Kurtuluş

1.1K 62 15
                                    

Cogalan silah sesleriyle birlikte Azer Karaca'yı odaya kilitlemisti .

"Azer gitme , ac kapiyi "

Azer elinde silahi yavasca asagiya indi . Evin icine giren adamlari tek tek indirmisti . Disardan farkli yerden gelen silah sesleri vardi . Bunlar eve saldiranlari indiriyorlardi . Azer koltugu kendine siper etmis evin icine ates etmekte olan adamlara sıkıyordu . Vurulmustu ama su an bunun farkinda degildi . Eve ates acan adamlarin hepsi ölmüstü biri haric . Azer'i koruyan yardim eden kimdi ? Yardim edenlerden biri saklandigi yerden cikmis yürümeye baslamisti . Azer kapiyi acmis adama silahi dogrultmustu  .

"Dur orda "
Adama durmus arkasini donmustu

"Sakin olun buraya size zarar vermeye gelmedim "

"Kimsin sen "

"Size yardim etmek isteyen biri. Sizin icin adamlardan birini sag biraktik belki dusmaniniz kim ögrenmek ustersiniz . Müsadenizle "  diyip yola dogru devam etti adam . Azer anlamsız gözlerle bakarken adami durdurmak icin ona dogru yürüyordu  . Yamac'in ve Yilmaz'in ayni anda gelmesiyle Yilmaz silahini cikarmis adama dogru dogrultmustu .

"Dur dur " dedi Azer . Yamac' a dondu

"Ne isin var lan senin burda "

"Senle konusmaya gelmistim "

"He abim eve geldi senin yerini sordu söylemedim ama takip etmis heralde "

"Neyse sen sag kalan su adami al Yilmaz , bu arkadas bize yardim etti kim oldugunu ögrenelim bi "

Adama evi gösterip gecmesini bekledi  . Yamac'a da evi isaret edince eve girdiginde Karaca'sina kostu ilk önce .

"Azer ac " diyip agliyordu Karaca .
Azer kilitledigi kapıyı actiginda Karaca'ya sarildi hemen .

"Ss aglama geldim burdayim " diyip saclarini oksadi öpücükler birakti . Karaca kafasini kaldirip Azer'e bakti . Koluna vurmasiyla Azer'in yüzü eksidi  . Karaca eline bulasan kanla korkmustu .

"Vurulmuşsun "

"Korkma sıyırmış " diyip elinden tutup kaldirdi Karaca'yi . Banyoya gidip pansuman malzemelerini çıkardı . Karaca Azer'in elinden aldı malzemeleri banyo tezgahina bırakıp Azer'in gömleginin düğmelerini açmaya başladı . Azer pis pis sırıtıyordu . Ellerini Karaca'nin belinde birlestirdi . Yavasca yaklasti yüzüne dogru .

"Azer ya vurulmussun yaptigin seye bak yani "

"Napayim gömlegimi cıkartıyosun sen kasindin " diyip güldü . Karaca utanmisti . Yanaklari kızarmisti . Derin bir nefes alip konustu .

"Yarani temizlicem diye çıkarıyorum " dedi kaslari havada konusup . Fırsatı yakalayan Azer yapıstı Karaca'nın dudaklarına . Karaca'da Azer'in ensesinden tutup bastirdi dudaklarina iyice . Geri cekildi sonra ikiside nefes nefese . Gelen Yılmaz'la sinirle soludu Azer yine .

"Lan oglum seni basini baglayip yollicam he , niye olmadik anlarda geliyon sen "

"Abi evlenince kiz bizim eve gelecek ne yollamasi ic guveysi miyim ya "

"Sus lan oyle olcan bu gidisle ne var niye geldin "

"Abi asagidakilerle anlamsizca bakisiyoruz ne yapayim " Yilmaz Azer'in yarasini farkedip konustu tekrardan

"Abim vurulmussun "

"Onemli bir sey degil sıyrık "

"Asagida kim var Yılmaz " dedi Karaca pamukla Azer'in yarasini temizlerken . Yılmaz abisine dönmüş ne diyecegini bilememisti .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin