İtmek

976 65 74
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen😊

İyi okumalar💕

Stresli bir gün daha onları bekliyor gibiydi . Karaca Sedat'ın aramasıyla istemesede Azer'i sinir etmek için onunla görüşmeyi kabul etmişti . Savaş annesine anlamsızca bakıyordu . Azer yere düşen eşyayla uyanmıştı . Karaca'yı süslenmiş görünce konuştu .

"Bir yere mi gidiyorsun "

Karaca'nın suskun kalmasıyla Azer aynı soruyu tekrar sordu .

"Sana bir yere mi gidiyorsun dedim duymuyor musun "

"Sedat'la buluşucam oldu mu "

"Olmadı . Gidemezsin " dedi Azer sinirle yataktan kalkıp Karaca'nın başında dikildi .

Karaca ayağa kalkıp Azer'in karşısına geçti .

"Gidicem "

"Gidemezsin "

"Gidicem "

"Gidemezsin "

Karaca tekrar konuşacağı sırada Azer Karaca'yı kendine çekip öpmeye başladı . Karaca ellerini Azer'in gögsüne koymuş kocasının öpüşüne karşılık veriyordu .

"Gidemezsin..gidemezsin "

Alınlarını yaslamış hala birbirleriyle inatlaşırlarken Savaş onlara gülüyordu . Azer kendini geri çekip sinirle konuştu .

"Gitmiceksin Karaca . Yoksa hiç iyi şeyler olmaz "

Karaca'yı o halde bırakıp banyoya girdi Azer . Karaca sinirle kaşlarını çatmıştı . Banyoya daldığında Azer'in çıplak vucuduyla karsi karsiya geldi .

"Geliyo musun dusa yoksa çıkıyo musun " Karaca şaşkınlığının arasında hızla odadan çıkmıştı . Savaş'ı da alıp aşağıya inerken Azer gülerek duş alıyordu bile . Karaca dün gece başlayan ağrılarıyla zor tutuyordu aslında kendini ama kimseye belli etmemeye çalışıyordu . İlaçın etki ettiğini anlayan Merve bir kez daha ilaç içirmeyi başarmıştı .

Kahvaltıda Karaca'nın halini anlayan Azer karısının elini tutup konuştu .

"İyi misin neyin var "

"Yok iyiyim "

Azer Karaca'nın alnını kontrol ederken hızla oturduğu yerden kalktı .

"Yok iyi degilsin sen hadi kalk hastaneye gidelim "

"İyiyim Azer saçmalama ya "

"Ne abarttın Azer ya iyiyim diyor kız işte " Merve hastaneye gitmemeleri için böyle söylüyordu . Durum anlaşılmasın bebek ölsün istiyordu . Herkes dikkatle izlerken Karaca'yı Duygu konuştu .

"Hadi Karaca odana çıkalım yat dinlen . Azer abiminde içi rahat eder "

Azer sinirli olsada hala bu durum başkaydı . Karısının canının yanmasıyla onun da canı yanıyordu . Merve içten içe gülerken Azer sinirle elini masaya vurdu . Karaca telefonunu masada unutmuştu . Sedat'ın aramasıyla Azer telefonu açtı .

"Ne var kardeş sen hayırdır benim karımı arıyorsun "

"Görüşücektik biz "

"Görüşemezsin karımla "

"Karaca nerde "

Azer telefonda Sedat'la tartışırken Merve Sedat'la yaptıkları planın tutmamasından rahatsız olmuştu . Karaca Savaş'la birlikte oynarken hızla içeri Azer girdi .

"Napıyorsun ya korkuttun bizi "

"Bi daha bu adamla konuşmayacaksın"

"Allah Allah sende Merve için gidecek diyordun ama bir türlü gitmiyor "

"Konumuz bu mu şimdi "

"Evet bu . Evimize ilk gelen oydu "

Duygu ve Savaş onları izlerken Azer bir şey diyememiş odadan çıkmıştı . Merve daha da hırslanmış aklına koyduğunu yapacaktı .

Azer Yılmaz'la işlerini halletmek için çıkmıştı . Duygu ve Karaca odada konuşurken Merve tek başına yapacağı şeyi düşünüp duruyordu . Sedat'ın aramasıyla telefonu açtı .

"Ne "

"Karaca gelmedi "

"Biliyoruz "

"Sen Azer'le ilgili ne yapmayı düşünüyorsun "

"En büyük engeli ortadan kaldırıcam tabiki "

"Ne "

Bir şey demeden kapattı telefonu Merve . Hırsla gülüyordu .

Savaş'ın huysuzlanmasıyla Karaca Azer'i aradı .

"Baba"

"Savaş seninle konuşmak istiyor "

"Oğlum napıyorsun "

"Baba "

"Karaca telefonu kendine değil Savaş'a tut . Sanki Savaş degilde sen özlemiş gibisin "

"Ne özlicem seni ya . Bana diyene bak hem bugün ben seni öptüm sanki "

"Sende hiç karşılık vermedin sanki "

"Sana öyle gelmiş canım o "

"Tabi canım "

İkiside içten içe gülüyordu .

"Neyse geliyorum birazdan ben . Görüşürüz "

"Tamam görüşürüz "

"Bu babanda çok biliyor he pislik ya "

"Duydum " Karaca Azer'in sesini duyunca hızla kapattı .

"Yakalandık "
Savaş gülmüştü . Oğlunu uyutmaya çalışan Karaca başarılı olamamıştı . Babasının gelmesiyle gülmeye başlayan Savaş artık uyuyabilirdi . Azer odada Savaş'ı uyutmaya çalışırken Karaca aşağıya inmiş Duygu'ya yardım etmeye çalışıyordu .

"Bırak sen Karaca ben yaparım "

"Olmaz ya geç oldu zaten bitsin hemen "

Merve onları izlerken planını gerçekleştirmek için fırsat kolluyordu . Beklediği fırsat eline geçecekti . Karaca odanın kapısına kadar gelmiş hala uyumayan Savaş'ın seslerini duyabiliyordu . Gülümseyerek elini kapıya uzattığında telefonunun aşağıda kaldığını hatırladı . Tekrar geri döndüğünde Savaş'ın ağlama sesini duydu . Geri dönünce arkasında gördüğü Merve'yle irkildi . Merve ise Karaca'yı iteklemişti . Merdivenlerin başında duran Karaca itilmesiyle geriye doğru gidiyordu . Karaca bebegiyle düşecekti . Merve istedigini elde etmişe benziyordu . Peki bundan sonra nolacaktı ?

Arkadaşlar oylar düşmüş yine varsa bir sıkıntı söyleyin nolur

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin