıdı . Korumalar Yamaç'ı zorla dışarı çıkartıp kovmuşlardı . Seher yüzü yara bere olan adama pansuman yapmıştı . Akşama doğruydu . Karaca ve Azer dışarı çıkmışlardı . Seher'le saat konusunda anlaşmışlardı .
"Of söyle Azer artik nereye gidecegimizi "
"Az kaldı güzelim sabret "
Deniz kenarında bir yerdi geldikleri yer . Azer önce inmis Karaca'nin kapisini açmıştı . Elinden tutarak indirmisti arabadan . Karaca'nın ışıklarla süslü olan yerle gözleri kamaşmıştı . Karaca'nın ellerini sıkıca tutmuş deniz kenarında ışıklarla dikkat çeken yere yürümüştü Azer . Karaca'nın karşısına geçmiş konuşmaya başlamıştı .
"Biliyorum seni çok üzdüm . Bunun için o kadar pişmanım ki . Karaca , ben seni çok seviyorum . Seninle hayatımı birleştirmek istiyorum . Hergün seninls uyanmak , nefesini hissetmek , saçlarınla oynamak ,
el ele seninle film izlemek ..
Eşim olmanı istiyorum Karaca . Evlenmd teklifi ettim evet ama içime sinmedi . Daha güzel ve özel bir an olsun istersin diye düşündüm . Azer cebindeki kutuyu cıkartıp açtı . Karaca'nın gözlerine dikti gözlerini . Heyecandan kalbi deli gibi atıyordu Karaca'nin . Azer'de öyleydi ."Karaca , benimle evlenir misin bir ömür benimle yaşar mısın " Karaca düsen bir damla gözyaşıyla
"Evet " diyip Azer'e sarıldı . Geri çekildiğinde Azer parmagına yüzügü takıp öpmeye basladı Karaca'yı . Tutkulu bir öpüşmeydi bu . Nefessiz kaldıklarında geri çekildiler ve alınlarını yasladılar .
Karaca parmagindaki iki yüzüge bakıp gülüyordu . İki elinde de yüzük vardı . Azer bir yola bir Karaca'ya bakıyordu .
"Azer böyle çok garip oldu iki yüzügüm var baksana ya " diyip Azed uzatti ellerini . Azer iki elini de tutup öpmüştü .
"Ne güzel işte Karaca " diyip gülümsedi .
"Ama senin yüzügün yok " diyip surat asmıstı . Azer kenara cekip cebindeki alyansları cıkardı . Onu da Karaca'ya takmıştı . Karaca'da Azer'in parmagına gecirmisti yüzügü .
"Üç tane yüzüğüm oldu " diyip şaşkınca bakıyordu Karaca . Azer gülerken Karaca konustu .
"Sen ne ara düşündün bunları "
"Benim seni seninle ilgili olan her şeyi düsünmedigim tek bir gün bile yok ki " dediginde Karaca Azer'in yanagına öpücük kondurup geri cekildi .
Eve varmışlardı . Seher daha gelmemişti . Azer telefonunu çıkarmış tam arayacaktı ki araba sesi duyuldu . Çok geçmeden çalmıştı kapı . Herkes kapıya dönmüştü . Yılmaz kapıyı açmasıyla şok olmuştu . Ev ahalisinin de şok olması çok sürmemişti . Karsılarında gördükleri kişiyle dilleri tutulmuştu . Sadece Karaca konusabilmişti bu durumda . Ağzından çıkan tek kelime
"Abi " olmuştu .
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋