Değerli Mücevher

1.4K 75 8
                                    

Aşk kaybedilmiş degerli bir mücevherdi . Belki Karaca gelir diye bekliyordu.... Peki daha ne kadar bekleyecekti. Bu sinav ne zaman son bulacaktı Azer icin .

Azer evin terasina çıkmış olanlari düsünüyordu . Yilmaz o gun vurulmuş ve hala hastanedeydi. Tam 1 ay daha gecmisti Karaca'sini bulamadiği günlerden ve tam 1 ay olmuştu kardeşini de Kara gözlüsünü bulma umuduyla gittigi depoda kardeşinin vurulmasından . (Vurulma sahnesini flashback olarak verebilirim ilerde ) Kardeşinin başına gelenlerle birlikte iyice umudu tükenmişti Azer'in . Yılmaz'ın görevlendirdiği adam hala Karaca'yı arıyordu .Sahi yaşıyor muydu Karaca ? Uçurumdan atlamış biri hayatta kalabilir miydi gercekten ?
Yılmaz abisinin Karaca'nın ölüm haberini almasıyla kahrolacagını biliyordu . Bu yüzden Karaca'yı unutturma fikri aklina çok kolay yatmıştı. Abisinin hayatina başka bir kadinı almasini saģlayacakti. Bunun için en uygun adayı bu işleri bilen ama içine girmeyen bir kadındı. Daha fazla dayanamamıs anasini ikna etmis ve eve gelmislerdi. İlk iş olarak da o kadini da çagırdı. Ögle yemegi için herkes masaya gecmisti . Azer masada gördügü kadınla sinirlenmişti . Çünkü o Karaca'nın yerine oturmuştu.

"Kalk ordan "

"Sanada günaydın "

"Kalk dedim " Azer kızın kolundan tutmus kaldirmisti .

"Canım acıyo , bırak kolumu "

"Senin burda ne işin var , sen ne hakla Karaca'nın yerine oturursun "

Yılmaz duyduguyla gözlerini kapatıp kafasını sağa sola sallamıştı . Bu işin baştan olmayacagini anlamisti o an ama üsteleyecekti.

"Abi tamam kız nerden bilsin bırak "

Azer kızı bırakıp yerine gecmisti . Kız yandaki sandalyeye oturmustu . Azer'e bir sey diyememisti çünkü ondan uzun zamandir hoslaniyordu.

Azer sinirle solurken annesinin elini tutmasiyla gözlerini acmis annesinin o bakan sevgi dolu bakislariyla sakinlesmisti. Yemek ortam gerilimli de olsa sonunda yenmis herkes bir tarafa çekilmişti. Kız yerinden kalkıp Azer'in yanina oturunca Yılmaz bakıslarinı abisinin üstüne atmıştı. Azer'in de ona dönen bakıslarıyla gözleri kacırmıs televizyon izliyormus gibi yapmaya devam etmisti. Azer Yilmaz yaptigini anladiginda sinirden gülmeye başladı.

"Noldu , niye gülüyorsun sen böyle "

"Aptal kardeşimin benim başka bir kadını sevme ihtimalini kafanda yaratmasına gülüyorum , öyle bir ihtimal yok da yani "

"Belki olur nerden biliyosun " diyip elini Azer'in elinin üstüne koyduğunda Azer hızlıca elini çekmişti.

"Bak Yılmaz benim için her yerde Karaca var . Boşuna uğraşma bin sene de geçse ben hayatıma birini almayacagim . Çünkü Karaca zaten benimle bırakmadı beni tamam "

"Abii"

"Kalbini kırarım daha fazla konuşma "
Sahi Azer Karaca'yı böylesine severken nasıl aldatmıştı onu . Düşündükçe kendine küfrediyordu herseferinde.Azer odasına çıkmak için merdivenlere yöneldi. Fadik'in odasından aşagı inmesiyle Yılmaz' a kızın evden gitmesi icin isaret yapması bir olmustu. Azer Karaca'nın odasına gitmiş yatagına yatmıstı . Dolaptaki fuları ellerinin aradına alıp burnuna götürdü. Koklaya koklaya uyuya kaldı.

"Azer , uyan "

"Biraz daha "

"Ya Azer ben geldim sen hala uyuyorsun "

Azer sesin Karaca'dan geldigini anlayinca hemen kalkmis ve sarildi.

"Karaca , geldin "

"Evet , özledim "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin