Azkar ❤

806 50 59
                                    

Doktor Karaca'ya tam olarak mudahale edemesede ufak ufak onu iyileştirecek bir yandan da bebege zarar vermeyecek ilaçlar enjekte ediyordu . Karaca hastaneden eve çok yorgun geliyordu . Yine baska bir günde daha hastaneye gidilmişti . İlaçlar verilmiş muayeneler yapılmış eve yollanılmıştı . Karaca çok yorgun olduğundan uyuya kalmıştı  . Azer kucagına alıp kapıyı ayağıyla tıklattı  . Duygu kapıyı açmış geçmeleri için çekilmişti  . Fadik ve Yılmaz onlara baktı uzunca . Azer gözyaşlarıyla odaya çıkmış Karaca'yı yatırmıştı . Karşı odanın balkonuna çıkmış derin derin nefes alıp verip sakinleşmeye çalışıyordu ama olmadı yere çöküp hıçkıra hıçkıra aģlamaya başladı . Duygu lavabodan çıkmış ağlama sesini duymuştu . Azer'i fark ettiğinde biraz bekledi . Azer biraz olsun sakinleştiğinde yanına gitti .

"Azer abi "
Azer gözyaslarinı silip Duygu'ya döndü . Kalkmak için hareket ettiğinde Duygu eliyle omzuna bastırdı . Yanına oturdu .

"Karaca güçlü biri eminim bu savaşı kazanıcaktır bebeğinizle "

"Kazanır dimi "

Duygu gülümsemiş başını sallamıştı .

"İyi bir baba olucaksın bence "

"İkisini de kaybedicek gibi hissediyorum "

"Karaca pes etmeyecektir sende onlara yanında olduğunu hissettir "

Yılmaz odanın kapısından onları dinliyordu . Sevdiğinin abisine destek olması onu mutlu etmişti . Farkedilmemek için odasına girdi . Azer Duygu'ya teşekkür edip Karaca'nın yanına gitti . Kollarını sevdiğine sarıp kokusunu çekti . Karaca Azer'e dönmüş başını Azer'in göğsüne yaslamıştı .

Duygu'da Yılmaz'ı asagı da bulamadiğından odasina çıktı . Kapıyı tıklatıp bekledi içerden ses gelmesini . Yılmaz hızla kapıyı açmıştı . Duygu anlamsizca Yılmaz'a bakarken Yılmaz Duygu'ya sarmıstı kollarını .

"Bende gidiyorum demek için gelmiştim "

"Nereye " dedi Yılmaz geri çekilip kaşlarini çattı .

"Eve "

"Burası da ev işte burda kal " diyip kolundan tutup odaya çekti Duygu'yu .

"Ya saçmalama Yılmaz biri görücek şimdi "

"Bi sey olmaz gel hadi seninle uyumak istiyorum "

"Oldu pasam evli miyiz biz sürekli böyle sarmaş dolaş bırak beni "

İstediği cümleyi duymuş gibi gülümsedi Yılmaz .

"Evlenelim "

Duygu yutkunmuş gözlerini kocaman açmıştı . Yılmaz ona doğru adımladığında geri geri gitmeye başladı . Duvara çarptığında Yılmaz'ın kollarıyla çevrildi kaçıcak bir yeri kalmamıştı .

"Napıyosun "

"Hiç bakıyorum "

"Neye "

"Benimle evlenmek isteyip istemediğine "

İkisinin de bakışları derinleşmişti . Yılmaz gülümseyip yataga yöneldi .

"Gidiyorum ben  "

"Kimse bırakmaz seni hem annem sana kal demedi mi "

"Dedi dedi de Yılmaz'la aynı odada demedi "

Yılmaz gülerek Duygu'ya döndü .

"Nerden bilecek . Kapıyı kitler yatarız birlikte "

Duygu yastığı alıp Yılmaz'ın kafasına geçirdi . İkna olmuş yatağın köşesine yatmıştı . Yılmaz sokulmaya çalıştığında çemkirmekten de vazgecmiyordu .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin