Azer

1.2K 62 31
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 😊

İyi okumalar❤

Karaca geriye doğru giderken Merve gülüyordu . Azer son anda Karaca'yı belinden tutmuş kendine çekmişti . Kollarını korkudan Azer'in boynuna dolayan Karaca bebeğini düşünürken Merve ne diyecegini düşünüyordu . Ellerini karısının yüzüne koyan Azer konuştu .

"İyi misin "

"Sen olmasaydın " diyip elini karnına götürdü .

Sinirle Merve'ye dönen Azer hızla boğazına yapıştı .

"Sen ne yapıyorsun he . Benim karımı doğmamış bebeğimi öldürmeye çalışmak ne demek he "

"Azer ben bi şey yapmadım ayağı takıldı "

"İttin beni "

"Gördüm ben . Seni yaşatmıcam Merve gebericeksin "
Azer ellerini çektiği an Merve Karaca'nın karnına vurmaya çalıştı . Merve'yi bileginden yakalayan Azer tekrar yapışmıştı boğazına . Artık zamanı gelmişti .

Karaca odada eli karnında düşünürken Azer geldi . Karaca'nın yanına oturup saçlarını okşadı . Avuç içinden öpüp konuşmaya başladı .

"Hala uyumamışsın "

"Azer bebeğimiz "

"Kızımıza bir şey olmayacak "

"Sen olmasaydın ben bebegimiz.."

"Şş bak iyisiniz bizimlesiniz " diyip uyuyan oğluna baktı Azer . Karacada kalkıp Azer'e sarıldı birden . Geri çekilince uzunca öptü Karaca sevdiğini . Azer'de karşılık vermiş Karaca'nın saçlarını okşuyordu bir yandan .

"Birlikte uyuyalım " Azer gülümseyip yatırdı Karaca'yı . Yanına yatıp kollarını sardı . Karaca bebeğine bir şey olacağı korkusuyla ağlıyordu .

"Azer o kız gidicek dimi "

"Gidicek Karaca . Yarın bu iş bitmiş olacak "

Sevdiğinin kollarında huzursuzca kendini uykuya bırakmıştı Karaca . Azer uyuyamamış kalkmıştı yataktan . Bi süre karısını ve oğlunu izledi . Elinde telefonuyla odadan çıktı . Ayın eve vuran ışığıyla camın karşısına geçen Azer Mete'yi aradı .

"Ne var "

"İstediğini yapıcam Merve'yi sana vericem "

"Şerefsiz her şeyin suçlusu sensin biliyordum "

"Senin bi bok bildiğin yok ama yarın öğreniceksiniz . Sende o Merve'de öğreniceksiniz "

Sinirle telefonu kapattı Azer . Geceyi sabah etmişti . Uyandığında Azer'i göremeyen Karaca Savaş'ı da alıp aşağıya indi .

"Günaydın kızım "

"Günaydın anne . Yılmaz abin çıktı mı"

"Bilmiyorum ki ben uyuyor sanıyordum "

Karaca gibi endişelenen Yılmaz hemen abisini aramak için ayaklandı . Azer telefonlara cevap vermiyordu .

"Ah abim niye tek başına gidiyorsun "

Azer yanında Merve'yle birlikte Mete'ye doğru gidiyordu .

"Azer nolur yapma verme beni ona söz bir daha yanaşmıcam ne sana ne ailene "

"Sus "

Azer kararlı bi şekilde Mete'ye doğru gidiyordu . Karaca oğluyla birlikte huzursuzca Azer'in eve gelmesini bekliyordu . Azer Mete'yi gördüğü an arabayı durdurup indi . Merve kaçma girişiminde bulununca adamlar yakalamıştı . Mete'nin Merve'ye vurmasıyla Merve yere düşmüştü .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin